لپ تاپ ریزر
فناوری

معرفی لپ تاپ Blade 15 با صفحه کلید منحصر به فرد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، شرکت ریزر به تازگی از رونمایی یک لپ تاپ Blade 15 را با صفحه کلید منحصر به فرد که ...

زهرا سیاحی | 5 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، شرکت ریزر به تازگی از رونمایی یک لپ تاپ Blade 15 را با صفحه کلید منحصر به فرد که شامل سوییچ های نوری می شود، خبر داد. این لپ تاپ اولین نوت بوکی محسوب می شود که با چنین ویژگی همراه شده است.

این کلیدها برخلاف کلیدهای مکانیکی هیچ تاخیری نداشته و بسیار سریع عمل می کنند. در نتیجه کاربر می توان شاهد فشار نرم و لذت بخشی باشد. همچنین عمر این کلیدها بیشتر از نوع مکانیکی است.

صفحه کلید مورد اشاره برای لپ تاپ هایی نظیر Blade 15 Advanced ریزر در نظر گرفته شده که از مشخصات قابل توجهی بهره می برد. از مشخصات کلیدی این لپ تاپ باید به صفحه نمایش 15.6 اینچی Full-HD با نرخ تجدید 240 هرتزی، پردازنده Core i7-9750H اینتل، حافظه رم 16 گیگابایتی DDR4 با فرکانس 2644 مگاهرتزی، حافظه اس اس دی 512 گیگابایتی و گرافیک GeForce GTX-2070 Max-Q انویدیا با حافظه 8 گیگابایتی GDDR6 اشاره کرد.

ریزر Blade 15 در حال حاضر با قیمت 2649 دلار برای خرید دردسترس است. انتظار می رود بزودی شاهد معرفی مدل های نسل جدیدتری از سوی ریزر باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟