بوش بهترین محل کار
اخبار لوازم خانگی

جایزه بهترین محل کار به بوش رسید

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، شرکت لوازم خانگی بوش برای دومین سال به طور متوالی به عنوان بهترین محیط برای ...

زهرا سیاحی | 4 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، شرکت لوازم خانگی بوش برای دومین سال به طور متوالی به عنوان بهترین محیط برای کارکردن انتخاب شد. بر اساس گزارشات جمع آوری شده از کارمندان این شرکت، تایید شد که 77 درصد از کارمندان بهترین تجربه کارخود را در این شرکت داشتند.

رئیس منابع انسانی شرکت بوش واقع در آمریکاری شمالی گفت: این یک افتخار بزرگ است که یک بار دیگر شرکت بوش جایزه بهترین محل کار را از آن خود کند و به عنوان یک جای خوب برای کار کردن شناخته شود. یکی از تکنیک های شرکت احترام به کارمندان است تا احساس قدرت کنند تا بتوانند به رشد برسند ما این فرهنگ را در شرکت برای رشد کارمندانمان در نظر گرفتیم. اعضای سخت کوش تیم پر شور ما کسانی هستند که بوش را به بهترین محیط کار تبدیل کردند و ما برای بهترین شدن محیط کار خود را در اولویت برنامه های شرکت قرار داده ایم.

گفتنی است که محیط کار عالی، داشتن فرهنگ در محیط کار، تجربه و رفتار کارکنان منجر به درآمدزایی در بازار و افزایش نوآوری می شود.

شرکت لوازم خانگی BSH

شرکت مذکور، تولیدکننده لوازم خانگی بزرگ و کوچک و با کیفیت است. BSH محصولاتی با برندهای Gaggenau، Thermador و Bosch را در سراسر آمریکای شمالی از طریق توزیع کنندگان، فروشندگان، فروشگاه های لوازم خانگی به فروش می رساند. شرکت لوازم خانگی بوش کاملا متعلق به گروه لوازم خانگی BSH واقع در مونیخ آلمان است که بزرگ ترین تولید کننده لوازم خانگی در اروپا و یکی از شرکت های پیشرو در صنعت لوازم خانگی در سراسر جهان به شمار می رود.

مکان عالی برای کار (Great Place to Work)

جایزه بهترین محیط کار یک صلاحیت جهانی در فرهنگ محیط کار است. از سال 1992 گروه Great Place to Work بیش از 100 میلیون کارمند را در سرتاسر جهان مورد بررسی قرار داد. Great Place to Work به سازمان ها کمک می کند با ایجاد یک تجربه کار همراه با اعتماد به نفس بالا برای همه ی کارکنان یک فرهنگ درست تعیین کنند. از داده های گروه Great Place to Work  برای تشخیص بهترین محیط کار و شرکت ها و بهترین محیط های کاری در آمریکا و بیش از 60 کشور استفاده می شود.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟