اتصال موبایل سامسونگ به تلویزیون سامسونگ
آموزش

آموزش اتصال موبایل سامسونگ به تلویزیون‌های QLED

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، نسل جدید تلویزیون های سامسونگ به نام QLED شناخته می شود و یک تلویزیون کاملا ...

بهنام وحیدی | 4 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، نسل جدید تلویزیون های سامسونگ به نام QLED شناخته می شود و یک تلویزیون کاملا هوشمند است که برای اولین بار دز نمایشگاه CES 2017 رونمایی شدند. هوشمندی تلویزیون های نسل جدید باعث شده تا علاقه مندان به دنیای موبایل و فناوری علاقه بیشتری به این حوزه نشان دهند که یکی از جذابیت های آن اتصال موبایل و تلویزیون است.

در گذشته های نه چندان دور نیز ارتباط و اتصال موبایل و تلویزیون ممکن بود اما با پیشرفت تکنولوژی، سازندگان تلویزیون تصمیم گرفتند که مسیرهای اتصال میان این دو وسیله را کوتاه تر و یا به عبارت بهتر آسان تر کنند.

البته این اتفاق برای برندهایی که در هر دو حوزه موبایل و لوازم خانگی مانند تلویزیون فعالیت می کنند جذاب تر هم بود چرا که به دنبال راهی برای استانداردسازی ارتباط میان تولیدات خود بودند تا به این واسطه گام های موثرتری در بحث خانه های هوشمند بردارند.

تولید لوازم خانگی هوشمند باعث شد تا سازندگان موبایل هم به فکر استانداردسازی تولیدات خود برای رسیدن به یک اتصال واحد باشند و همین امر باعث شد تا امروز شاهد آن باشیم که اتصال موبایل و تلویزیون، انقلابی را در بحث خانه های هوشمند پدید آورد.

تولد دستیارهای صوتی نظیر بیکسپی، سیری، آمازون و … نیز در همین ارتباط بوده و امروز شاهد آن هستیم که توسعه خانه های هوشمند در سطح کشورهای پیشرفته باعث خلق یک زندگی مدرن و البته لمس زندگی هوشمند شده است.

آنچه در این ویدیو می بینید آموزش اتصال آسان میان دو دستگاه تولید شده توسط شرکت سامسونگ است. ارتباط آسانی که باعث می شود شما به راحتی تمامی محتویات گوشی گلکسی 9 سامسونگ خود را در تلویزیون QLED سامسونگ مدل Q7 مشاهده کنید.

دنیای لوازم خانگی روز به روز در حال گسترش است و تولیدکنندگان در کشورهای مختلف سعی دارند تا تولیدات با کیفیت، هوشمند و البته سازگار با استانداردهای خانه هوشمند تولید کنند.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟