بهترین تخته خردکن ها
اخبار لوازم خانگی

مقاوم و بادوام/ معرفی بهترین تخته گوشت های بازار

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، تخته گوشت وسیله ای پرکاربرد در آشپزخانه است که تقریبا هرروز از آن استفاده ...

زهرا سیاحی | 4 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، تخته گوشت وسیله ای پرکاربرد در آشپزخانه است که تقریبا هرروز از آن استفاده می شود. از آنجایی که خیلی از کاربران ترجیح می دهند سبزیجات و سالاد و انواع گوشت را خودشان خرد کنند از این وسیله استفاده زیادی می کنند.

با توجه به اینکه این وسیله محل خوبی برای رشد باکتری ها است و اکثر کاربران از استفاده از آن نگران هستند. تخته ها یکی از اصلی ترین وسایل موجود در آشپزخانه هستند که وجود آن نیز بسیار ضروری است.

حتی با وجود فناوری های جدید که روز به روز پیشرفت می کنند، این ابزار کاربردی پایه ثابت آشپزخانه است.

بعضی افراد هستند که برای خرید تخته های پلاستیکی و چوبی مردد هستند و اطلاعی ندارندئ که کدام جنس برای آشپزخانه مناسب است که از رشد میکروب ها جلوگیری کند.

تخته های پلاستیکی بهتر تمیز می شوند و حتی می توان آن ها را با ماشین ظرفشویی شست ولی به دلیل عمق زیاد این تخته و ضربات عمیق چاقو در تخته عامل اصلی پنهان شدن باکتری در لابه لای برش های ریز است.

از این نظر تخته گوشت های چوبی بهداشتی تر هستند زیرا چوب محکم تر است و برش قطعات موادغذایی کمتر خواهد بود و باکتری ها نمی توانند در برش های کم عمق رشد کنند.

در ادامه این بخش به معرفی بهترین تخته گوشت های بازار اروپا پرداخته شده است.

تخته گوشت OXO

تخته خرد کن ها

اولین نکته ای که نظر کاربران را در مورد تخته گوشت های OXO جلب می کند، دو طرفه بودن آن ها است. وقتی در حال کار با گروه های مختلفی از مواد غذایی مانند گوشت و سبزیجات هستید و قطعا نگران بهداشتی بودن عملکردتان نیز هستید که به جای استفاده از یک صفحه خردکن دیگر می توانید از طرف دیگر این تخته کاربردی استفاده کنید. بدون مکث می توانید طرف دیگر تخته OXO را چرخانده و از آن استفاده کنید.

نکته قابل توجه این ابزار آشپزخانه شیار لبه های تخته است که ریختن آب مواد غذایی و مصرف ظروف اضافه جلوگیری می کند. همچنین جنس این تخته از پلی پروپیلن است که در برابر بو مقاوم است و به اندازه کافی تحمل برش های سنگین و سخت را با چاقوهای تیز دارد.

تخته گوشت Gorilla Grip دو رو

تخته خردکن ها

وجود تخته گوشت Gorilla Grip برای هر آشپزخانه لازم است زیرا تمام نیازهای یک آشپز از تخته برش را برآورده می کند. در 23 رنگ شاد موجوده و هر مجموعه شامل سه تخته در 3 سایز مختلف است که می توان سایز بزرگ در ابعاد 16” x 11.2” ، متوسط در ابعاد 13.8” x 9.6” و سایز کوچک در ابعاد 11.8” x 8” نام برد.

هر کدام از این سایزها دارای لبه های آب گیری بوده و به اندازه کافی در برابر ضربه مقاوم هستند.

مجموعه تخته گوشت Nicole Home

تخته خردکن ها

این مجموعه شامل 3 تخته رنگارنگ است که از مواد ضد میکروبی صد در صد غیر سمی هستند که از جنس سبک و با دوامی بهره می برند. این مجموعه به شما این اطمینان را می دهد که برای شستشو به راحتی در ماشین ظرفشویی قراردهید و همچنین هیچ بوی مواد غذایی را به خود نمی گیرند.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟