جاروشارژی هوشمند وتی زمین شوی
اخبار لوازم خانگی

جارو شارژی هوشمند همه فن حریف هم رسید

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، شکل و کارایی لوازم خانگی در مقایسه با سال های گذشته تفاوت بسیاری کرده و به ...

نفیسه رحیمی | 4 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، شکل و کارایی لوازم خانگی در مقایسه با سال های گذشته تفاوت بسیاری کرده و به نظر می رسد که این دستیارهای خانگی خودرا با زندگی مدرن سازگار کرده اند. فناوری خانه هوشمند طی سال های اخیر به وفور شنیده شده و شاهد روز افزون لوازم خانگی هوشمند در این بازار هستیم. جارو از جمله وسایلی است که شکل وشمایل امروزی به خود گرفته و بهتر از گذشته به انجام وظایف خود در تمیز کردن خانه پایبند است اما تنها شباهت جارو شارژی هوشمند با نسخه های قدیمی، نظافت و تمیز کردن خانه است.

 

جاروشارژی هوشمند رویدمی

جارو شارژی هوشمند رویدمی NEX Storm در واقع یک محصول دوکاره هوشمند بود که به عنوان تی زمین شوی و جاروشارژی هوشمند عمل می کند. این جاروشارژی بی سیم از مکش و کیفیت بسیار بالایی برخوردار بوده و در لیست بهترین جاروشارژی های هوشمند بازار قرار گرفته است.

قابلیت های زیادی منجر شده تا این جاروشارژی هوشمند در لیست بهترین های بازار قرار بگیرد که از جمله می توان به شارژر وایرلس مغناطیسی، عمر طولانی باتری، بی صدا بودن و پشتیبانی از اپلیکیشن های هوشمند اشاره کرد.

برس ضدآب و تجهیزات تی مغناطیسی امکان ذخیره سازی 180 ml آب را در باکس ماپ آن فراهم کرده که برای استفاده ازآن تنها کافی است که این باکس را ازآب پر کرده و سپس به سر برس وصل کنید.

این تی زمین شوی و جاروشارژی هوشمند برای تمیز کردن انواع سطوح مناسب بوده و استفاده از آن بسیار راحت است. پد میکروفیبر برای تمیز کردن گرد وخاک فوق العاده کاربردی بوده و به راحتی آب را جذب می کند. پد جاروشارژی و تی زمین شوی  رویدمی NEX Storm ارزان قیمت بوده و در نتیجه نگرانی بابت تعویض آن وجود ندارد.

جاروشارژی هوشمند رویدمی

این جاروشارژی هوشمند مجهز به یک سیستم شارژ مغناطیسی جدید است که به سرعت شارژ شده و برای بهره بردن از آن باید جاروشارژی خود را در نزدیک پایه شارژ که به دیوار متصل شده، قرار دهید.

جارو و تی هوشمند رویدمی NEX Storm از سلول های باتری لیتیومی سامسونگ استفاده می کند که در محصولات تسلا نیز دیده می شود. این جاروشارژی به لطف این باتری می تواند در هربارشارژ تا 60 دقیقه به صورت مداوم خانه را جارو وتمیز کند.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟