دکتر فتاحی
اخبار لوازم خانگی

رونمایی از 5 محصول جدید امرسان در نمایشگاه لوازم خانگی تهران

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، نوزدهمین نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی تهران از صبح فردا مورخ 28 آبان ماه ...

بهنام وحیدی | 4 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، نوزدهمین نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی تهران از صبح فردا مورخ 28 آبان ماه سال 1398 آغاز به کار کرده و به مدت 4 روز تا تاریخ 1 آذر سال 1398 ادامه خواهد داشت. بر اساس گفته های رئیس هیئت مدیره لوازم خانگی امرسان در این نمایشگاه شاهد رونمایی محصولات جدید امرسان خواهیم بود.

در همین رابطه دکتر فتاحی؛ رئیس هیئت مدیره لوازم خانگی امرسان به خبرنگار ال کا ایران گفت : لوازم خانگی امرسان در این نمایشگاه حضور قدرتمندی خواهد داشت و ما قصد داریم از محصولات و فناوری های جدید خود در این نمایشگاه رونمایی کنیم. رونمایی محصولات جدید امرسان با هدف توسعه بازار صورت خواهد پذیرفت.

وی افزود : با توجه به اهمیت اصل رقابت در بازار لوازم خانگی ایران، یکی از مهمترین اهداف لوازم خانگی امرسان تولید محصولات با کیفیت است که این مهم با توجه به نیاز بازار و توجه به خواسته های مشتری انجام خواهد گرفت.

دکتر فتاحی گفت : 5 محصول جدید لوازم خانگی امرسان که با فناوری های روز دنیا تولید شده است در نوزدهمین نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی تهران افتتاح خواهد شد. در این افتتاحیه مسئولین کشور نیز حضور خواهند داشت تا از آخرین دست آوردهای شرکت امرسان مطلع شوند.

رئیس هیئت مدیره لوازم خانگی امرسان افزود: از تمامی مردم کشور و اصحاب رسانه دعوت می کنیم تا در نوزدهمین نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی تهران حضور بهم رسانند و از آخرین فناوری های تولید و محصولات جدید امرسان بازدید کنند.

به گزارش خبرنگار ال کا ایران، چند روز پیش لوازم خانگی امرسان میزبان اعضای سازمان ملل متحد و نماینده یونیدو بود. در بازدید نماینده سازمان ملل و نماینده یونیدو از امرسان، این شرکت موفق به دریافت تاییده تولید محصولات سازگار با محیط زیست شد.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟