بهترین لوازم آشپزخانه سال 2019
اخبار لوازم خانگی

بهترین و شیک ترین لوازم آشپزخانه در سال 2019+تصاویر

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، با توجه به تغییرات تکنولوژی و عوض شدن همه روزه روند های طراحی لوازم ...

رسول غروبی | 4 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، با توجه به تغییرات تکنولوژی و عوض شدن همه روزه روند های طراحی لوازم آشپزخانه تصمیم گرفتیم با معرفی 9 روند جدید قابل مشاهده در لوازم خانگی به شما در انتخاب بهترین لوازم آشپزخانه سال 2019 کمک کنیم.

این مقاله هم خواندنی است:

بهترین برندهای لوازم برقی آشپزخانه در بازار ایران

این مطلب هرچند راهنمای انتخاب برندهای برتر لوازم خانگی نیست اما می تواند با معرفی بهترین و بروزترین امکانات به کار رفته در لوازم خانگی، شما را در انتخاب مناسب‌تر یاری کند.

نمی توان داشتن یک آشپزخانه شاد و زیبا را نادیده گرفت. وقتی صحبت از به روز کردن یا تغییر دکوراسیون می شود معمولا آشپزخانه اولین و محبوب ترین نقطه برای شروع تغییرات است . تغییر دادن دکور آشپزخانه بعد از خرید منزل جدید، امری بسیار متداول است زیرا مکان مهمی بوده که تغذیه ، راحتی و آرامش خانواده با آن گره خورده است. کمتر کسی است که از آرامش نوشیدن یک فنجان چای و یا یک شام دلچسب در کنار سایر اعضای خانواده لذت نبرد.

بنابراین معنای آشپزخانه برای شما بسیار مهم است. با بررسی جدیدترین روند ها متوجه خواهید شد که این روند ها امکان ارتباط بیشتر با فناوری و همچنین عوض شدن روش های سنتی آشپزی را برای شما فراهم می آورد . این امکانات حتی می تواند زندگی شما را به سمت یک شیوه زندگی سالم تر و پربار تر هدایت کند. اگر از جمله کسانی هستید که از فناوری های نوین استفاده می کنید بسیاری از ویژگی های جدید مثل بلوتوث و وای فای باید مورد توجه شما قرار بگیرد.

آخرین روند های بهترین لوازم آشپزخانه سال 2019 می تواند نسبت به آنچه در سال های بعد به بازار خواهد آمد  دید بهتری به شما بدهد. روش های جدید هوشمندسازی منازل یا دستگاه هایی که زندگی روزمره شما را ساده تر می کنند کدام یک برای شما جذاب تر است ؟

 

روند اول : رشد مایکروویو های بخارپز (steam owen)

بهترین لوازم آشپزخانه سال 2019

کارشناسان حوزه لوازم خانگی گزارش داده اند که یکی از سریع ترین روند های رشد در لوازم آشپزخانه در دنیا، رشد روز افزون مدل های مایکروویو های بخارپز steam owen است. پس می توانیم انتظار داشته باشیم که به زودی پای این مدل در اکثر آشپزخانه ها باز شود . از ویژگی های بخار این است که همزمان قدرت و سلامت را برای شما به ارمغان می آورد. امروزه از مایکروویو های بخارپز به عنوان یک روش آشپزی سالم یاد می شود که می تواند همزمان سرعت بالای آشپزی شما را نیز تضمین کند. طعم غذا و ادویه جات در این مدل ها بهتر حفظ می شود. برند هایی که شروع به تولید این مدل کرده اند عبارتند از: Bosch، Electrolux، Asko، Smeg، Miele و ILVE

 

روند دوم : انقلاب یخچال و فریزر

بهترین لوازم آشپزخانه سال 2019

یخچال فریزر ها در سال 2019 تغیرات و بروزرسانی های زیادی را تجربه خواهند کرد که احتمالا یکی از بزرگترین تغییرات سبک آشپزخانه ها است چون یخچال ها در حال تبدیل شدن به ابزار های همه کاره یا چند کاربردی هستند.

ابتدا می خواهیم در مورد تغییرات رنگ صحبت کنیم . رنگ سیاه مات از بین خواهد رفت و باید بگوییم که در یخچال های آینده بخش بندی های متنوع تری وجود خواهد داشت که به شکل متفاوتی مواد غذایی مختلف را نگهداری کنید. در کنار قسمت هایی که کاربری کاملا مشخص دارند، بخش هایی انعطاف پذیر نیز تعبیه خواهد شد.

همچنین می توان انتظار داشت که در  یخچال های جدید دستگیره ها حذف شوند. فناوری های هوشمند ویژگی یاری خودکار به یخچال  می دهد تا فرآیندهای آشپزخانه شما را ساده تر کند.

 

روند سوم : همگام سازی به وسیله بلوتوث

بهترین لوازم آشپزخانه سال 2019

روند سومی که در بررسی بهترین لوازم آشپزخانه سال 2019 به آن می رسیم امکان همگام سازی با سایر دستگاه ها از طریق یک سیستم بدون سیم است. به عنوان مثال دیگر نیازی به تایمر های قدیمی اجاق گاز یا زمان انتظار طولانی برای گرم شدن پیش از پخت در انواع فر ها نیست.

شما می توانید از جدیدترین و مدرن ترین اختراعات برای همگام سازی مایکروویوتان و سایر لوازم متصل به آن استفاده کنید. اجاق گازتان می تواند به مایکرویو شما بگوید که زمان سنج هاشان را همگام کنند. همچنین بصورت خودکار چراغ ها را در زمان کار کردن روشن کند و بسیاری از کاربرد های مفید دیگر.

 

روند چهارم : دکمه های لمسی

بهترین لوازم آشپزخانه سال 2019

یکی از نکاتی که در آینده نزدیک مد جدید لوازم خانگی خواهد بود استفاده بیشتر از کنترل های لمسی است که جایگزین دکمه های مکانیکی  قدیمی می شود.

یکی از امکانات بدین شکل است که شما می توانید با لمس صفحه، اجاق خود را روشن کنید و با کشیدن انگشت روی صفحه، سطح شعله اجاق را کم و زیاد کنید که روشی جالب برای کنترل وسایل و مرتب کردن امور در طول روز است.

 

روند پنجم : نمای یخی و سپید

بهترین لوازم آشپزخانه سال 2019

مثل بسیاری از مدل های لوازم خانگی Florida Builder Appliance (یا Whirlpool Icy Appliances) روشنی و زیبایی منزل شما توسط رنگ سپید ایجاد می شود. رنگ سپید یکی از گزینه های رنگ برتر سال برای لوازم آشپزخانه است . وسایل یخی و سپید روش جدیدی برای انعکاس تمیزی آشپزخانه شماست.

شرکت Whirlpool سری جدیدی از لوازم آشپزخانه سپید را که به عنوان مجموعه یخی (The Ice Collection) شناخته می شود، ارائه کرده است که در کنار سری استیل، روند سال های آینده را می سازند. خودتان قضاوت کنید که چطور این لوازم روشن و براق می تواند منعکس کننده یک سبک جدید و در حال ظهور برای وسایل مدرن شما باشد.

 

روند ششم : اتصال وای فای

بهترین لوازم آشپزخانه سال 2019

وقتی صحبت از اتصالات بی سیم باشد سال 2019 انقلابی در ارتباطات لوازم آشپزخانه شما  ایجاد کرده است تا جایی که می توانید همه چیز را به راحتی با تلفن همراه خود کنترل کنید.

این بدان معنی است که شما می توانید نور آشپرخانه خود ، درجه سرمای یخچال، دما و زمان بندی اجاق گاز و مایکروویو خود را از تلفن همراه خود تنظیم کنید.

 

روند هفتم : مولتی کوکر ها (Multi-Cooker)

مولتی کوکر ها

یکی از بزرگترین روندهای در حال افزایش مربوط به آشپزخانه در سال 2019 ، تلاش برای ترویج شیوه های سالم تر پخت و خوردن غذاست. نه تنها باید به سلامت مواد غذایی مصرفی خود اهمیت بدهید بلکه  نباید شیوه های پخت غذا نیز غیرطبیعی باشد.

مولتی کوکر ها

مولتی کوکر ها لوازم جدیدی هستند که به استفاده کنندگان این امکان را می دهد که وعده های غذایی را از راه های مختلفی تهیه کنند. گزینه های مختلف بخارپز، پخت یا سرخ کردن با روغن کم( یا حتی بدون روغن) باعث می شود از آشپزی و طعم غذاهای خود در کمترین زمان ممکن لذت ببرید.

 

روند هشتم : دستگاه بسته بندی وکیوم

دستگاه بسته بندی وکیوم

در گذشته دستگاه های بسته بندی (وکیوم) گران بود و خانه داران با درآمد متوسط توان تهیه این فناوری را نداشتند. اما امروزه نمونه های خانگی آن روند جدیدی را شکل خواهد داد و روند خرابی مواد غذایی را به شدت کند خواهد کرد.

 

روند نهم : فناوری ما را احاطه کرده است

بهترین لوازم خانگی سال 2019

در بهترین لوازم آشپزخانه سال 2019 شاهد خواهیم بود که فناوری های مختلفی با یکدیگر ادغام می شوند. صفحه نمایشی که در یخچال است، دمایی که از طریق وای فای کنترل می شود ، برقراری ارتباط با بلوتوث از طریق تلفن همراه و بسیاری از فناوری های دیگر امکانات بهتری را برای ماندن در محیط آشپزخانه برای شما فراهم می آورد. تهیه یک وعده غذایی بدون معطل ماندن در کنار اجاق گاز قطعا برای شما بسیار لذت بخش خواهد بود.

به گزارش خبرنگار «ال کا ایران»، ما قصد داشتیم تا در این مطلب شما را به دنیای لوازم خانگی در سراسر جهان نزدیک‌تر کنیم. دانستن اینکه بهترین لوازم آشپزخانه در دنیای امروز لوازم خانگی جهان چیست، قطعا برای علاقه مندان به این حوزه بسیار حائز اهمیت خواهد بود. در مقالات بعدی علاوه بر بهترین های سال 2019 بازار لوازم خانگی جهان، شمارا با بهترین لوازم آشپزخانه ایرانی نیز آشنا خواهیم کرد.

پیش‌تر مقالاتی در خصوص بهترین لوازم آشپزخانه ایرانیمنتشر شده اما ما سعی می کنیم همواره مطالب اینگونه را به روز رسانی کنیم تا مخاطبان از آخرین اطلاعات صنعت لوازم خانگی ایران نیز باخبر شوند.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟

نظرات ثبت شده

  • دکوراسیون یاشیل | 07 دی 1398 در 11:09 ق.ظ

    سلام
    مطلب بسیار زیبایی بود همکار عزیز