نوزدهمین نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی
اخبار لوازم خانگی

برگزاری نمایشگاه بین المللی با هدف توسعه صنعت لوازم خانگی/همکاری بخش تولید و قطعه سازان برای رونق تولید

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، دکتر حبیب الله انصاری در نشست خبری نوزدهمین نمایشگاه بین المللی لوازم ...

رسول غروبی | 4 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، دکتر حبیب الله انصاری در نشست خبری نوزدهمین نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی گفت: نگاه ما به نمایشگاه فراتر از حدی است که در ایران می گذرد چراکه در تمام دنیا از آن با نام صنعت نمایشگاهی یاد می‌شود.

وی افزود: نمایشگاه لوازم خانگی به منظور توسعه این صنعت و رشد صادرات برگزار می شود چراکه از اهمیت بالایی برخوردار است.

دبیر کل انجمن صنایع لوازم خانگی ادامه داد: مهمترین دلیل برگزاری نمایشگاه نشان دادن توانمندی های این صنعت در کشور است. نمایش نوآوری های صنعت لوازم خانگی در چرخه تولید بسیار با اهمیت است و از این رو برگزاری این نمایشگاه همواره مهم خواهد بود.

وی گفت : ما امروز بیش از هرچیزی نیاز به توسعه بازار داریم که در سال رونق تولید این مهم می تواند از اهداف مهم برگزاری نوزدهمین نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی باشد.

وی گفت : حضور قطعه سازان در این نمایشگاه نیز باعث ایجاد هم افزایی در بخش تولید خواهد شد. همکاری بخش تولید و قطعه سازان به داخلی سازی محصولات و رشد کیفیت آن کمک خواهد کرد.

دبیر کل صنایع لوازم خانگی افزود: ما قصد داریم فرهنگ استفاده و خرید مردم از کالای ایرانی را گسترش دهیم و از این رو نیاز به کمک اصحاب رسانه داریم تا این فرهنگ سازی به خوبی انجام شود.

وی گفت : نمایشگاه لوازم خانگی فضای خوبی برای تحقیقات است. حضور متخصصین دانشگاهی و نخبگان می تواند به توسعه صنعت لوازم خانگی کمک شایانی کند از این‌رو از تمامی علاقه مندان و نخبگان دانشگاهی دعوت می کنیم تا از این نمایشگاه بازدید کنند.

دکتر انصاری افزود: حضور سرمایه گذاران خارجی برای همکاری مشترک با تولیدکنندگان لوازم خانگی باعث رشد صادرات خواهد شد و ما تمرکز ویژه ای برای محقق شدن این هدف در نوزدهمین نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی خواهیم داشت.

وی گفت: امروز مردم حق دارند کیفیت شناس باشند. در شرایط فعلی کشور مهر سازمان استاندارد تنها یک فاکتور کیفیت است اما حضور مردم در نمایشگاه و دریافت نظرات آنها باعث می شود در تولید با کیفیت پیشرفت چشمگیر داشته باشیم.

دبیرکل صنایع لوازم خانگی در پاسخ به پرسش خبرنگار ال کا ایران مبنی بر وضعیت تعمیق ساخت داخل قطعات لوازم خانگی گفت: دو ماه پیش در نمایشگاه رونق تولید تعمیق ساخت داخل کلید خورد. خبر خوش این است که در این نمایشگاه حضور قطعه سازان بیشتر خواهد بود و برای تعمیق ساخت داخل اتفاقات مهمی رخ خواهد داد.

دکتر انصاری در پایان افزود: متراژ کلی نمایشگاه چه در بخش ارزی و چه در بخش ریالی ۳۶۹۷ متر مربع است که در مقایسه با نمایشگاه هجدهم ۲۱ درصد رشد داشته ایم. در بخش ارزی ۱۰۱ درصد کاهش را به دلیل تحریم و ممنوعیت واردات تجربه کرده ایم. تعداد شرکت های حاضر در این نمایشگاه ۳۹۴ شرکت بوده که نسبت به سال گذشته ۳۵ درصد افزایش داشته ایم. در این نمایشگاه از کشورهای چین، ترکیه و ایتالیا نیز حضور خواهند داشت.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟