بتا چهارم iOS 13.2 اپل
فناوری

بتا چهارم iOS 13.2 اپل رسید

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، شرکت اپل به تازگی بتا چهارم سیستم عامل iOS 13.2 را منتشر کرد. بتایی که مشکلات ...

نفیسه رحیمی | 4 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، شرکت اپل به تازگی بتا چهارم سیستم عامل iOS 13.2 را منتشر کرد. بتایی که مشکلات نسخه بتا قبلی را برطرف کرده و برخی ویژگی های جدید را هم به سیستم عامل مورد اشاره اپل می افزاید.

البته اپل بتا چهارم دو سیستم عامل iOS 13.2 و iPadOS 13.2 را منتشر کرده و تنها شامل iOS نمی شود. همانطور که گفته شد اپل ویژگی های جدیدی را به سیستم عامل خود افزوده تا تجربه کاربری خوبی رقم زند.

گفته می شود طیف وسیعی از ایموجی ها را باید در سیستم عامل جدید اپل و نسخه بتا آن شاهد باشیم. به لطف پردازش تصویر جدید Deep Fusion که در پردازنده A13 بایونیک تعبیه شده، امکان ایجاد تصاویر AR با آیفون های جدید محقق می شود.

مشخص نیست اپل در چه زمانی می خواهد نسخه نهایی سیستم عامل iOS 13.2 را منتشر کند. پیش بینی می شود تا اواخر ماه جاری نسخه نهایی در دسترس قرار گیرد.

پیش از این، شرکت اپل  سیستم عامل iOS 13 وwatchOS 6  را برای کاربران آیفون و ساعت هوشمند اپل واچ رونمایی کرده بودکه iOS 13 با گوشی های هوشمند iPhone SE, 6S سازگار بوده و آیپاد تاچ نسل هفتم را هم دربرمی گیرد

انتهای  پیام/

نظر شما چیست؟