قاچاق لوازم خانگی
اخبار لوازم خانگی

کشف لوازم خانگی قاچاق در همدان

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، فرمانده انتظامي شهرستان همدان از کشف بيش از 500 عدد لوازم خانگی قاچاق توسط ماموران ...

زهرا سیاحی | 5 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، فرمانده انتظامي شهرستان همدان از کشف بيش از 500 عدد لوازم خانگی قاچاق توسط ماموران پاسگاه انتظامي آبشينه خبر داد.

سرهنگ جمشيد باقري در تشريح اين خبر گفت: در ساعت 2 و نيم بامداد امروز ماموران پاسگاه انتظامي آبشينه به راننده يک دستگاه سواري سمند که پلاک خودرو را به صورت کامل پوشانده بود مشکوک و برای توقف آن اقدام کردند.

وی افزود: راننده، علی رغم دستور پلیس مبنی بر توقف پا به فرار گذاشت و در نهایت با استفاده از قانون بکارگیری سلاح متوقف شد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در بازرسي از این خودرو، 544 عدد لوازم خانگی قاچاق از قبيل: قاشق،چنگال، چاقو و … کشف و 2 متهم در این خصوص با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامي شهرستان همدان در پايان با اشاره به اين که ارزش کالاهای کشف شده بر اساس نظر کارشناسان 600 ميليون ريال برآورد شده، گفت: پليس با تمام توان و به کارگيري حداکثري امکانات خود با پديده شوم قاچاق مبارزه خواهد کرد و شهروندان نيز مي توانند اخبار و اطلاعات خود را در زمينه قاچاق کالا با شماره تلفن 110 به پليس گزارش دهند.

کشف رنگ موي تقلبي در همدان

وی همچنین از کشف 408 قوطي رنگ موي تقلبي توسط ماموران کلانتري 15رسالت خبر داد.

باقري یادآور شد: در پي گزارشات مردمي مبني بر فعاليت فردي در زمينه نگهداري و فروش لوازم آرايشي تقلبي در يکي از مناطق شهر همدان، شناسايي و دستگيري متهم در دستور کار ماموران کلانتري 15 رسالت قرار گرفت.

وی افزود: با اقدامات اطلاعاتی و پلیسی، متهم شناسايي و روز گذشته پس از هماهنگي با مرجع قضائي در بازرسی از منزل وی، 408 قوطي انواع رنگ موي تقلبي و فاقد مجوز کشف شد.

فرمانده انتظامي شهرستان همدان از شهروندان خواست: هرگونه موارد مشکوک را از طریق شماره 110 به پليس اطلاع دهند.

کشف 29 هزار نخ سيگار قاچاق در سواری پراید

وی در خبری دیگر به کشف بيش از 29 هزار نخ سيگار قاچاق توسط ماموران يگان امداد اشاره کرد و گفت: در ساعت 9  و نيم شب گذشته ماموران گشت يگان امداد در یکی از مناطق شهر همدان به راننده يک دستگاه سواري پرايد مشکوک و آن را  برای بررسی متوقف کردند.

باقزی  افزود: در بازرسي از این خودرو، 29 هزار و 800 نخ انواع سيگار خارجي قاچاق کشف و یک متهم در این خصوص پس از تشکيل تحويل مرجع قضائی شد.

فرمانده انتظامي شهرستان همدان در پایان گفت: از شهروندان در خواست می شود در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک با پلیس 110 تماس بگیرند و پیشنهادات و انتقادات خود را در خصوص عملکرد پلیس از طریق سامانه 197 در میان بگذارند./همدان نیوز

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟