تلویزیون‌های OLED 2019
اخبار لوازم خانگی

سری جدید تلویزیون‌های OLED 2019 فیلیپس عرضه می‌شوند

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، فیلیپس در سال جاری محصولات خود را با تاخیر به بازار عرضه کرد ولی شاهد یکی از ...

زهرا سیاحی | 4 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، فیلیپس در سال جاری محصولات خود را با تاخیر به بازار عرضه کرد ولی شاهد یکی از بهترین تلویزیون‌های OLED توسط شرکت فیلیپس بودیم که با پاناسونیک GZ2000  و ال جی رقابت سختی را داشتند. کاربران همیشه به دنبال تلویزیون های قابل حمل هستند و رقابت در فضای تلویزیون های میان رده و پریمیوم پا برجاست.

در فناوری تلویزیون های فیلیپس 2019 از محتوای شخص ثالث با سازگاری های جدید پشتیبانی می شود که با ایرپلی 2 و هوم کیت سازگار هستند و استانداردهای خانه هوشمند بیشتر می شود. در تلویزیون های فیلیپس این پشتیبانی بر روی هسته ی تصویر و کیفیت صوتی آن برای مجموعه 2019 است.

تلویزیون‌های OLED 2019

اکثر تلویزیون‌های OLED شرکت فیلیپس از سیستم عامل اندروید بهره می برند و همچنین این شرکت از سیستم عامل Saphi به جای سیستم عامل اندروید استفاده کرده که کارایی بهتری دارد. گفتنی است، برای جست و جو در گوگل از آمازون الکسا و گوگل اسیستنت با موتور پردازش تصویر P5 پیشتیبانی شود.

تمام مدل های تلویزیون های فیلیپس از فرمت های Ambilight، وضوح 4K، HDR10 و همچنین از استانداردهای صدای فراگیر  Dolby Vision و Dolby Atmos پشتیبانی می کنند. عملکرد دالبی آتموس در تلویزیون ها شامل ترکیب صداها برای اسپیکرهای داخلی می شود. فناوری Ambilight فیلیپس، دیواره های اطراف تلویزیون را بارنگ هایی که روی صفحه نمایش نشان می دهد، روشن می کند.

مدل OLED 804 یک تلویزیون اندرویدی است که از Chromecast و گوگل اسیستنت پشتیبانی می کند. تلویزیون های اندرویدی فیلیپس در سال جاری با اندروید 9 ارائه می شوند. این شرکت امیدوار است که در تلویزیون های خود به روزرسانی های اندرویدی را نیز قرار دهد.

تلویزیون‌های OLED 2019

قابل ذکر است، تلویزیون فیلیپس OLED 854 از لحاظ فنی با OLED 804 یکسان است و از پایه ایستاده بهره می برد.

به گفته این کمپانی، مدل های جدید از صدای قدرتمند و طراحی منحصر به فردی برخوردار هستند. این مدل ها با عنوان OLED+ به بازار عرضه می شوند. تلویزیون های اولد فیلیپس از سیستم صوتی Bowers & Wilkins بهره می برند.

مدل OLED 934  مجهز به سیستم صوتی Bowers & Wilkins بوده و از استانداردهای صوتی Dolby Atmos برخوردار است. در مدل  OLED 984 از فناوری Ambilight استفاده شده  که هر دو مدل فوق مجهز به ورودی ساب ووفر و تیونر دوگانه هستند.

تلویزیون های 2019 اولد فیلیپس اکنون در اندازه های 55 و 65 اینچ در بازار اروپا به فروش می رسند و می توانید برای اطلاع از قیمت و نمایندگی های تلویزیون های 2019 فیلیپس جدول زیر را مشاهده کنید.

مشخصات تلویزیون‌های OLED 2019 فیلیپس

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟