معرفی تلویزیون OLED فیلیپس
اخبار لوازم خانگی

معرفی تلویزیون OLED 2019 فیلیپس

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، اطلاعات منتشر شده از سوی یکی از بزرگترین شرکت های تولیدکننده تجهیزات ...

زهرا سیاحی | 5 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، اطلاعات منتشر شده از سوی یکی از بزرگترین شرکت های تولیدکننده تجهیزات الکترونیک نشان می دهد که به زودی تلویزیون فیلیپس را در بازار جهانی مشاهده خواهیم کرد.

فیلیپس در واقع یک شرکت هلندی و چند ملیتی در حوزه تجهیزات الکترونیکی است که در سال 1891 توسط جرارد فیلیپس در شهر آیندهوون تأسیس شد. در حال حاضر دفتر مرکزی این برند معتبر در شهر آمستردام هلند قرار دارد و تمامی وقایع مهم این شرکت از دفتر مرکزی رصد می شود.

بازار تلویزیون ها روز به روز در حال داغ شدن است و شرکت فیلیپس هم قصد ندارد از این رقابت پر تنش دور بماند. حال خبر می رسد که این شرکت چند ملیتی قصد دارد تا یکی از جدیدترین محصولات خودرا به بازار عرضه کند و جایگاه خودرا در بازار تلویزیون های OLED  به دست بیاورد.

فیلیپس یکی از تلویزیون های پرچمدار 2019 خود با عنوان OLED934 را عرضه کرده است. این تلویزیون فیلیپس 4K OLED از ساندبار B&W، اندروید، Dolby Vision  و Atmos بهره می برد.

شرکت فیلیپس 5 برد جدید OLED را برای تلویزیون های 2019 خود عرضه کرده است. بردهای 804، 854، 934 و 984 از کیفیت تصویر یکسان برخوردار هستند و دو مورد آخر با یک ساندبار از Bowers & Wilkins مجهز شده اند.

یکی از ویژگی های افزوده شده به مدل های 2019 علاوه بر HDR10+ پشتیبانی از Dolby Vision است. از دیگر ویژگی های  OLED934 می توان به پنل 4K OLED، پردازنده ویدئویی P5 Pro و اندروید آن اشاره کرد.

تلویزیون فیلیپس OLED934 در اندازه های 55 و 65 اینچ در اروپا موجود است و برای اطلاع از جزئیات قیمت ها جدول زیر را مشاهده کنید.

جالب است بدانید که شرکت فیلیپس در واقع یکی از بزرگترین شرکت‌های تولیدکننده لوازم و تجهیزات الکترونیکی در جهان است که آخرین آمارهای منتشر شده از این شرکت نشان می دهد که شمار کارکنان آن از مرز 122 هزار نفر عبور کرده است. این شرکت در حال حاضر در بیش از 100 کشور جهان خدمات رسانی می کند و طی این سال ها توانسته سهم خوبی از بازار جهانی را به دست بیاورد.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟