بهترین اتو بخار های سال 2019
اخبار لوازم خانگی

بهترین اتو بخار های سال 2019 در بازار لوازم خانگی

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، با توجه به اینکه  انتخاب یک اتو بخار با کیفیت و ایمن از اهمیت زیادی ...

رسول غروبی | 4 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، با توجه به اینکه  انتخاب یک اتو بخار با کیفیت و ایمن از اهمیت زیادی برخوردار است، در این مقاله قصد داریم تا شما را با بهترین اتو بخار های سال 2019 آشنا کنیم.

از آن جایی که اتو بخار با برندها، کیفیت ها و مشخصات بسیار متنوعی عرضه می شود، این مطلب می تواند دید بهتری برای یک خرید خوب به شما بدهد. هرچند که ممکن است بعضی از بهترین اتو بخار های سال 2019 که خدمتتان معرفی شده است در بازار ایران موجود نباشد اما با توجه به نکاتی که در این مطلب گفته شده به شما کمک می کند تا با دید بهتری نسبت به خرید بهترین اتو بخار اقدام کنید.

راهنمای خرید اتو بخار

راهنمای خرید اتو بخار

پیش از معرفی بهترین اتو بخار های سال 2019 می خواهیم کمی شمار را در انتخاب درست یک محصول مانند اتو بخار راهنمایی کنیم. به یاد داشته باشید که همواره راهنمای خرید لوازم خانگی به شما کمک می کند تا در هنگام خرید لوازم خانگی دچار سردرگمی نشوید و با داشتن اطلاعاتی پیش از خرید، بهترین گزینه را انتخاب و خریداری کنید. یکی از فاکتورهای مهم در راهنمای خرید لوازم اتو بخار ، اطلاع از قیمت آن است. اطلاع از قیمت لوازم خانگی پیش از خرید باعث می شود تا شما پیش زمینه مناسبی از حدود قیمتی بازار لوازم خانگی داشته باشید که همین امر باعث خواهد شد تا به یک انتخاب مناسب نزدیکتر شوید.

امروزه احتمالا صدها مارک مختلف اتو بخار با طرح ها و کاربرد های متفاوت مانند خشکشویی ، مسافرتی ، بی سیم ، تجاری و حرفه ای در بازار موجود است. همه آن ها از توانمندی ها و خصوصیات متفاوتی برخوردار هستند که با توجه به قیمت و کاربرد آن ها در  دسته بندی های متفاوتی قرار می گیرند. انتخاب یک اتوی با کیفیت خوب و قیمت مناسب می تواند گیج کننده باشد. آزمایش برند های مختلف تولید کننده اتوبخار نتایج مختلفی دارند به عنوان یک خریدار ، شما همچنین باید بدانید که قیمت لزوما نشان دهنده کیفیت یا عملکرد اتوی بخار نیست. با این حال با کمی دقت بهترین اتو های لباس از همتایان خود متمایز می شود و به راحتی می توانید آن ها را خریداری نمایید.

برای انتخاب بهترین اتو بخار های سال 2019 بیشتر روی ویژگی هایی که اتو ارائه می کند تمرکز کنید تا ویژگی های زیبایی شناختی آن، زیرا جنبه های کاربردی  آن از جنبه های ظاهری آن بسیار مهم تر است. با توجه به تفاوت قیمت بین مدل های مختلف اتو بخارهای برتر به دلیل وجود بعضی فناوری های خاص، دقت کنید که وجود آن چقدر برای شما مهم است و سپس دنبال اتوی مورد نیاز خود بروید. حتما به دنبال مدلی باشید که پس از مدتی بی کار بودن به صورت اتوماتیک خاموش شود. یک اتو بخار خوب باید به راحتی استفاده شود و به اندازه کافی سبک باشد. همچنین باید از جنسی ساخته شود که مواد اولیه مرغوب و با دوامی داشته باشد. خصوصیت دیگری که به شدت توصیه می کنیم به آن توجه کنید جا گیر نبودن اتو است تا برای قرار دادن آن در جایی مناسب به مشکل برخورد نکنید.

در نهایت اینکه برای اینکه بدانیم بهترین مارک اتو بخار چیست؟ باید بدانیم که یک اتوی خوب چه فاکتورهایی باید داشته باشد. برای خرید یک اتو بخار مناسب لازم است به چند نکته مهم توجه کنید :

ولتاژ برق : هرچه بیشتر باشد صفحه اتو زودتر گرم می شود.

ساخته شدن صفحه اتوبخار از مواد با دوام خصوصا اگر برای مصارف غیر خانگی و حرفه ای از آن استفاده می کنید.

خروجی بخار بالا

قابلیت self cleaning  و سیستم ضد رسوب کلسیم : بعضی از اتو ها این قابلیت را ارائه می دهند که خودشان را از بعضی رسوبات و کثیفی ها پاک کنند . این عملکرد نیاز به تعمیر و نگهداری دوره ای را کاهش می دهد.

خاموش شدن خودکار برای ایمنی بیشتر

جنس و طول سیم اتو نیز اهمیت قابل توجهی دارد . بعضی اتوها با سیم های کوتاهی عرضه می گردد. همچنین بعضی از مدل ها بی سیم هستند.

حالا اگر باز هم به دنبال بهترین مارک اتو بخار هستید، در ادامه لیستی که بر اساس خصوصیات متنوعی از نظر قیمت ، پرفروش بودن ، برترین کیفیت و … برای شما انتخاب شده تا به شمای برای یک انتخاب خوب در کمترین زمان ممکن کمک کند.

 

بهترین اتو بخار های سال 2019 را بشناسید

Rowenta DW5080 Focus Iron

بهترین اتو بخار های سال 2019

یک اتو بخار آلمانی با کیفیت که به عنوان محبوب ترین مدل برند روونتا با قیمت زیر 100$ است و در صدر رده بندی بهترین اتو بخار های سال 2019 جای دارد . این اتو دارای ترکیبی از  کنترل های ارگونومیک بوده که به راحتی قابل خواندن و تنظیم است. رونتا جزو اتوهایی است که با نهایت دقت طراحی شده تا حداکثر کنترل را داشته باشد. این دستگاه دارای قابلیت تولید بخار فوق العاده ایست که در برندهای اتویی که تعداد زیر 400 سوراخ دارند در دسترس نیست.

 

Rowenta DW8080 Pro Master

بهترین اتو بخار های سال 2019

این اتوی با کیفیت و حرفه ای آلمانی دارای دسته راحتی است و مخزن آب آن ظرفیت بسیار بیشتری دارد . این اتوی بخار یکی از بهترین اتو بخارهای 2019 موجود در بازارهای جهانی است که می تواند بدون هیچ زحمتی پارچه ها را صاف کند. این مدل شباهت بسیار زیادی به مدل 5080 دارد اما با قیمت ارزان تری عرضه می شود.

 

 Rowenta DW5197 – Partner of Fashion Focus

بهترین اتو بخار های سال 2019

این اتوبخار آلمانی عملکرد قدرتمندی دارد به لطف فناوری Rowenta  ، از تولید بخار با قدرت و حجم بالا استفاده می کند . این اتو بسیار قابل اعتماد است که برای نیازهای ویژه و تخصصی طراحان لباس و خیاط ها ساخته شده است. برخلاف بسیاری از اتوهای دیگر پس از استفاده های طولانی عدم استفاده خاموش نمی شود به همین دلیل برای کارهای حرفه ای همچون درست چین دادن لباس ها و ایجاد نقش برجسته مناسب است. همچنین از یک کلید  ترموستات ارگونومیک برای دقت تنظیم گرمایی بهتر بهره می برد.

 

Rowenta DW9280 Steam Force Iron

بهترین اتو بخار های سال 2019

این مدل یکی از زیباترین مدل های rowenta است که ترکیبی از قدرت بالا ، فناوری فوق مدرن و عملکرد درخشان است. این اتو بخار آلمانی در رده قیمتی 150$ نتایج حرفه ای را در یک زمان کوتاه ارائه می دهد. این دستگاه از نشانگر های LED  و همچنین سنسور بخار برای بهره وری بیشتر بهره می برد. همچنین از یک کنترل لمسی و صفحه نمایش دیجیتال استفاده می کند .

 

 Sunbeam Steam Master GCSBSP-201-FFP Clothing Iron

بهترین اتو بخار های سال 2019

Sunbeam یک برند آمریکایی است که علت قیمت نسبتا پایین آن به دلیل تولید در کشور چین است. این برند  در تست ها نتایج قابل قبولی  را نشان می دهد اما از ویژگی های سطح بالا بی بهره است. برای از بین بردن چین و چروک ها ، دارای یک دکمه بخار پاش دوگانه است. همچنین یک مخزن آب بزرگ و 1400 وات قدرت دارد. همچنین برای بهبود ظاهری و افزایش دوام دارای یک لایه کروم است.

 

Black & Decker D3030 Allure Iron

بهترین اتو بخار های سال 2019

حتی اگر ان مدل در کشور چین تولید شده باشد ، Black & Decker  یک برند آمریکایی است که سالهاست مورد توجه قرار می گیرد. مدل D3030  از فن آوری بخار در کنار  قدرت بالا بهره می برد و کیفیت بالای خود را تضمین می کند. برای راحتی و سهولت بیشتر در استفاده از دسته ای با ویژگی های ارگونومیک استفاده می کند.

 

Black & Decker D2030 Digital Advantage Professional Steam Iron

بهترین اتو بخار های سال 2019

این مدل یکی از محبوب ترین مدل های بلک اند دکر و یکی از پرفروش ترین اتو ها است. صفحه سنگین آن به راحتی عمل پرس را انجام می دهد و یک صفحه نمایش دیجیتالی امکان انتخاب سطح بخار مناسب ، دما و تنظیم برای نوع پارچه را فراهم می کند. به خوبی در دست جا می گیرد و از ویژگی های ارگونومیکی برخوردار است .

 

Panasonic NI-E660SR Adjustable Steam Iron

بهترین اتو بخار های سال 2019

از ویژگی های برجسته این مدل این است که دارای پایه U  شکل و یک صفحه خمیده است. هنگام اتو زدن ، فشار در مرکز صفحه به جای نوک صفحه باعث سهولت حرکت اتو روی پارچه می شود. همچنین امکان کشیده شدن کمتری وجود دارد. این مدل همچنین به عنوان اتوی خشک با تغییر تنظیمات بخار عمل می کند .

 

Shark GI505 Professional Steam Iron

بهترین اتو بخار های سال 2019

این مدل با ظاهری جذاب دارای یک صفحه سنگین است. این دستگاه دارای انتخاب الکترونیکی آسان پارچه های مختلف و چراغ های نشانگر LED زیبا برای نمایش وضعیت  ترموستات می باشد. این اتو  با قدرت بالا انتظار  نتایج حرفه ای و بخار عالی را به خوبی برآورده می کند.

 

SINGER Expert Finish 1700 Watts Steam Iron

اتو بخار سینگر

برند سینگر  singer در جهان به خوبی شناخته شده است . البته این مدل اتو هرچند در بسیاری از تست ها و رده بندی ها نتوانسته است نمره قابل قبولی کسب کند اما ترکیبی مناسب از قدرت عالی و ویژگی های نوآورانه است و بدین وسیله به خوبی با چین و چروک ها مقابله می کند. تفاوت قابل توجه این اتو با بقیه اتو ها در فاصله ایست که در نوک آن ایجاد کرده و اتو کشی نقاط اطراف دکمه ها بسیار مناسب است. این محصول با ضمانت محدود دو ساله توسط تولید کننده عرضه می شود.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟