اسمگ
اخبار لوازم خانگی

اسمگ قهوه سازهای خود را توسعه می بخشد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، شرکت اسمگ از توسعه دستگاه قهوه ساز خود با دستگاه فیلتر قطره ای جدید خبر داد. ...

زهرا سیاحی | 4 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، شرکت اسمگ از توسعه دستگاه قهوه ساز خود با دستگاه فیلتر قطره ای جدید خبر داد. با همکاری طراحان ایتالیایی Deepdesign، این دستگاه دارای سبک یکپارچه در هفت رنگ (سیاه، کرم، قرمز، آبی، سبز، سفید و استیل ضدزنگ) طراحی شده است.

اسمگ یکی از شرکت های ایتالیایی فعال در زمینه تولید لوازم خانگی برقی است. محصولات این شرکت بیشتر به طراحی کلاسیک به سبک دهه 1950 میلادی مشهور هستند و در ساخت آن ها از رنگ های متنوع و جذابی استفاده می شود.

کاربران می توانند فنجان قهوه خود را با توجه به عملکرد عطری دستگاه و گزینه های موجود قهوه دلخواه خود را بنوشند.

دستگاه دارای یک عملکرد چهار فنجان، ظرفیت 10 فنجان، صفحه نمایش دیجیتال ال ای دی، تایمر با عملکرد شروع خودکار و عملکرد گرم نگهداشتن قهوه تا یک ساعت در یک دمای مطلوب است.

اسمگ همیشه به دنبال راحتی استفاده از محصولات خود و کیفیت بالای آن ها بوده و برای دستگاه قهوه ساز خود نیز این اولویت را قرار داده است.

دستگاه قهوه ساز قطره ای جدید اسمگ یک فنجان قهوه خالص با طعمی ملایم را ارائه می دهد. این دستگاه با داشتن کارکرد خودکار، تنوع در غلظت طعم به کاربران خود این امکان را می دهد از قهوه و قهوه ساز با کیفیت حرفه ای در خانه لذت ببرند.

قابل ذکر است، دستگاه قهوه ساز جدید اسمگ با قیمت 279 دلار در دسترس خریداران قرار می گیرد. طراحی هریک از محصولات اسمگ، بنابر نیازهای خاص که مربوط به محصول خاصی است، انجام می شود.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟