اخبار لوازم خانگی
اخبار لوازم خانگی

شماره 30/ سرخط مهمترین اخبار لوازم خانگی در هفته ای که گذشت (02 آبان 1398)

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، شماره سی ام سرخط مهمترین اخبار لوازم خانگی در حالی منتشر می شود که بخشی از ...

زهرا سیاحی | 4 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، شماره سی ام سرخط مهمترین اخبار لوازم خانگی در حالی منتشر می شود که بخشی از تاریخ اخبار به ماه آبان 1398 رسیده است. انتهای ماه اول پاییز و شروع ماه دوم پاییز خیلی پر خبر نبوده چرا که با تعطیلات ماه سفر مطابقت داشته است.

با این حال در همین تعداد کم اخبار، می توان شماره سی ام  هفته خبر ال کا ایران را یکی از مهمترین بسته های سرخط مهمترین اخبار لوازم خانگی ایران دانست. در هفت روز گذشته یکی از مهمترین اخبار داخلی صنعت لوازم خانگی ایران مربوط به فروش کالاهای ایرانی تولید شده در کشور با برند خارجی در بازار لوازم خانگی ایران است.

بسیاری از نماینده های مجلس و اعضای کمیسیون صنایع نسبت به این خبر واکنش نشان داده و خواستار اصلاح این موضوع شدند چرا که به عقیده آنان این کار نوعی فریبکاری است.

همچنین یک محقق ایرانی موفق به طراحی و تولید نوعی از آینه های هوشمند شده است که برای محیط های اداری و حتی منازل مسکونی کاربرد فراوانی دارد.

دو خبر مهم خارجی هم مربوط به ارزش برند سامسونگ و عنوان بهترین محیط کار برای شرکت لوازم خانگی بوش است.

اگر به دنبال کسب اطلاعات و جزئیات بیشتر از هرکذام از خبر های بسته خبری این هفته هستید پیشنهاد می کنیم به لینک خبرهای ذیل مراجعه کنید. خواند جزئیات بیشتر این اخبار به شما کمک می کند تا در حوزه صنعت لوازم خانگی همواره به روز باشید و مهمترین اخبار هفته با جزئیات بیشتری مطلع شوید.

فروش لوازم‌خانگی داخلی با برند خارجی نوعی کم فروشی است
آینه‌ های هوشمند ایرانی ساخته شدند
صادرات ۳۳ میلیون دلار فرش ماشینی از کاشان
تولید تلویزیون ایرانی صحیح نیست
سری جدید تلویزیون‌های OLED 2019 فیلیپس عرضه می‌شوند
تولید انبوه از موضوعات اساسی در توسعه صنعت لوازم خانگی
سامسونگ جایگاه ششم خود را در رده بندی برترین برندهای جهان حفظ کرد
شرکت مادیران حامی آلبوم جدید شجریان شد
جایزه بهترین محل کار به بوش رسید

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟