بهترین یخچال فریزرهای 2019
اخبار لوازم خانگی

بهترین و پرفروش ترین یخچال فریزرهای سال 2019

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، کمتر از 2 ماه  دیگر تا پایان سال 2019 میلادی مانده است. سالی که برای بازار ...

بهنام وحیدی | 4 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، کمتر از 2 ماه  دیگر تا پایان سال 2019 میلادی مانده است. سالی که برای بازار لوازم خانگی ایران پر از حاشیه و گرانی بود و دست بسیاری از خریداران لوازم خانگی که قصد خرید جهیزیه داشتند، به دلیل افزایش قیمت بی سابقه در ایران بازار، از خرید محصول کوتاه ماند.در این مقاله قصد داریم بهترین یخچال فریزرهای بازارا لوازم خانگی ایران را بررسی کنیم چرا که  با این حال هنوز هم این بازار خریدارانی دارد، خریدارانی که مشخص کردند بهترین و پرفروش یخچال فریزر بازار لوازم خانگی ایران در سال 2019 کدام است.

در همین رابطه بخوانید:

پرفروش ترین یخچال فریزر های ایرانی کدامند؟ + لیست قیمت

در این مطلب قصد داریم تا بهترین و پرفروش ترین یخچال فریزرهای بازار لوازم خانگی ایران را معرفی کنیم. البته هنوز تا پایان سال میلادی 2019 حدود 70 روز باقی مانده است اما بعید به نظر می رسد در این مدت تغییرات خاصی در این حوزه اعمال شود چرا که بیش از 10 ماه سال خریداران یخچال، این مدل از محصولات و برندهای لوازم خانگی را انتخاب کرده اند و حال در این فرصت کوتاه احتمال تغییر بسیار کم است.

حالا اگر می خواهید می دانید بهترین یخچال فریزرهای بازار لوازم خانگی ایران در سال 2019 کدام برندها بوده اند ادامه مطلب را با دقت بخوانید.

 

یخچال و فریزر امرسان مدل TFH14T

این مدل از یخچال امرسان در گروه یخچال فریزرهای کمبی یا همان یخچال فریزرهای بالا پایین جای می گیرد که درهای بالا و پایین آن به صورت کاملا مستقل از یکدیگر کار می کنند. اگر در باره استحکام این محصول بخواهیم سحن بگوییم باید گفت که شما با یک یخچال کاملا محکم و با کیفیت از لحاظ آلیاژ به کار رفته در بدنه آن طرف هستید. جنس بدنه یخچال فریزر امرسان مدل TFH14T از ورق فولادی است که همین امر باعث شده تا در رده محصولات با کیفیت قرار بگیرد.

این مطلب هم خواندنی است:

بازدید اعضای سازمان ملل متحد و نماینده یونیدو از کارخانه امرسان+ویدیو

یخچال و فریزر امرسان مدل TFH14T

مصرف انرژی این محصول نیز در گرید A قرار دارد، یعنی بهترین جایگاه از لحاظ رده بندی مصرف انرژی، این یخچال دارای 4 طبقه است و فضای نسبتا مناسبی و البته بزرگی برای فریز کردن مواد غذایی دارد. همچنین از فضاهای ایجاد شده در درب این یخچال هم به خوبی می توانید برای گذاشتن انواع بطری آب و تخم مرغ استفاده کنید.

در خصوص طراحی این محصول حرف زیادی برای گفتن نیست چراکه امرسان معمولا در طراحی این گونه از یخچال فریزرها ساده عمل می کند. البته نسل جدید یخچال فریزرهای امرسان و یخچال هوشمند آن با نام یخجیتال امرسان، دارای طراحی های ویژه هستند.

قیمت این محصول را در این نوشته نخواهیم آورد چرا که با توجه به شرایط بازار قیمت ها در حال تغییر است اما اگر می خواهید بدانید که این محصول را از کجا خریداری کنید باید سری به سایت دیجی کالا بزنید.

 

یخچال ایستکول مدل TM-835

اگر از تاریخچه شرکت ایستکول چیزی نمی دانید، حتما سری به سایت رسمی این شرکت بزنید. بر اساس آنچه که تاریخچه این شرکت قدیمی می گوید، نام رسمی این شرکت، تکران مبرد است که فعالیت خودرا از سال 1356 با تولید یخچال های صنعتی در استان قم آغاز کرد. توسعه فعالیت این شرکت به ویژه در زمینه تولید یخچال و فریزرهای سایز کوچک نیز به دهه های 70 و 80 بر می گردد.

یخچال ایستکول مدل TM-835

اما در خصوص این محصول نیز باید چند نکته مهم را یاد آور شد. اگر می خواهید یک یخچال کوچک برای محل کار خود بخرید که قیمت مناسبی داشته باشد و از طرفی در کیفیت ساخت آن تردید نداشته باشید، استقبال مشتریان از خرید این محصول نشان می دهد که یخچال ایستکول مدل TM-835 احتمالا می تواند گزینه مناسبی باشد.

ظرفیت کلی این یخچال 5 فوت است که اگر بخواهیم به لیتر محاسبه کنیم، شما با یک یخچال 97 لیتری با کیفیت مواجه هستید. نمودار مصرف انرژی  این محصول در رتبه B قرار دارد که برای یک یخچال سایز کوچک، تقریبا مناسب است.

یخچال ایستکول مدل TM-835 کم صدا است و با توجه به وجود 3 طبقه در داخل یخچال و 2 طبقه در درب آن، می توان گفت که فضای مناسبی را در اختیا شما قرار می دهد.

 

  یخچال فریزر دوقلو سیلور مدل SR-103

شرکت سیلور نیز یکی از شرکت های تولید کننده یخچال است که یخچال فریزر دو قلو این شرکت، مدل SR-103 توانسته خودرا در لیست پر فروش های سال 2019 میلادی بازار لوازم خانگی ایران قرار دهد. در ابتدای معرفی این محصول باید گفت که شما با یک یخچال 740 لیتری که حدود 385 لیتر آن به یخچال و 355 لیتر دیگر آن به فریزر اختصاص دارد، مواجه هستید.

بهترین یخچال فریزرهای بازار لوازم خانگی ایران

رنگ نقره ای یخچال فریزر دوقلو سیلور مدل SR-103 می تواند برای خانم های خانه دار جذاب باشد اما نکته جذاب‌تر آن وجود 6 طبقه در درون یخچال و یک کشو در پایین‌ترین قسمت آن است. این یعنی شما با یک یخچال کاملا مناسب برای خانواده های پر جمعیت مواجه هستید چنانکه در فریزر این محصول نیز دو طبقه‌ و هفت کشو وجود دارد که امکان این را به خانم خانه می دهد تا مقادیر زیادی از مواد غذایی را برای مدت طولانی فریز کند.

 

یخچال فریزر فیلور مدل TDF-342N

اگر بخواهیم نامی از شرکت های قدیمی تولیدکننده لوازم خانگی در ایران نام ببریم، نمی توانیم از برند تولیدکننده لوازم خانگی فیلور غافل شویم. بر اساس منابع موجود شرکت فیلور درسال 1343 تأسيس شده است. البته زمان آغاز بهره برداری آن به تاريخ 1345/1/25 در محل كارخانه، واقع درخيابان پيروزی باز می گردد.

بهترین یخچال فریزرهای بازار لوازم خانگی ایران

اولین نکته قابل اشاره در یخچال فریزر فیلور مدل TDF-342N ذوب شدن خودکار یخ ها است. این عملکرد باعث می شود تا ایجاد یخ باعث اشغال فضای یخچال نشود. شکل و اندازه این محصول نشان می دهد که این یخچال فریزر مناسب خانواده های کم جمعیت است. گنجایش کلی دستگاه 290 لیتر است و فریزر آن در قسمت بالا و یخچال در قسمت پایین محصول قرار دارد.

در خصوص فضای داخلی یخچال فریزر فیلور مدل TDF-342N باید گفت که در این محصول و در قسمت فریزر 2 کشو وجود دارد تا مقادیر مشخصی از مواد غذایی را برای یخ زدن در خود جای دهد.

 

یخچال پلار مدل R62

جا ماندگی صنعت لوازم خانگی از تکنولوژی روز دنیا و البته عدم حمایت های درست و بر پایه اصول علمی در ایران باعث شد تا نام های بزرگی همچون لوازم خانگی پلار در بازار ایران کم رنگ شوند. با این وجود یخچال پلار مدل R62 توانسته در لیست پرفروش ترین های بازار لوازم خانگی در سال میلادی 2019 جایگاه خوبی برای خودش دست و پا کند.

یخچال پلار مدل R62

یک یخچال کوچک اما با کیفیت و مناسب برای خانه های یک نفره و محیط کار. این یخچال 6 فوتی دارای بدنه فلزی مستحکمی است و همچنین جنس بدنه داخلی آن از جنس ABS مقاوم ساخته شده که همین امر باعث استحکام خوب محصول شده است. تنظیم دمای یخچال به کمک ولومی که در درون یخچال وجود دارد به صورت دستی امکان پذیر است. همچنین دو طبقه پلاستیکی قابل حمل نیز در این یخچال تعبیه شده که جنس ساخت آن از پلاستیک مقاوم است.

در قسمت بالایی این یخچال سایز کوچک محفظه جایخی تعبیه شده تا اگر احیانا غذای فاسد شدنی با طول عمر کم در دمای بالا دارید، بتوانید از آن استفاده کنید.

 

یخچال فریزر دوو مدل D2BF-0028GW

کمپانی دوو که به نمایندگی گروه انتخاب در ایران فعالیت می کند توانسته در لیست پر فروش ترین های سال 2019 جایگاهی پیدا کند. از طراحی کلی این محصول می توان رضایت داشت چرا که دارای سبک طراحی روز است. این یخچال فریزر مجهز به نسل جدید کمپرسورهای کم مصرف شده و از همه مهم تر دارای سامانه مدیریت مصرف در هنگام سفر است.

 یخچال فریزر دوو مدل D2BF-0028GW

یخچال فریزر دوو مدل D2BF-0028GW که یکی از جدیدترین محصولات این برند کره ای است، مجهز به سیستم سرمایش دوگانه بوده و  دارای امکانات دیگری نظیر کنترل رطوبت، سیستم انجماد سریع و سیستم قدرتمند گردش هوای سه بعدی نیز است که باعث شده گزینه محبوب خریداران شود.

سیستم سرمایش دو گانه باعث جدایی جریان مستقل سرمایش یخچال از فریزر شده و همچنین مانع از انتشار بوی غیرمنتظره از فریزر به یخچال و بالعکس می شود.

 

یخچال و فریزر ال جی مدل SXP430

محصولات کره ای همواره در بازار ایران طرفدارن زیادی داشته اند. چراکه از لحاظ تکنولوژی و طراحی همیشه در سطح خوبی قرار داشته اند. یخچال و فریزر ال جی مدل SXP430 نیز از این قائده مستثنی نیست. طراحی زیبا و البته جا دار بودن این محصول باعث شده تا به گزینه مورد انتخاب خریداران در سال 2019 مبدل شود.

یخچال و فریزر ال جی مدل SXP430

اگر به دنبال خرید یک یخچال فریز بزرگ برای یک خانواده پر جمعیت هستید بهتر است بدانید که این محصول ال جی 598 لیتر جا دارد که علاوه بر یخچال جا دار و بزرگش، فریزر آن نیز کاملا جادار و مناسب است. از نکات ویژه این محصول تعبیه طبقات زیاد در درون یخچال و فریزر آن است. همچنین استفاده از کمپرسور اینورتر خطی باعث شده تا یخچال و فریزر ال جی مدل SXP430 در رده مصرفی انرژی بسیار خوب قرار گیرد.

ال جی در این محصول کم کاری نکرده و سعی داشته تا نهایت فناوری های روز را در آن به کار گیرد. تمامی تنظیمات این یخچال فریزر از طریق پنل لمسی روی درب این محصول انجام می شود. شما با یک یخچال فریزر کم سرو صدا طرف هستید که البته به دلیل کیفیت ساخت از دوام خوبی هم برخوردار است. در درون یخچال از لامپ LED استفاده شده و با استفاده از فناوری گردش هوای چندگانه، هوای خنک در سراسر یخچال به صورت یک نواخت وجود دارد.

سیستم عیب‌یاب هوشمند، برخورداری از یخساز اتوماتیک و همچنین مجهز شدن به فیلتر بهداشتی Hygiene Fresh+  که بهداشت فضای یخچال را تضمین می‌کند، از دیگر امکانات این یخچال فریزر ال جی است.

 

یخچال و فریزر برفاب مدل 60-40

شرکت برفاب هم یکی از شرکت های تولیدکننده لوازم خانگی قدیمی در ایران است که فعالیت خودرا از سال 1369 با تولید کولر آبی آغاز کرد. اگرچه شاید به دلیل سوء مدیریت های داخلی برند برفاب برای نسل های جدیدتر نام آشنایی نباشد اما جالب است بدانید که نام تجاری برفاب به صورت رسمی در کشورهای روسیه، آذربایجان، گرجستان، کردستان، عراق، کویت، قطر، امارات متحده عربی، افغانستان و تاجیکستان ثبت شده است.

یخچال و فریزر برفاب مدل 60-40

یخچال و فریزر برفاب مدل 60-40 را می توان یک محصول خوب برای خانواده های کم جمعیت دانست. گنجایش  یخچال 245 لیتر و گنجایش فریزر آن 165 لیتر است. تعداد طبقات تعبیه شده در درب این مدل یخچال 5 عدد است و می تواند مقادیر کافی بطری را در خود جای دهد.

از دیگر امکانات این محصول می توان به یخساز دستی، سیستم دستی برفک زدایی، آبسردکن و طبقات شیشه ای آن اشاره کرد.

 

یخچال و فریزر دوقلوی سامسونگ مدل RR30PN-RZ30PN

یکی از موفق ترین برندهای لوازم خانگی در بازار ایران را می توان کمپانی ۶۱٫۱ میلیارد دلاری سامسونگ نامید. کمپانی که می توان مدعی شد بیشترین سهم بازار لوازم خانگی ایران را در اختیار داشت و ایجاد کارخانه تولیدی و شبکه گسترده فروش و خدمات پس از فروش توانست فروش خوبی در بازار ایران داشته باشد.

اما اگر بخواهیم توضیحاتی در خصوص یخچال و فریزر دوقلوی سامسونگ مدل RR30PN-RZ30PN بدهیم، باید بگوییم که پس از خرید این کالا شما صاحب یک یخچال و فریزی دوقلوی یا کیفیت، با دوام و مدرن هستید که در طراحی ساخت هم حرف های زیادی برای گفتن دارد.

بهترین یخچال فریزرهای بازار لوازم خانگی ایران

اول آنکه این محصول را می توان به خانواده های پر جمعیت هم معرفی کرد چرا که طبقات و کشوهای مختلفی در فریزر آن تعبیه شده که مشکلات خانم های خانه دار را در نگه داری مواد غذایی مرتفع می سازد. حتی روی درب این فریزر هم طبقات کوچک برای بسته بندی مواد غذایی کوچک نیز وجود دارد. وجود محفظه‌ی Fresh Zone هم در خود یخچال کمک می کند تا میوه و سایر مواد غذایی که نیازی به درجه انجماد ندارند، در تازه ترین حالت ممکن خود نگه داری شوند.

کنترل و تنظیمات دستگاه از روی درب یخچال امکان پذیر است و نمایشگری هم روی آن تعبیه شده. همچنین به دلیل کیفیت بسیار خوب قطعات شما هیچ صدایی از آن نمی شنوید. در خصوص مصرف انرژی یخچال و فریزر دوقلوی سامسونگ مدل RR30PN-RZ30PN باید بدانید این محصول در رده مصرف انرژی A+ قرار دارد و بسیار کم مصرف است.

 

یخچال و فریزر دوقلوی پارس مدل LRDST170WD-FRZNF170

شرکت لوازم خانگی پارس (سهامی عام) یکی از قدیمی ترین شرکت های تولید کننده لوازم خانگی در ایران است که از سال 1354 فعالیت خودرا آغاز کرد. زمانی یکی از برندهای محبوب بازار لوازم خانگی ایران لوازم خانگی پارس بود که سهم خوبی از بازار را در اختیار داشت.

اگر می خواهید بدانید که حجم یخچال و فریزر دوقلوی پارس مدل LRDST170WD-FRZNF170 چقدر است، باید بگوییم که شما با یک یخچال فریزر دوقلوی 731 لیتری طرف هستید که 394 لیتر آن مربوط به یخچال و 337 لیتر آن مخصوص به فریزر است.

بهترین یخچال فریزرهای بازار لوازم خانگی ایران

تعداد طبقات این یخچال فریزر 6 عدد است و فضای خوبی برای قرار داد مواد غذایی دارد. رده مصرف انرژی این کالا B است و تقریبا در رده مصرف انرژی خوبی قرار دارد.

از دیگر امکانات یخچال و فریزر دوقلوی پارس مدل LRDST170WD-FRZNF170 می توان به آبسردکن، نمایشگر و تنظیم دیجیتالی دما، قابلیت نمایش دمای داخل یخچال، مجهز به فن و گردش یکنواخت هوا، سیستم کنترل هوشمند، هشدار دهنده بازماندن در و افزایش دما، قابلیت عیب یابی هوشمند، فیلتر بوگیر و ضدباکتری  و لاستیک دور در ضد باکتری اشاره کرد.

همانطور که در ابتدای مطلب هم گفته شد ال کا ایران در این مطلب از درج قیمت ها خودداری کرده است چرا که قیمت ها در لحظه تغییر می کنند و ما قصد نداریم اطلاعات نادرست را به مخاطبان خود بدهیم. حالا اگر می خواهید قیمت بهترین یخچال فریزرهای بازارا لوازم خانگی ایران را بدانید کافی است سری به سایت های فروش آنلاین بزنید تا حدود قیمت بازار لوازم خانگی دستتان باشد و پیش از خرید اطلاعات کافی از قیمت محصول داشته باشید.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟