گوگل پیکسل 4
فناوری

گوگل از خانواده پیکسل 4 رونمایی کرد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، شرکت گوگل به تازگی از دو پرچمدار نسل جدید خود به نام پیکسل 4 و پیکسل 4 ایکس ال ...

زهرا سیاحی | 4 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، شرکت گوگل به تازگی از دو پرچمدار نسل جدید خود به نام پیکسل 4 و پیکسل 4 ایکس ال رونمایی کرد. گوشی های هوشمندی که از همان طراحی افشا شده برخوردارند و مدل های برجسته ای از سوی برند گوگل محسوب می شوند.

هر دو گوشی هوشمند دارای سیستم عامل اندروید 10 بوده و با پردازنده اسنپدراگون 855، حافظه رم 6 گیگابایتی، حافظه داخلی 64/128 گیگابایتی، دوربین عقب دوگانه 16/12 مگاپیکسلی، دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی و برخی دیگر مجهز هستند.

اما دارای اختلاف هایی نسبت به هم هستند. برای مثال پیکسل 4 دارای صفحه نمایش 5.7 اینچی FHD+ OLED با نرخ تجدید 90 هرتزی است اما مدل پیکسل 4 ایکس ال دارای صفحه نمایش 6.3 اینچی QHD+ اولد است.

باتری مدل استاندارد 2800 میلی آمپر بوده اما مدل ایکس ال از باتری 3700 میلی آمپری برخوردار است. البته هر دو مدل از 22 اکتبر در رنگ سفید، نارنجی و سفید با قیمت 799 و 899 دلار راهی بازار می شوند.

سنسور تشخیص چهره و قابلیت سینس موشن در هر دو مدل تعبیه شده و از بلوتوث 5.0، پورت USB-C و ان اف سی با وای فای در کنار شبکه 4G LTE نیز برخوردار هستند.

انتهای پیام/ 

نظر شما چیست؟