تلویزیون های فیلیپس
اخبار لوازم خانگی

مدیر فروش جدید تلویزیون های فیلیپس منصوب شد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، شرکت TP Vision، جیسون اوه (Jason Oh) را به عنوان مدیر فروش تلویزیون های فیلیپس برای ...

زهرا سیاحی | 4 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، شرکت TP Vision، جیسون اوه (Jason Oh) را به عنوان مدیر فروش تلویزیون های فیلیپس برای فروش بیشتر تلویزیون های این شرکت در استرالیا منصوب کرد.

TP Vision یک شرکت کاملا متعلق به TPV Technology است که در آمستردام مستقر شده و مجموعه تلویزیون های فیلیپس را در اروپا، روسیه، خاورمینه، برزیل، آرژانتین، اروگوئه، پاراگوئه و کشورهای منتخب در آسیا روانه بازار می کند.

شرکت فیلیپس یکی از بزرگ ترین شرکت های تولید کننده لوازم و تجهیزات الکترونیکی در جهان است که آخرین آمارهای منتشر شده از این شرکت نشان می دهد که شمار کارکنان آن از مرز 122 هزار نفر عبور کرده است. این شرکت در حال حاضر در بیش از 100 کشور جهان خدمات رسانی می کند و طی این سال ها توانسته سهم خوبی از بازار جهانی را به دست بیاورد.

این اولین باری است که یک مدیر فروش توسط TP Vision در استرالیا منصوب شده تا به مشاغل محلی تلویزیون فیلیپس توجه شود.

تمپو (Tempo) استرالیا در حال حاضر 6 مدل از تلویزیون های برند فیلیپس را از طریق JB Hi-Fi و Good Guys به همراه Ingram Micro و سایر توزیع کنندگان منطقه ای در سراسر استرالیا توزیع می کند.

جیسون اوه بیش از 30 سال در زمینه مدیریت، فروش محصول و قوانین تجاری تجربه کسب کرده است. اخیرا وی مدیر فروش شرکت تمپو استرالیا بود. او همچنین تجربه کار در کمپانی های هیتاچی، شارپ، سانیو، ایمیشن و لیزر داشته است.

مدیر فروش تلویزیون های فیلیپس

جیسون در سمت جدید خود مدیریت توسعه و فروش تلویزیون های فیلیپس که در حال حاضر شامل 19 مدل از 22 اینچ تا 70 اینچ می شود را برعهده دارد.

او با توجه به مقام جدیدی که کسب کرده گفت: مشتاقانه آماده همکاری با توزیع کنندگان و مصرف کنندگان برای فروش محصولات فیلیپس هستم و برای رسیدن به نتایج خوب تمام تلاش خود را می کنم.

فیلیپس یک برند مشهور در کشور استرالیا است که طرفداران مخصوص به خود را دارد و با توجه به کیفیت و نوآوری  که دارد از محصولات آن استقبال فراوانی می شود.

دیون یونگ (Dion Yong) مدیر TP Vision گفت: استرالیا یک بازار مهم برای این شرکت بوده و انتصاب جیسون اوه نشان دهنده تمایل به رشد تجارت تلویزیون فیلیپس است. ما باید این مسئله را از طریق روابط قوی کانال، یک برند تجاری و استراتژی بازاریابی تحول دهیم و ما مطمئن هستین که جیسون به تحقق این امر در استرالیا کمک خواهد کرد. همچنین ما نیز باید اطمینان حاصل کنیم که فیلیپس می تواند به طور مرتب نوآوری خود را در فناوری تصویر نشان دهد و مشتاقانه منتظر است تا با جیسون به سمت جلو حرکت کند.

کمپانی های فیلیپس و TP Vision از سال 2012 با یکدیگر به همکاری، تولید و فروش تلویزیون های فیلیپس در سراسر جهان پرداخته اند. TP Vision با تیم جهانی فیلیپس در اروپا همکاری می کند تا محصولات تلویزیونی را به بازار عرضه کند.

فیلیپس در نمایشگاه ایفا 2019 اعلام کرد که بخش تلویزیون خود را به Philips TV and Audio تغییر نام داده تا منعکس کننده دیدگاه خود در مشارکت بین تصویر و صدا باشد.

پاورموو (Powermove) در حال حاضر توزیع کننده ساندبارهای فیلیپس در استرالیا است. Powermove همچنین محصولات iLuv، Motorola، Pioneer و توشیبا را دردسته سرگرمی های خانگی نیز توزیع می کند.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟