بهترین برندهای لوازم خانگی
اخبار لوازم خانگی

بهترین و برترین برندهای لوازم خانگی جهان کدامند؟

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، هرساله عده زیادی تصمیم به نوسازی و تغییر وسایل منزل خود می گیرند و در این ...

رسول غروبی | 12 ماه قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، هرساله عده زیادی تصمیم به نوسازی و تغییر وسایل منزل خود می گیرند و در این میان لوازم منزل هزینه زیادی بر دوش آن ها می گذارد پس لازم است به عنوان یک سرمایه گذاری مستقل روی آن فکر و برنامه ریزی کنیم. به همین دلیل این مطلب برای آشنایی بیشتر با بهترین و برترین برندهای لوازم خانگی جهان در سال 2019 به شما ارائه می شود تا محصولات قابل اعتمادی را انتخاب کنید و مطمئن باشید که بعد از مدت کوتاهی کارآیی آن ها کم نخواهد شد.

در این بخش می خوانید:

  • بهترین برند لوازم خانگی در ایران
  • بهترین برندهای لوازم خانگی جهان
  • پنج برند برتر لوازم خانگی در دنیا
  • بهترین برند لوازم خانگی خارجی
  • بهترین مارک لوازم خانگی ایرانی برای جهیزیه
  • مارک لوازم خانگی امریکایی
  • بهترین برند لوازم خانگی ژاپنی
  • گرانترین برند لوازم خانگی
  • بهترین مارک لوازم برقی کوچک آشپزخانه
این دو تا مطلب هم بخونید، نیازتون میشه:

راهنمای کامل خرید جهیزیه/ برای خرید جهیزیه مناسب چه کنیم؟

راهنمای خرید لوازم خانگی در بازار لوازم خانگی ایران

 

بهترین برندهای لوازم خانگی جهان

هرچند بسیاری از برند های این مطلب در بازار لوازم خانگی ایران حضور نداشته باشند اما برندهایی که در این لیست معرفی شده اند، در لیست بهترین برند لوازم خانگی خارجی یا بهترین برندهای لوازم خانگی جهان شناخته می شوند و شما می توانید اولویت انتخاب خود را برای خرید لوازم خانگی در مشخص کنید.

 

لوازم خانگی Whirlpool

بهترین و برترین برندهای لوازم خانگی

اولین برندی که در لیست بهترین و برترین برندهای لوازم خانگی معرفی می کنیم Whirlpool است . مطمئنا اگر از قابلیت اطمینان به برند صحبت کنیم بهترین برندهای لوازم خانگی جهان محسوب می شود. طبق آمارهای ارائه شده از بین تمام لوازم این برند در طول سال فقط 4.5% آن ها برای تعمیر یا سرویس مراجعه کرده اند. همچنین این مارک لوازم خانگی امریکایی از لحاظ قیمتی مناسب هستند و برای افرادی با بودجه محدود نیز مناسب هستند.

مسلما در میان گزینه های دیگری که در دسترس است Whirlpool بسیار قابل اعتماد است . این برند به دلیل فناوری های پیشرفته اش در دنیا معروف نشده است بلکه ضعف در پیشروی در نوآوری را به وسیله کیفیت بالاتر جبران می کنند. خریداران این برند همچنین از خدمات پس از فروش رضایت کامل دارند که یک مورد مهم و اطمینان بخش است. به همین دلیل به عنوان بهترین و برترین برندهای لوازم خانگی جهان شناخته می شود.

 

لوازم خانگی ال جی LG

بهترین و برترین برندهای لوازم خانگی

بر خلاف برند قبلی ال جی دائما با تجدید نظر و خلاقیت در لوازم خانگی خود مرز ها را جا به جا می کند. این برند در بسیاری از رده های لوازم خانگی جزو برترین ها می باشد از جمله : یخچال ها و ماشین های لباسشویی . ال جی در دوسال گذشته برند جوایز متعددی از نهاد های مختلف شده است و این توانمندی را دارند که بهترین و جدیدترین فناوری ها را به خوبی در محصولات خود به کار ببرند.

محصولات ال جی در کنار پیشرفته بودن از نظر فناوری ، بسیار شیک هستند و به این دلیل که توجه بسیار خوبی روی کیفیت طراحی و زیبایی بصری شده است می توان حدس زد که چرا بسیاری حاضرند مبلغ بالاتری برای برند LG  بپردازند و در لیست بهترین برند لوازم خانگی خارجی قرار گرفته است.

لوازم خانگی سامسونگ Samsung

بهترین و برترین برندهای لوازم خانگی

برند دیگری که به شدت در فناوری سرمایه گذاری و پیشرفت کرده است سامسونگ است. احتمالا این برند برای شما آشناست و آن را با گوشی های هوشمند یا تلویزیون هایش می شناسید ولی سامسونگ برخی از بهترین لوازم آشپزخانه دنیا را نیز تهیه می کند . این برند در واقع پرفروش ترین برند در ایالات متحده آمریکا هستند. وسایل ساخت این برند دارای توانمندی یکپارچه سازی را دارند تا یک آشپزخانه مجهز برای شما به وجود آورند.

اگر می خواهید برای آشپزخانه کوچک خود این برند را تهیه کنید باید بدانید وسایل ساخت این  برند از لحاظ اندازه کمی بزرگ هستند و باید از جا شدن آن در مکان قبلی اطمینان حاصل کنید و یا انعطاف قابل قبولی در جابه جایی وسایل آشپزخانه خود داشته باشید.

 

لوازم خانگی بوش Bosch

بهترین و برترین برندهای لوازم خانگی

شرکت های آلمانی به تولید محصولات با کیفیت معروفند بوش نیز از این قاعده مستثنا نیست . در کنار لوازم با کیفیت بهترین تضمین های ممکن را ارائه می کنند که در کنار پشتیبانی و خدمات مناسب مشتریانش این برند را جزو بهترین برند های 2019 قرار داده است.

یک خانواده می تواند اجاق گاز این برند را در محدوده 1000 دلار تهیه نماید که تا قیمت بالایی محسوب می شود اما با داشتن فن خک کننده ، فن آوری تمیز کننده خودکار و همچنین بدنه از جنس فولاد ضد زنگ ماندگاری بسیار بالایی خواهند داشت. غیر از اجاق گاز بوش همچنین ماشین های ظرفشویی و یخچال فریزر های بسیاری را به فروش می رساند . طراحی بوش به این شکل است که هم محصولات وچک و هم محصولات بزرگ تر را پوشش می دهد تا با چیدمان های مختلف منازل سازگاری داشته باشد.

 

لوازم خانگی اسمگ Smeg

بهترین و برترین برندهای لوازم خانگی

این برند ایتالیایی با در نظر گرفتن بسیاری از فاکتورها در  لیست بهترین مارک لوازم برقی کوچک آشپزخانه قرار می گیرد . طیف گسترده محصولات این شرکت بیشتر به خاطر طراحی و رنگ های بسیار زیبا شناخته شده هستند اما از نظر کیفیت هم سطح قابل قبولی دارند. این برند اواع لوازم خانگی بزرگ از جمله انواع اجاق گاز ،یخچال فریزر و انواع لوازم خانگی کوچک مانند دستگاه نان تست و دستگاه اسپرسو را ارائه می دهد. اگر علاقه مند به یک آشپزخانه رنگی هستید برندی بهتر از Smeg  پیدا نمی کنید.

برند اسمگ علاوه بر نگاه خاص به ظاهر محصولاتش به خاطر عملکرد خوب و ارگونومی جوایز متعددی نیز به دست آورده است. این برند هم به اخرین فناوری ها مجهز نیست اما در عوض با استفاده از مواد اولیه و قطعات با کیفیت بالا توانسته اند دوام محصولاتشان را تا حد امکان بالا ببرند. لازم به ذکر است این برند در لیست گرانترین برند لوازم خانگی نیز قرار می گیرد.

 

 

لوازم خانگی میتسوبیشی Mitsubishi

بهترین و برترین برندهای لوازم خانگی

میتسوبیشی برندی از شرق دور است که استقبال از آن بیشتر به خاطر اتومبیل های معروفش بوده است. با این حال لوازم خانگی میتسوبیشی نیز همان اندازه چشمگیر هستند. این برند ژاپنی یک نمونه کلاسیک از تمرکز روی چند محصول خاص برای موفقیت بیشتر در گوشه های بازار است. به عنوان مثال یخجال و فریزرهای این برند نه تنها در آمریکا بلکه در سراسر دنیا جزو پرفروش ترین ها هستند. به همین دلیل جای تعجب ندارد که در لیست بهترین برند لوازم خانگی ژاپنی یا بهترین و برترین برندهای لوازم خانگی جهان قرار گرفته است.

میتسوبیشی از فناوری واقعیت مجازی برای این استفاده می کند که به شما نشان دهد که محبوب ترین محصولاتشان در آشپزخانه شما چگونه به چشم می آید . کل این خدمات از طریق تلفن همراه هوشمند شما انجام می شود و شما نیازی به ترک منزلتان ندارید.

 

لوازم خانگی Kitchen Aid

بهترین و برترین برندهای لوازم خانگی

اگر می خواهید برای آشپزخانه خود یک مارک کلاسیک تر انتخاب کنید به دنبال  Kitchen Aid باشید، قدمت این شرکت مانع این نشده است که آن ها محصولات باکیفیتی تولید نکنند.

مدتی بود که Kitchen Aid سهم بازار خود را از دست داده بود ، اما بلاخره توانستند روند را طوری تغییر بدهند که تولیداتشان برای مصرف کننده نهایی جذاب تر باشد. ایجاد شگفتی های گه گاهی در بازار لوازم خانگی و همچنین طیف متنوع رنگ آنها باعث می شود در هر خانه ای با سبک های متنوع جای خود را پیدا کنند.

 

لوازم خانگی میله Miele

بهترین و برترین برندهای لوازم خانگی

هرچند ممکن است افراد کمی نام این برند را شنیده باشند اما به معنی نیست که محصولات خوبی ندارند. این برند یک برند در حال ظهور در کشور آلمان است . مهم ترین دلیلی که دو برند آلمانی در لیست بهترین برند لوازم خانگی خارجی حضور دارند توجه بسیار زیاد آن ها به کیفیت محصولاتشان است.

شاید برای علاقمندان خارج از اروپا تهیه این برند کمی مشکل باشد اما به شما قول می دهیم ارزشش را خواهد داشت. اعداد و ارقام نشان می دهد که ماشین های ظرفشویی و اجاق گاز لوازم خانگی میله بسیار قابل اعتماد است.

لوازم خانگی Gaggenau

بهترین و برترین برندهای لوازم خانگی

ممکن است نام این برند را شنیده باشید چون برخی این برند را از شگفتی های مهندسی می دانند. البته برای شروع به کار با آن ها در ابتدا نیاز به یادگیری بیشتری دارید اما وقتی این کار را یاد گرفتید قطعا از کار با آن بیشتر از هر برند دیگری رضایت خواهید داشت.

وسایل برند لوازم خانگی Gaggenau به عنوان تجهیزات کار  سرآشپز که در سطح خانگی نیز عرضه شده است، بازاریابی می شود اما در مورد حقیقت این مطلب اطلاعاتی وجود ندارد.

 

لوازم خانگی وولف Wolf

لوازم خانگی وولف Wolf

لوازم خانگی وولف یکی دیگر از برند هایی است که ممکن است عموم مردم کمتر در مورد آن شنیده باشند اما این محصولات بسیار قابل اعتماد هستند و برای چندین سال متوالی در لیست برترین لوازم خانگی حضور دارند.

از دیگر نکاتی که باید در انتخاب بهترین و برترین لوازم خانگی در سال 2019  به آن توجه کنید قیمت و سطح کیفیت خدمات پس از فروش و گارانتی این محصولات است تا با اطمینان بیشتر به انتخاب مناسب منزل خود برسید.

پیشنهاد ما این است که پیش از خرید هر محصولی در بازار لوازم خانگی، راهنمای خرید لوازم خانگی را مطالعه کنید. در این بخش، راهنمای خرید محصولات متفاوت وجود دارد و به شما کمک خواهد کرد تا در هنگام خرید، از تمامی فاکتورهای لازم که دانستن آن برای انتخاب یک محصول مناسب لازم است، مطلع شوید.

این مقاله صرفا یک مطلب ترجمه شده از سایت www.kitchenistic.com است.

پنج برند برتر لوازم خانگی در دنیا

در مطلب بهترین برند لوازم خانگی خارجی تلاش شد تا به معرفی غول های بازار لوازم خانگی پرداخته شود اما اگر به دنبال این هستند که پنج برند برتر لوازم خانگی در دنیا کدامند؟ در مقاله ای جداگانه به این موضوع پرداخته شده است که تنها کافی است وارد لینک زیر شوید.

بیشتر بدانید:

5 برند برتر لوازم خانگی دنیا

 

بهترین مارک لوازم خانگی ایرانی برای جهیزیه

خرید جهیزیه با توجه به گرانی های اخیر در بازار لوازم خانگی کار چندان راحتی به نظر نمی رسد و افراد باید در هنگام خرید نهایت دقت را داشته باشند تا کالایی متناسب با نیاز و سلیقه خود خریداری کنند. در حال حاضر برای خرید لوازم برقی تنها می توان به سراغ برندهای ایرانی رفت، به همین دلیل بسیاری از مخاطبان در جستجوی بهترین مارک لوازم خانگی ایرانی برای جهیزیه هستند که با خواندن مطلب زیر می توانید پاسخ تمامی سوالات خود را دریافت کنید.

در همین رابطه بخوانید:

بهترین برند لوازم خانگی برای جهیزیه کدام است؟ + لیست قیمت و ویدیو

 

بهترین برند لوازم خانگی در ایران

تقاضا برای خرید محصولات ایرانی بعد از خروج شرکت های خارجی و ممنوعیت واردات لوازم خانگی به کشور افزایش پیدا کرد و می توان گفت اکثر لوازم برقی های موجود در بازار ایرانی هستند. با توجه به این رویداد، اهمیت موضوعاتی مانند بهترین برند لوازم خانگی در ایران دوچندان شد.

لیست بهترین برند لوازم خانگی در ایران پیش از این تهیه شده که پیشنهاد می شود پیش از خرید نگاهی به آن بیندازید.

بیشتر بدانید:

بهترین برندهای لوازم خانگی ایرانی را بیشتر بشناسید + ویدیو و قیمت

سخن پایانی

بررسی بهترین و برترین برندهای لوازم خانگی جهان و ایران به مشتری کمک می کند تا با تولیدکننده های محصولات بیشتر آشنا شوند و بتوانند محصولی متناسب با نیاز خود پیدا کنند. فاکتورهای زیادی برای انتخاب بهترین برند لوازم خانگی خارجی وجود دارد که از جمله می توان به امکانات، کیفیت ساخت، طراحی و … اشاره کرد. برخی از برندهای معرفی شده در این بخش مانند اسمگ را می توان در لیست گرانترین برند لوازم خانگی قرار داد اما لزوما نمی توان گفت تمامی محصولات این شرکت لوکس و گران هستند.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟