حضور شیائومی در بازار تلویزیون اروپا
اخبار لوازم خانگی

عرضه تلویزیون شیائومی به بازار اروپا

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، شرکت شیائومی برای رقابت در بازار تلویزیون اروپا آماده شده و قصد دارد تا کار ...

نفیسه رحیمی | 4 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، شرکت شیائومی برای رقابت در بازار تلویزیون اروپا آماده شده و قصد دارد تا کار خود را با عرضه تلویزیون های اندرویدی Mi  TV 4 در سایزهای 32، 43 و 55 اینچی به کشورهای روسیه و اسپانیا آغاز کند.

شرکت شیائومی همانند دیگر همتاهای چینی خود، هواوی و وان پلاس به بازار اروپا وارد شده و پیش از عرضه تلویزیون های خود در بازار روسیه خبر داده بوده و در ماه آینده مشتریان اروپایی شاهد حضور محصولات آن در بازار کشورشان خواهند بود.

براساس گزارش شیائومی، شرکت شیائومی با عرضه تلویزیون Mi 4s در سایزهای 32، 43 و55 اینچی قصد دارد تا به صنعت تلویزیون اسپانیا ورود کرده و تجربه استفاده از تلویزیون های هوشمند وبا کیفیت ارزان قیمت را برای مشتریان اروپایی به ارمغان بیاورد.

این شرکت چینی همچنین از برنامه های آینده خود برای حضور در بازار دیگر کشورهای اروپایی خبر داد. تلویزیون های شیائومی در بازار کشور چین از محبوبیت بالایی برخوردار هستند اما نسخه های اروپایی با اندکی تفاوت عرضه می شوند. این تولید کننده تلویزیون در کشور خود از نرم افزارهای اندرویدی سفارشی موبایل برای صفحه نمایشگرهای بزرگ خود استفاده کرده اما مدل های اروپایی به اندروید تی وی، سیستم عامل رسمی گوگل مجهز خواهند بود.

شیائومی در بازار تلویزیون اروپا

تلویزیون های می 4، (Mi4)  از اندروید تی وی 9.0 بهره برده و امکان دسترسی به انواع اپلیکیشن و بازی های از طریق گوگل استور فراهم شده است. علاوه براین، این تازه واردهای شیائومی به کروم کست و گوگل اسیستنت مجهز بوده و یک کلید صوتی بر روی ریموت کنترل آن وجود دارد. طراحی تلویزیون های شیائومی بسیار شبیه به نسخه های اندرویدی موجود در بازار بوده و از قابلیت های دیگر آن می توان به پنل 4K LCD، MediaTek SoC، فضای 8GB، ورودی HDMI، بلوتوث و وای فای اشاره کرد.

این شرکت به تازگی نسل جدید تلویزیون های، موسوم به سری Mi TV ۵  را به طور رسمی معرفی کرده و باید دید که چه برنامه هایی برای پشت سرگذاشتن رقبای کره ای و ژاپنی خود دارد.

شیائومی در تلاش است که با عرضه تلویزیون های با کیفیت و ارزان قیمت گوی رقابت را از همتاهای خود ربوده و سهم بیشتری را به خود اختصاص دهد.

تلویزیون های Mi TV 4A در سایز 32اینچی و نسخه های 4S در سایز 43 و55 اینچی به ترتیب با قیمت 179، 349 و 499 یورو از دو دسامبر روانه بازار اسپانیا می شوند.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟