تخته خردکن آشپزخانه هوشمند
اخبار لوازم خانگی

تخته خردکن آشپزخانه هم هوشمند شد!

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، آشپزخانه در خانه های امروزی کوچکتر شده و به همین دلیل تمایل برای خرید لوازم ...

نفیسه رحیمی | 4 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، آشپزخانه در خانه های امروزی کوچکتر شده و به همین دلیل تمایل برای خرید لوازم خانگی های چندکاره و کم جا افزایش پیدا کرده است و شرکت ها در تلاش برای عرضه محصولاتی همه فن حریف و جمع و جور هستند. یکی از تولید کننده های خلاق یک تخته خردکن آشپزخانه به نام چاب باکس، ChopBox روانه بازار کرده که یک دستیار همه فن حرف برای آشپزها تلقی می شود.

تخته خردکن آشپزخانه هوشمند وچندکاره

این تخته خردکن هوشمند دارای دو صفحه خردکن بوده و به عنوان یک ترازو، تایمر آشپزخانه و چاقو تیز کن عمل می کند و به علاوه، مجهز به نور UV-C خاص برای ضدعفونی کردن تخت خرد کن و چاقو است.

کاربران می توانند به طور همزمان سه چاقو و دو تخته خرد کن این محصول هوشمند را در کمتر از یک دقیقه با قراردادن در معرض نور UV-C ضدعفونی و بوزدایی کنند. 99.99  درصد از باکتری و جرم های تخته خرد کن و چاقو در مدت زمان یک دقیقه ازبین رفته و چاقویی تمیز تر از همیشه خواهید داشت.

تخته خردکن آشپزخانه هوشمند ChopBox به صورت کامل از بامبو ارگانیک طبیعی ساخته شده و می توان از دوام و مقاومت آن مطمئن بود.

ضخامت این تخته خردکن آشپزخانه تنها 35 میلی متر بوده اما می توان وزنی معادل 150 پوند را تحمل کند و بنابراین می توان آن را در هر فضایی قرار دارد.

بامبو برخلاف چوب های دیگر نیاز به نگهداری خاصی ندارد و لازم نیست که به طور منظم روغن ویا واکس کاری شود. علاوه براین، بامبو در برابر آب و تماس با چاقو مقاوم بوده و نگرانی بابت ترک خوردن آن وجود ندارد.

مزیت دیگری که منجر شده تا این تخته گوشت چندکاره در مقایسه با نسخه های موجود دربازار منحصربه فرد به نظر برسد، وجود دو تخته برش است که کاربران دیگر نگرانی در خصوص انتقال آلودگی از گوشت خام به سایر موادغذایی نظیر غذاهای گیاهی و سبزیجات نخواهند داشت.

تخته خردکن هوشمند

تخته برش کوچکتر این محصول همه فن حریف به عنوان یک ظرف برای ذخیره سازی  غذا نیز مورد استفاده قرار می گیرد که به کمک آن می توان غذاهای خرد شده را به طور مستقیم به ماهیتابه روی اجاق گاز منتقل کرد.

قابلیت های دیگر تخته گوشت ChopBox مربوط به تایمر ال ای دی بامبو آن بوده که می تواند تا 10ساعت به طور مداوم کار کرده و به علاوه، ویژگی اندازه گیری موادغذایی آن منجر شده تا دیگر هیچ آشپزی نیاز به دستیار نداشته باشد.

چاقو تیزکن های این تخته خرد کن چندکاره در دو سایز بوده و به همین دلیل مشتریان به دنبال محصولی دیگر نخواهند بود.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟