آتش سوزی کارخانه موکت
اخبار لوازم خانگی

وقوع یک آتش سوزی گسترده در یکی از کارخانجات تولید موکت

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، سرپرست شهرداری مهریز از وقوع یک آتش سوزی گسترده در سالن تولید یکی از کارخانجات ...

نفیسه رحیمی | 4 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، سرپرست شهرداری مهریز از وقوع یک آتش سوزی گسترده در سالن تولید یکی از کارخانجات تولید موکت در شهرستان مهریز خبر داد.

عباسعلی زارع زاده اظهار داشت: این کارخانه که در شهرک صنعتی شهرستان مهریز واقع است، از ساعت ۱۹:۲۷ دچار آتش سوزی شده و آتش نشانان هنوز هم موفق به مهار حریق نشده اند.

وی ادامه داد: آتش نشانان مهریز با تمامی امکانات در حال خاموش کردن آتش هستند اما آتش به قدری گسترده است که اطفای کامل ان تا صبح فردا به طول می انجامد.

زارع زاده عنوان کرد: گستره آتش به اندازه ای است که سه دستگاه ماشین آتش نشانی از یزد برای کمک به آتش نشانان مهریز به کارخانه موکت فیروزه اعزام شده اند و تانکر آب جداگانه برای مهار آتش در محل کارخانه نیز وجود دارد.

به گزارش مهر، سرپرست شهرداری یزد بیان کرد: علت بروز حادثه و میزان خسارت وارد شده به این کارخانه هنوز مشخص نیست.

شركت موكت فيروزه يزد در سال 1370 به هدف توليد انواع موكت تافتينگ به صورتهاي رول و قطع فرشي تاسيس شد و در سال 1371 در شهرك صنعتي مهريز به فاصله 25 كيلومتري از مركز استان واقع در مسير جاده ترانزيت يزد- بندرعباس به بهره برداري رسيد.

ظرفيت ساليانه توليدات اينشركت 2/2 ميليون متر مربع انواع موكت تافتينگ،‌6 ميليون متر مربع انواع موكت كبريتي و مخمل ساده و طرحدار ،‌750 تن انواع لايي منسوج نبافته صنعتي و 2 ميليون متر مربع كفپوش خودرو است. موکت های این شرکت علاوه بر عرضه در بازار داخل، به کشورهای دیگری نظیر بنگلادش، ارمنستان، پاکستان، تاجیکستان، آذربایجان، روسیه، نپال و هندوستان صادر می شود و در سال 1387 و 1390 به ترتیب موفق به اخذ گواهينامه بين المللي سيستم مديريت كيفيت ISO 9001:2000 و گواهينامه و ISO 9001:2008 گردید.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟