تلویزیون های سریف
اخبار لوازم خانگی

سری جدید تلویزیون های سریف سامسونگ معرفی شد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، شرکت سامسونگ که در تولید لوازم خانگی فعالیت دارد و همه ی ما با محصولات این ...

زهرا سیاحی | 5 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، شرکت سامسونگ که در تولید لوازم خانگی فعالیت دارد و همه ی ما با محصولات این شرکت کره ای آشنا هستیم اکنون رده جدید از تلویزیون های سریف خود را به بازار عرضه می کند. سامسونگ با ارائه تلویزیون سریف (Serif) یک فرمت کاملا جدید در طراحی، کارایی و زیبایی شناسی را در اختیار کاربران خود قرار داده است.

طراحی این تلویزیون ها به گونه ای است که فقط جهت استفاده به عنوان یک تلویزیون ساخته نشده بلکه از آن ها به عنوان یک تابلو روی دیوار یا پایه های تلویزیون می توان استفاده کرد. این قابلیت همکاری بین هنر و فناوری به شمار می آید.

این تلویزیون سامسونگ توسط دو طراح پاریس Erwan Bouroullec و Ronan که در طراحی مبلمان تخصص دارند، ساخته شده است.

این تلویزیون با طراحی یکپارچه می تواند در هر مکانی با استفاده از پایه فلزی موجود روی پیشخوان یا پایه ی تلویزیون معمولی قرارگیرد.

سریف از فناوری QLED پیشرفته سامسونگ بهره می برد و کاربر هنگام تماشای برنامه ی مورد علاقه ی خود کیفیت و رنگ تصویری فوق العاده شفاف را در اختیار داشته باشد. از مشخصه های بارز این تلویزیون فوق العاده سامسونگ می توان به فرمت های ویدیئویی HDR10+ اشاره کرد. فناوری HDR10+ تضاد هر صحنه را در طیف وسیعی از شرایط روشنایی طبیعی و مصنوعی بهینه می کند.

حالت Ambient Mode یکی دیگر از قابلیت های این تلویزیون است، که در سریف دو طرح منحصر به فرد ایجاد شده و در پنج رنگ مختلف در دسترس است. زمانیکه کاربر با تلویزیون کاری ندارد و آن را خاموش می کند تلویزیون پس از خاموش شدن با رنگ دیوار پس زمینه خود یک دست می شود. این قابلیت جالب به کمک دستیار هوشمند بیکسبی اطلاعات مفیدی را در طی روز برای کاربران به نمایش می گذارد و اطلاعاتی مانند اخبار، گزارشات ترافیک، وضعیت آب و هوا را نمایش می دهد.

برای فعال کردن حالت Ambient Mode کاربر می تواند اپلیکیشن SmartThings سامسونگ را نصب و باز کند. سپس باید از دیوار پس زمینه تلویزیون عکس بگیرد. این ویژگی با کمک فرایند همخوان سازی درخشندگی و رنگ، طرح و رنگ دیوار را روی تلویزیون نمایش می دهد.

سریف از قابلیت های گوگل اسیستنت، Bixby، آمازون الکسا و ایرپلی 2 پشتیبانی می کند و همچنین به کاربران این امکان را می دهد دستگاه های مجهز به SmartThings را مستقیما از روی صفحه نمایش خود کنترل کنند.

سامسونگ سریف در دو سایز موجود است و مدل 55 اینچی سریف 2.399 دلار و 43 اینچی آن 1.599 دلار به فروس می رسد.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟