اخبار لوازم خانگی

بهترین تلویزیون های سال 2019 برای خرید کدامند؟+مشخصات و تصاویر

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، زمان زیادی تا پایان سال 2019 میلادی نمانده و اگر می خواهید بدانید که بهترین ...

رسول غروبی | 4 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، زمان زیادی تا پایان سال 2019 میلادی نمانده و اگر می خواهید بدانید که بهترین تلویزیون های سال 2019 کدامند، باید سری به ادامه مطلب بزنید تا بهترین گزینه برای خرید را بیابید.

البته خرید تلویزیون چه در بازار ایران و چه در بازار اروپا و آسیا نیازمند راهنمای جامعی است تا شمارا در خرید یک تلویزیون مناسب راهنمایی کند. این مقاله یک راهنمای خرید تلویزیون نیست اما با توجه به نکاتی که در آن گفته شده به شما کمک می کند تا در هر جای دنیا اگر قصد خرید تلویزیون مناسب را دارید، انتخاب درستی داشته باشید.

آنچه در ادامه می خوانید بررسی بهترین تلویزیون های سال 2019 میلادی است که چه از لحاظ کیفیت و چه از لحاظ قیمت مورد بررسی قرار گرفته اند. اگر شما مخاطبی هستید که در ایران زندگی می کنید و احتمالا به مدل هایی که در این مقاله آمده است دسترسی ندارید، باید بدانید که کمترین فایده این مقاله برای شما این است که با بهترین برندهای تلویزیون که در بازار جهانی فروش خوبی داشته و گزینه مناسبی برای خرید هستند آشنا می شوید.

تقریبا تمامی مدل هایی که در مقاله زیر آمده، برندهای مادر آن در بازار لوازم خانگی ایران وجود دارد و این مهم به شما کمک می کند تا پس از خواند مقاله بهترین تلویزیون های سال 2019 میلادی، برندهای معتبر دنیا را که در بازار ایران نیز حضور دارند، بشناسید.

 

انتخاب های درست سال 2019 میلادی

در مقایسه با گوشی موبایل احتمالا شما هیچ وقت مجبور نیستید زود به زود تلویزیون خود را عوض کنید به همین دلیل برخورد با عناوین جدیدی مثل 4k ، 8k، HDR ، OLED  ، QLED  ، Ultra HD  و بسیاری از عناوینی که هر روزه به این لیست اضافه می شود شما را گیج خواهد کرد خصوصا زمانی که فرد 10 سالی باشد که تلویزیون جدید خرید نکرده که البته این مساله بسیار گیج کننده خواهد بود.

بهترین تلویزیون های سال 2019

ما در ادامه سعی خواهیم کرد تا کار را ساده تر کرده و بهترین تلویزیون های سال 2019 را بر اساس کیفیت تصویر و همچنین بر اساس پولی که پرداخت می کنید، بررسی کنیم.

لیستی که در ادامه می آید بهترین تلویزیون ها بررسی شده در آزمایشگاه های معتبر تست لوازم خانگی دنیا است تا مشخص شود که کدام یک بیشترین ارزش خرید را دارند.

تلویزیون ال جی سری LG OLEDB8P

بهترین تلویزیون های سال 2019

معرفی فناوری OLED بازار تلویزیون های جهان را دچار تحول کرد چنانکه این فناوری باعث شد تا پیش از آن هرچه در خصوص کیفیت تصویر دیده یا شنیده باشید، کاملا دچار تغییر شود. تلویزیون های OLED  پادشاهان کیفیت تصویر هستند، اما احتمالا همانطور که می دانید در دسته تلویزیون های گران قیمت قرار می گیرند. نمایشگر تلویزیون های OLED  از تکنولوژی دیود تابش نور ارگانیک برای ارائه روشنایی، کنتراست و زاویه دید استفاده می کنند که هیچ تلویزیون LCD یا QLED  توان ارائه آن را ندارد.

با توجه به اینکه پیش بینی می شود قیمت مدل B9 2019  به زودی کاهش پیدا کند، قطعا B8 نیز برای همیشه در صدر لیست بهترین تلویزیون های سال 2019 ما باقی نخواهد ماند، اما با توجه به کیفیت بسیار نزدیک این دو مدل و قیمت بسیار پایین تر B8  می توان گفت که همچنان یک گزینه عالی برای خرید است.

سایز ها : 55 و 65 اینچ

 

تلویزیون TCL  سری 6 (TCL 6-Series 2019)

بهترین تلویزیون های سال 2019

جالب است بدانید که در میان تلویزیون های تست شده هیچ کدام چنین کیفیت تصویری را با این قیمت کم مانند تلویزیون TCL  سری 6  ارائه نمی کنند. آخرین ورژن سری 6 تلویزیون تی سی ال  در قیاس با  مدل های قبلی خود با توجه به بالا بردن کیفیت رنگ، کیفیت تصویر بهتری را ارائه می دهد و در میان تلویزیون های هم قیمت خود شاخص است. به علاوه سیستم عامل Roku موجود در این مدل از تلویزیون بی شک مورد علاقه بسیاری از استفاده کنندگان خواهد بود.

سایزها : 55-65 اینچ

 

تلویزیون ال جی سری LG OLEDC9P

بهترین تلویزیون های سال 2019

خرید تلویزیون همواره با یک چالش مهم به نام قیمت همراه است. اگر قیمت برای شما مسئله ای نیست باید به شما بگوییم که در تست همزمان چندین تلویزیون، C9  جزو بهترین تلویزیون های بررسی شده بود. هرچند مدل های 2018 مثل B8  ال جی با توجه به کیفیت مشابه و قیمت بسیار کمتر همچنان ارزش زیادی برای خرید دارند .

این تلویزیون OLED 2019  همچنین آینده بعضی از خریداران مثل گیمرها را پیش بینی کرده و با توجه به اهمیت پورت HDMI 2.1، تلویزیون سری LG OLEDC9P به این پورت مجهز شده است.

سایزها : 55-65 و 77 اینچ

 

تلویزیون Vizio M8-Series Quantum

بهترین تلویزیون های سال 2019

در کنار مدل سری 6 تی سی ال که در این مقاله در مورد آن صحبت کردیم، هیچ تلویزیونی به اندازه تلویزیون Vizio M8-Series Quantum چنین کیفیتی را با این قیمت پایین به شما ارائه نمی کند.

در بسیاری تست های مهم تلویزیون ویزیو  توانست برنده مقایسه باشد و بسیاری از رقبای خودرا کنار بزند. مقایسه هایی مانند  روشنایی HDR  و سطح رنگ سیاه که در کیفیت تصویر تلویزیون بسیار حائز اهمیت هستند. نمایش مشکی کامل در بسیاری از تلویزیون های هوشمند هنوز وجود ندارد. همچنین سیستم عامل Roku در این تلویزیون هوشمند یک مزیت محسوب می شود. تمامی این موارد برای این بیان شد که بدانید visio همچنان یک گزینه عالی با قیمتی کمتر از TCL  است. فقط مطمئن شوید که شما سری M8  را میخرید و نه مدل M7 آن را که احتمالا گزینه مناسبی نخواهد بود .

سایزها 55-65 اینچ

 

تلویزیون TCL 4-Series

بهترین تلویزیون های سال 2019

پلتفرم Roku  برای استفاده از شبکه های اجتماعی مانند Netflix خیلی مناسب و محبوب است. این سری TCL  نمی تواند با هیچکدام از مدل هایی که پیشتر در مورد آن صحبت کردم به لحاظ کیفیت تصویر رقابت کند. رزولوشن 4k  و سایر امکانات آن نتوانسته کیفیت خاصی به تصویر آن بدهد اما باز هم با توجه به قیمت آن همچنان برای بسیاری از افراد یک انتخاب بسیار مناسب محسوب می شود .

سایزها : 43-50-55-65 و 75 اینچ

 

تلویزیون Samsung Q70R series

بهترین تلویزیون های سال 2019

تلویزیون های QLED سامسونگ برای اولین بار در نمایشگاه CES 2017 رونمایی شدند. در این تلویزیون های سامسونگ از فناوری کوانتوم دات بهره برده که اگر می خواهید از این فناوری بیشتر بدانید حتما سری به مقاله کوانتوم دات چیست؟ بزنید. تلویزیون های QLED  اساسا ال سی دی های فانتزی هستند اما نباید آن ها را با OLED  ها اشتباه بگیرید.

تلویزیون Q70R  تصویری عالی دارد و طراحی سامسونگ و ویژگی های خاص آن مزیت هایی است که با توجه به قیمتش می تواند ارزش خرید داشته باشد. اگر شما علاقه ای به تلویزیون های TCL  یا Vizio  ندارید و نمی خواهید هزینه زیادی برای OLED  انجام بدهید Q70R سامسونگ انتخاب مناسبی برای شماست.

سایزها : 49 – 55-65-75-82

 

تلویزیون LG OLEDB9P series

بهترین تلویزیون های سال 2019

بر اساس قابلیت هایی که تلویزیون B9  دارد، این مدل تلویزیون می تواند بهترین تلویزیون سال شود البته به شرطی که قیمت آن کاهش یابد و یا موجودی  مدلB8  به اتمام برسد! تلویزیون B9 در واقع مجهز به امکاناتی مانند HDMI 2.1   و ساپورت آمازون، الکسا و همچنین airplay 2  اپل شده است که جذابیت های خرید این محصول را در بازار جهانی لوازم خانگی بیشتر می کند.

در تست ها انجام شده از لحاظ کیفیت و وضوح تصویر، شباهت زیادی به مدل C9  دارد ولی تفاوت ها بسیار ناچیز هستند و چون قیمت آن به شکل قابل توجهی کمتر است، ارزش خرید بالاتری دارد.

سایزها : 55- 65 اینچ

 

تلویزیون TCL 3-Series

بهترین تلویزیون های سال 2019

برای سایز های پایین تر از 55 اینچ و برای کسانی که هوشمندی تلویزیون ها را به کیفیت تصویر آن ترجیح می دهند تلویزیون های غیر 4k  روکو بهترین پیشنهاد است. کیفیت تصویر به اندازه کافی خوب بوده و قیمت آن برای اتاق کودکان یا اتاق منشی که نیاز به یک تصویر خیلی بزرگ ندارند بسیار مناسب است.

سایزها : 28-32-40-43 و 49

 

یک تلویزیون زیر 500$ دیگر:

Vizio E-Series (2018)

بهترین تلویزیون های سال 2019

اگر بخواهید باز هم قیمت کمتری برای تلویزیون بپردازید می توانید روی سری E حساب کنید . قطعا کیفیت و امکانات این مدل که مربوط به سال 2018 است به نسبت قیمت آن رضایت شما را جلب خواهد کرد. کیفیت تصویر 4K (3,840 x 2,160) ، قابلیت انطباق دینامیک بالا ، و کنتراست تصویر عالی ، رنگ استاندارد و دقیق برای محتوای غیر  HDR از جمله چیزهایی است که با خرید سری E  بدست می آورید و البته قابلیت های دیگری را نیز از دست می دهید از جمله HDR  ( در واقع تصویر خیلی درخشان و با کیفیت رنگ بالا نیست) ،همچنین قابلیت موشن خوب برای بعضی از محتواها .

اگر بخواهیم خیلی اقتصادی بررسی کنیم سری E تلویزیون های ویزیو یک انتخاب عالی برای کسانی است که به یک تلویزیون ساده ، قابل اعتماد و با امکانات جدید احتیاج دارند.

سایر نکاتی که باید در خرید بهترین تلویزیون های 2019 به آن توجه کنید:

اطمینان داریم شما تا حد زیادی از هر یک از تلویزیون هایی که توضیح داده شد رضایت خواهید داشت اما چون یک دستگاه جدید معمولا هزینه زیادی روی دست شما می گذارد احتمالا دوست دارید نکات بیشتر و دقیق تری در مورد خریدتان بدست بیاورید.

بهترین تلویزیون های سال 2019

توصیه ما خرید تلویزیون های سایز بزرگ تر است زیرا با توجه به افزایش وضوح تصاویر در نسل های جدید می توانید حتی از فاصله نزدیک تر کیفیت قابل قبولی را شاهد باشید. امروزه سایز 65 اینچ به یک سایز نرمال و استاندارد تبدیل شده و سایز های بزرگتر با قیمت های مناسب تری نسبت به گذشته عرضه می شود اما در کل به اندازه تلویزیون و محل قرارگیری آن در اتاق و فاصله ای که می خواهید از آن نقطه به تلویزیون نگاه کنید و همچنین کیفیت تصویر توجه کافی داشته باشید.

هرچه کیفیت تصویر بیشتر باشد می توانید به تلویزیون نزدیک تر شوید بدون اینکه پیکسل های تصویر را مشاهده کنید. به عنوان مثال شما می توانید در فاصله نزدیک تری به یک تلویزیون 4k (3870*2160)   در مقایسه با یک تلویزیون با وضوح تصویر 1080p بنشینید. همچنین اگر وسایل خانه شما چینش ثابتی ندارد و یا احتمال نقل مکان برای شما وجود دارد سایز های کوچکتر انعطاف و آزادی عمل بیشتری به شما می دهد.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟

نظرات ثبت شده

  • عمویی | 11 آبان 1398 در 10:11 ب.ظ

    خوبه من می خواستم LG OLEDB8 بخرم. بمونم قیمتش بیاد پایین تر پس !

  • علی | 10 دی 1398 در 1:58 ق.ظ

    قصد خرید تلویزیون سونی دارم یه تا چندتا مدل خوب معرفی کنید ممنون.