اخبار لوازم خانگی

لوازم آشپزخانه اسمگ با ظاهری جدید

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، شرکت اسمگ (Smeg) یکی از شرکت های ایتالیایی فعال در حوزه ی لوازم خانگی برقی است. ...

زهرا سیاحی | 5 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، شرکت اسمگ (Smeg) یکی از شرکت های ایتالیایی فعال در حوزه ی لوازم خانگی برقی است. اخیرا اسمگ به ارائه مجموعه جدیدی از لوازم آشپزخانه خود با روکش رزگلد پرداخته است.

محصولات این شرکت بیشتر به طراحی کلاسیک به سبک دهه 1950 میلادی مشهور هستند. توستر اسمگ دارای دو شیار فوق العاده گسترده، یک دستگیره کرومی با پس زمینه ای از گزینه های Reheat، Defrost، Cancel و Bagel است. کار اصلی آن تست کردن نان بوده و کاربر می تواند با وجود قابلیت تنظیم حرارت، نان تست خود را به میزان مورد علاقه‌ی خود تست کند تا کاملا ترد، نیمه ترد یا نرم باشد.

البته که توستر غیر از کار اصلی خود، برای یخ زدایی نان هم کاربرد دارد و شاید این مفیدترین کاربرد توستر باشد چون مشکل گرم کردن نان با مایکروفر یا روی گاز را حل می‌کند.

کتری برقی رزگلد اسمگ امکان چرخش کتری روی پایه به صورت 360 درجه را برای کاربران خود فراهم می کند و به این ترتیب حتی افراد چپ‌دست هم به راحتی می‌توانند با این محصول اسمگ کارکنند کار کنند.

طراحی و رنگ رزگلد تقریبا با هر سبکی خوب همخوانی دارد. اسمگ در ساخت محصولات خود از رنگ های  متنوع و جذابی استفاده می کند.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟