تلویزیون 43 اینچ تکنولایو
اخبار لوازم خانگی

معرفی و مشخصات تلویزیون 43 اینچ تکنولایو

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، اگر به دنبال خرید تلویزیون به بازارهای لوازم خانگی ایران سری زده باشید، ...

رسول غروبی | 4 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، اگر به دنبال خرید تلویزیون به بازارهای لوازم خانگی ایران سری زده باشید، قطعا خواهید دید که به چه بازار شلوغی رفته اید. شلوغ نه به معنای ازدحام مشتری، چرا که بازار لوازم خانگی در این روزها رکود سنگینی را تجربه می کند، بلکه به خاطره وجود برندهای متفاوت تلویزیون که باعث می شود در خرید محصول دچار سردرگمی شوید. بنا براین پیشنهاد می کنیم پیش از خرید تلویزیون، راهنمای خرید تلویزیون را مطالعه کنید. در این مقاله قصد داریم به معرفی تلویزیون 43 اینچ تکنولایو بپردازیم.

این مطلب رو بخونید؛ نیازتون میشه:

راهنمای خرید تلویزیون در بازار لوازم خانگی ایران

تلویزیون 43 اینچ تکنولایو را بیشتر بشناسید

تکنولایو در حقیقت نام تجاری شرکت افتخار صنعت ماهان است که وظیفه توزیع برند تجاری تکنولایو در زمینه لوازم خانگی در کشور را بر عهده دارد. تلویزیون 43 اینچ تکنولایو نیز یکی دیگر از محصولات این برند ایرانی بوده که چند وقت پیش به بازار ایران عرضه شده است.

تلویزیون 43 اینچ تکنولایو

اگر به دنبال خرید یک تلویزیون رنج متوسط با قیمت مناسب هستید، تلویزیون 43 اینچ تکنولایو می تواند گزینه مناسبی باشد. این تلویزیون 43 اینچی به دلیل سایز متوسط خود برای فضاهای کوچک بسیار مناسب است و به دلیل سبکی نسبی وزن آن و همچنین سایز متوسطش، فضای زیادی از خانه و یا محل کار شمارا اشغال نخواهد کرد و در هنگام جابه جایی نیز دچار مشکل نخواهید شد. در نتیجه این محصول برای خانه های کوچک و کم جمعیت و یا برای محل کار، گزینه مناسبی خواهد بود.

 

طراحی ظاهری

در خصوص طراحی این تلویزیون خیلی نمی توان صحبت کرد اما اگر بخواهیم عادلانه در مورد آن حرف بزنیم، شما با یک طراحی نسبتا مناسب طرف هستید که نیازهای اولیه شمارا بر طرف خواهد کرد. این تلویزیون طراحی ساده و در عین حال مناسبی دارد که می تواند حس خوبی را به شما منتقل کند.

تلویزیون 43 اینچ تکنولایو

در طراحی این تلویزیون از نقش و نگارهای عجیب و غریب خبری نیست اما نباید انتظار یک تلویزیون فوق باریک را هم داشت. ضخامت این تلویزیون معمولی است و شکل طراحی آن به گونه ای بوده که برای فضاهای کوچک بسیار مناسب است.

تلویزیون 43 اینچ تکنولایو

استفاده از پنل گران قیمت IPS ال جی

جالب است بدانید که تولید پنل های ال سی دی تلویزیون به کمک سه فناوری تولید می شود. از فناوری TN که ارزان ترین است تا فناوری VA برای رنج قیمتی متوسط مانند سامسونگ و سونی و در نهایت فناوری گران قیمت IPS که تولید آن به صورت انحصاری در دست کمپانی ال جی است.

اگر بخواهیم از مزایای پنل IPS بگوییم باید بدانید که به کمک این فناوری، تصاوير با محدوده گسترده‌ تری از رنگ‌ ها و روشنايی بیشتر نمايش داده می شوند و همچنین زاويه‌ های دید بهتری را نسبت به سایر فناوری ها ارائه می کنند. در حقیقت فناوری IPS کمک می کند تا کیفیت تصاویر بیشتری داشته باشید و تقریبا تمامی برندهای معتبر دنیا برای تولید محصولات گران و با کیفیت خود از این فناوری استفاده می کنند. البته همانظور گه گفته شد انحصار تولید پنل IPS در اختیار کمپانی LG است و سایر شرکت ها برای تولید محصولات خود، از شرکت ال جی خرید انجام می دهند.

در تلویزیون 43 اینچ تکنولایو نیز از فناوری IPS استفاده شده است. استفاده از این فناوری به شما کمک می کند تا تصاویر را با کیفیت بیشتر و زاویه دیدهای متعددتر ببینید.

کیفیت تصویر FULL HD را نیز به دیگر مباحث کیفیتی آن اضافه کنید تا متوجه میزان کیفیت در خروجی تصویر این تلویزیون شوید.

 

خروجی صدای Dolby Digital Plus

فناوری صوتی دالبی دیجیتال پلاس

اگر در خصوص این فناوری صوتی چیزی نمی دانید باید بگوییم که شما با یک سیستم صوتی خوب مواجه هستید که صدای با کیفیتی را به شما ارائه می دهد.

اگر به اصطاح امروزی ها آدم فیلم بازی هستید، قطعا یکی از فاکتورهای خرید تلویزیون خوب و لذت بردن از تماشای فیلم مورد علاقه تان در آن، خروجی صدای مناسب است. منصفانه بگوییم نباید انتظار یک صدای فوق العاده تفکیک شده را داشته باشید چرا که وظیفه اصلی این مهم بر روی دوش سینمای خانگی است. با این حال صدای این فناوری صوتی آنقدر قابل قبول هست که بخواهیم روی آن تامل داشته باشیم.

Dolby Digital Plus در حقیقت همان پیشرفته فن آوری صدای فراگیر است که نوع دیگری از حس Dolby Audio در سینمای خانگی، گوشی های هوشمند، سیستم عامل ها و مرورگرها را برای شما یادآوری می کند. البته استفاده از این قابلیت به نوع محتوا در حال پخش نیز بستگی دارد.

به زبان ساده تر فناوری صوتی Dolby Digital Plus به شما کمک می کند تا با بیشترین دقت، صحیح ترین خروجی صدا را بشنوید و این دقیقا همان چیزی است که از یک تلویزیون خوب انتظار داریم.

 

نگاه کلی به تلویزیون تلویزیون 43 اینچ تکنولایو

در این معرفی محصول سعی شد از هر گونه اصطلاح تخصصی و غیر قابل فهم برای مخاطب دوری کنیم با این حال تا اندازه ای که کفایت می کرد، از اطلاعات این محصول برای شما گفتیم.

تلویزیون های امروزی معمولا رنگ های متفاوتی ندارند و تقریبا رنگ های سیاه و نقره ای و البته طیف های این دو رنگ بازار لوازم خانگی را پر کرده اند. بر اساس اطلاعات منتشر شده از سوی شرکت تولیدکننده داخلی این محصول، تلویزیون 43 اینچ تکنولایو نیز در رنگ تمام مشکی به بازار عرضه شده است.

تلویزیون 43 اینچ تکنولایو

تعداد پورت های USB روی این دستگاه به عدد 2 ختم می شود. البته با توجه به میزان استفاده مردم از پورت های USB به نظر می رسد شرکت سازنده می توانست از تعداد پورت های بیشتری استفاده کند. همچنین این پورت های USB به فناوری USB 2.0 مجهز هستند که نسل گذشته USB 3.0 است.

تلویزیون 43 اینچ تکنولایو

برای اتصال سایر دستگاه های صوتی و تصویری نیز 2 عدد پورت HDMI در نظر گرفته شده که با توجه به ابعاد این تلویزیون و میزان کاربرد آن، مناسب است.

در نهایت اینکه این تلویزیون به دستگاه گیرنده داخلی مجهز است و از یان بابت لازم نیست که یک گیرنده جدا برای دسترسی به کانال های داخل کشور بخرید. البته بیشتر تلویزیون های نسل جدید به این امکان مجهز هستند و نمی شود از آن به عنوان یک آپشن ویژه یاد کرد اما به عنوان یک کالای تولید داخل، ویژگی خوبی است.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟