انجمن توسعه دهندگان سامسونگ در سال 2019
اخبار لوازم خانگی

توسعه دهندگان سامسونگ وکسب تجربه های جدید

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، شرکت سامسونگ الکترونیک در جریان کنفرانس توسعه دهندگان سامسونگ در سال 2019 ...

نفیسه رحیمی | 4 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، شرکت سامسونگ الکترونیک در جریان کنفرانس توسعه دهندگان سامسونگ در سال 2019 روش های جدید پلتفرم خود را معرفی کرد تا توسعه دهندگان بتوانند از طریق آن ها، راحت تر و قدرتمندتر با مشتریان خود در سراسر جهان ارتباط برقرار کنند. این غول فناوری جهان طی این مراسم دیدگاه خود در خصوص آینده موبایل و خانه های متصل را به اشتراک گذاشت که در واقع می تواند الهام بخش توسعه دهندگان، رهبران شرکت ها و مشتریانی باشد که هر روز با این وسایل و نوآوری های جدید سر و کار دارند.

دی جی کوه، مدیرعامل بخش موبایل و ارتباطات سامسونگ الکترونیک عنوان کرد: خوشبختانه ما با بهترین طراحان و توسعه دهندگان همکاری می کنیم. ما با همراهی یکدیگر، یک اکوسیستم گسترده و ایمن برای خدمات و ابزارهای خود ایجاد کرده ایم.

وی افزود، ما به پیشرفت خود در جهت چشم انداز و اهداف خود ادامه خواهیم داد و در تلاش هستیم تا مبتکر تجربیات جدید  در زمینه موبایل باشیم.

انجمن توسعه دهندگان سامسونگ 2019

شرکت سامسونگ به منظور کمک به مشتریان برای کشف راه های جدید دستیار صوتی بیکسبی در راستای تسریع امور،  یک بازار بیکسبی (Bixby Marketplace)دراوایل سال جاری راه اندازی کرد. این بازار به توسعه دهندگان کمک می کند تا پوشش و قابلیت های بیکسبی را برای میلیون ها کاربر معرفی کنند. اندازه اجتماع توسعه دهندگان بیکسبی طی 6 ماه اخیر دوبرابرشده و با آغاز سال سال 2020 و گسترش تدریجی بازار بیکسبی (Bixby Marketplace)، انتظار می رود که توسعه دهندگان بتوانند خدمات آن را در ابزارهای سامسونگ ارائه کنند.

علاوه براین، شرکت سامسونگ از قابلیت های ارتقایافته بیکسبی در استودیو توسعه دهندگان بیکسبی در SDC19 خبر داد که به لطف آن، ایجاد تجربه های جدید در پلتفرم AI توسط توسعه دهندگان راحت تر شده و این اطمینان را به مشتریان می دهد که تجارب جدیدی را کسب کنند.

  • الگوهای بیکسبی (Bixby Templates) منجر شده تا کار توسعه دهندگان برای ایجاد کپسول های مجهز به فرم های از قبل موجود راحت تر شود و دیگر نیاز نیست که از ابتدا شروع کنند.
  • ارتقای بیکسبی ویو (Bixby Views) این امکان را برای توسعه دهندگان فراهم کرده تا کپسول هایی با طراحی پایدار و مداوم ایجاد کنند.
  • توسعه دهندگان از این پس می توانند کپسول های خود را تحت دسته بندی “Natural Language Categories” ثبت کنند.زمانی که کاربران از بیکسبی در خصوص بخش هایی نظیر اخبار، رادیو ویا جهت یابی درخواستی دارند، بیکسبی می تواند به سرعت کپسول مورد نظر را پیشنهاد دهد حتی بدون این که نام دقیق کپسول مورد نظر را بدانید.
  • Bixbyهمچنین یک آپدیت دریافت خواهد کرد که پشتیبانی آن از زبان‌های مختلف جهان را گسترش خواهد داد.

انجمن توسعه دهندگان سامسونگ 2019

کاربران بیش از گذشته به دنبال روش هایی هستند تا ابزارهای متصل و هوشمند، زندگی روزمره را راحت تر کرده و در زمان صرفه جویی کنند.

توسعه دهندگان می توانند به کمک پلتفرم  IoT سامسونگ، SmartThings خدمات ارائه شده و ابزارهای این شرکت را مقیاس بندی کنند. در حال حاضر، توسعه دهندگان و شرکای تجاری تجربیات متصل خود را برای 45 میلیون کاربر و هزاران ابزار ارائه کردند و به نظر می رسد که این پلتفرم با برنامه ( work as a SmartThings Hub( WASH با رشد بیشتری مواجه شود. در نتیجه، شرکا نظیر اپراتورهای شبکه قادر خواهند بود تا ابزارهای خود را به نرم افزارSmartThings Hub  مجهز کنند.

برخی از قابلیت های جدید سامسونگ برای توسعه دهندگان به شرح ذیل است:

قابلیت Rules API منجر شده تا حضور خانه های هوشمند و خودکار در زندگی روزمره بیشتر احساس شود و از طرفی دیگر، این شرکت نوآور در اوایل سال 2020، برنامه بتا SDK ابزار SmartThings معرفی می کند تا تولید کنندگان شخص ثالث بتوانند ابزارهای سازگار با  SmartThings تولید کنند.

شرکت سامسونگ از توسعه دهندگان دعوت می کند تا حضوری فعال در این اکوسیستم داشته باشند واز توسعه دهنگان با ارائه برنامه های تشویقی نظیر جایزه بهترین فروشگاه گلکسی، رقابت های طراحی موبایل سامسونگ، بیکسبی دم جم و برنامه جایزه امنیت سامسونگ موبایل حمایت می کند.

تجربه ای جدید برای توسعه دهندگان

انجمن توسعه دهندگان سامسونگ سال 2019

شرکت سامسونگ با معرفی گوشی گلکسی فولد خود تجربه ای جدید برای همه به ارمغان آورد که در واقع بیش از یک گوشی تاشونده است.

شرکت سامسونگ در واقع یک اکوسیستم جدید معرفی کرد که می تواند گسترش یابد و تجربه ای نوین را در حوزه گوشی های همراه ارائه کند و سرآغازی برای این بازار تلقی می شود. شرکت سامسونگ در انجمن توسعه دهندگان سال گذشته به بررسی عوامل زیادی در بخش گوشی های تاشونده  پرداخت و در کنفرانس سال 2019 از توسعه دهندگان و کاربران دعوت می کند تا به این اکوسیستم پیوسته و در کشف تجربیات جدید سهیم شوند.

نوآوری سامسونگ در بخش تلویزیون

 

این غول فناوری کره جنوبی در بخش تلویزیون نیز حرف های زیادی برای گفتن دارد و در زمینه معرفی تجارب و فناوری های جدید پرچمدار است. این برند کره ای از سرمایه گذاری عظیم در فناوری های 8k خبر داد که لذت تماشای تلویزیون را می تواند دو چندان کند.

علاوه براین، سامسونگ برای تسهیل امور توسعه دهندگان، یک ابزار جدید معرفی کرده که می تواند تجربه ای تازه ای برای کاربران 100 میلیون تلویزیون هوشمند سامسونگ که با تیزن راه اندازی می شود، باشد.

  • Wits، می تواند به صورت خودکار یک کد ویرایش را در تلویزیون آپلود کند.توسعه دهندگان از این پس می تواند از به روزرسانی های به سرعت باخبر شوند و زمان توسعه را به میزان قابل توجهی کاهش دهند.
  • قابلیت TIFA این امکان را برای کاربران فراهم می کند تا تبلیغات هدفمند را محدود کنند.
  • سامسونگ، تیزن تی وی os را برای نخستین بار در اختیار تولید کنندگان شخص ثالث فراهم کرده است.

فناوری های نوظهور

فناوری های نوظهور نظیر 5G، اینترنت اشیا وAI  قابلیت ها و فرصت های جدیدی را برای توسعه دهندگان فراهم می کند . شرکت سامسونگ به تازگی از  Knox SDKرونمایی کرده که اجازه می دهد به توسعه دهندگان اپلیکیشن و شرکا، راه حل های امنیتی پیشرفته را در ابزار و خدمات خود ادغام کنند.

علاوه براین، شرکت سامسونگ  با آژانس های دولتی آلمان به منظور توسعه mobile-enabled eID در خدمات دیجیتالی همکاری می کند. هدف اصلی سامسونگ همراه کردن توسعه دهندگان در این اکوسیستم بوده و به دنبال روش هایی نوین برای ایجاد تجربه هایی جدید در زندگی روزمره است.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟