میزان تولیدات تلویزیون
اخبار لوازم خانگی

میزان تولیدات تلویزیون جوابگوی نیاز بازار خواهد بود

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم صوتی، تصویری و موبایل با اشاره به تامین نیاز بازار به ...

زهرا سیاحی | 5 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم صوتی، تصویری و موبایل با اشاره به تامین نیاز بازار به تلویزیون توسط تلویزیون‌های تولید داخل، در ماه‌های آینده گفت: فعلاً برنامه‌ای برای تولید موبایل در داخل کشور نداریم و تولید تلویزیون های ساخت داخل نیز مشکل بازار را طی ماه های آینده حل خواهد کرد.

ابراهیم درستی، با اشاره به بهتر شدن تعادل عرضه و تقاضا در بازار تلفن همراه اظهار کرد‌: در حال حاضر هیچ مشکلی برای واردات نداریم و خوشبختانه همانطور که در ماه‌های اخیر شاهد بهبود نسبی شرایط در بسیاری از بخش‌ها و برقراری تعادل عرضه و تقاضا بودیم، اطمینان داریم که هرچه جلوتر رویم وضعیت بهتر خواهد شد.

رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم صوتی، تصویری و موبایل در خصوص آینده قیمت موبایل گفت: نکته قابل توجه آن است که قیمت موبایل در بازار تابع نرخ ارز و دلار است ولی در حال حاضر که بازار موبایل در شرایط رکود است، قیمت‌های فعلی قیمت‌های نرمالی است.

وی در پاسخ به قطع واردات محصولات لوازم صوتی و تصویری کره‌ای بعد از بازگشت تحریم‌ها گفت: ما در حوزه لوازم صوتی و تصویری به مشکلی نخواهیم خورد و در ماه‌های آینده میزان تولیدات داخلی لوازم صوتی و تصویری بخصوص تولید تلویزیون ساخت داخل جوابگوی نیاز بازار خواهد بود.

درستی درباره تولید موبایل در داخل کشور نیز گفت: در حال حاضر شرایط به گونه‌ای نیست که بتوانیم متناسب با نیاز بازار، تولید تلفن‌های همراه ایرانی را کلید بزنیم ولی در آینده قطعاً به سمت تولید تلفن همراه حرکت خواهیم کرد./تسنیم

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟