سیستم عیب یابی لوازم خانگی هوشمند ال جی
اخبار لوازم خانگی

عیب یابی لوازم خانگی هوشمند ال جی با اپلیکیشن موبایل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، ال جی الکترونیک از به روزرسانی اپلیکیشن ThinQ گوشی همراه خود خبر داد که خدمات ...

نفیسه رحیمی | 4 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، ال جی الکترونیک از به روزرسانی اپلیکیشن ThinQ گوشی همراه خود خبر داد که خدمات و قابلیت های جدیدی برای استفاده کاربران فراهم شده است. این اپلیکیشن پیش از این با عنوان SmartThinQ شناخته می شد و امکان کنترل از راه دور لوازم خانگی ال جی را ایجا کرده بود. اپلیکیشن SmartThinQ گوشی هوشمند ال جی در ماه آگوست از قابلیت پشتیبانی از دستیارصوتی گوگل برخوردار شد که کاربران به کمک آن می توانند حتی در مواقعی که در خانه حضور ندارند، لوازم خانگی هوشمند خود را با فرمان های صوتی کنترل کنند.

نسخه به روز رسانی شده این اپلیکیشن ال جی الکترونیک با نام و قابلیت های جدید معرفی شده که از جمله می توان از پشتیبانی شخصی، تنظیم های خودکار و عملکرد سفارشی نام برد.

اپلیکیشن ThinQ به عنوان یک تعمیرکار شخصی عمل کرده و پیش از بروز مشکلات جدی می تواند به کاربران هشدار داده و روند تعمیر لوازم خانگی  را تسهیل بخشد. این سیستم عیب یاب ال جی می تواند منجر به طولانی ترشدن عمر لوازم خانگی شود.

قابلیت جدید دیگری که منجر شده تا این اپلیکیشن ال جی متمایز شود، امکان سفارش خودکار لوازم های مرتبط با لوازم خانگی هوشمند نظیر صابون یا نرم کننده لباس از آمازون است. کاربران می توانند محصولات مورد نظر خود را از قبل انتخاب کرده و با فشار یک دکمه درب منزل خود تحویل بگیرند.

آخرین ویژگی این اپلیکیشن جدید ال جی قابلیت  Smart Care+ است که به لطف آن، عملکرد یخچال فریزر و یا ماشین لباسشویی براساس الگوهای مصرف بهینه سازی می شود. به عنوان مثال، این اپلیکیشن در مواقع لزوم وبه صورت خودکار دمای یخچال فریزر را در مناسب ترین و کم مصرف ترین حالت قرار می دهد.

مدیر بخش لوازم خانگی هوشمند ال جی در این خصوص عنوان کرد: اپلیکیشن جدید ما مثال خوبی برای برنامه های ال جی در راستای ایجاد زندگی راحت برای کاربران خود است.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟