اخبار لوازم خانگی

شمارش معکوس برای آغاز نوزدهمین نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی تهران+ویدیو

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، تنها یک روز دیگر به آغاز بزرگترین رویداد بین المللی لوازم خانگی در ایران ...

بهنام وحیدی | 4 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، تنها یک روز دیگر به آغاز بزرگترین رویداد بین المللی لوازم خانگی در ایران باقی مانده است و بنا بر اظهارات دبیر کل صنایع لوازم خانگی، نوزدهمین نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی تهران با رویکرد توسعه بازار، صادرات لوازم خانگی و تعمیق ساخت داخل با همکاری قطعه سازان داخلی برگزار خواهد شد.

البته پیش از خواندن ادامه گزارش ذکر این نکته لازم است که ویدیو ساخته شده مربوط به روز شنبه مورخ 25 آبان ماه سال 1398 است که به دلیل اختلالات اینترنت طی چند روز گذشته، این گزارش در صبح روز دوشنبه 27 آبان و تنها یک روز قبل از افتتاح نوزدهمین نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی تهران منتشر شده است.

در نشست خبری صبح روز شنبه دکتر حبیب الله انصاری؛ دبیر کل صنایع لوازم خانگی ایران با اشاره به وضعیت صنعت لوازم خانگی ایران گفت : پتانسیل های صنعت لوازم خانگی ایران بیش از آن چیزی است که مردم و مسئولین فکر می کنند. اگر حمایت های لازم از این صنعت بزرگ صورت گیرد، قطعا ما می توانیم به جایگاه واقعی خود دست پیدا کنیم.

نوزدهمین نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی تهران

وی افزود : انجمن صنایع لوازم خانگی به عنوان مجری برگزاری نمایشگاه لوازم خانگی تهران تمام تلاش خودرا خواهد کرد تا با شعارهای #بازارها_باید_از_مرزها_بگذرد و همچنین #رونق_تولید صنعت لوازم خانگی ایران را به اهداف خود نزدیکتر کند.

نوزدهمین نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی تهران

همچنین در ادامه این مراسم از پوستر نوزدهمین نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی تهران نیز رونمایی شد.

 نوزدهمین نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی تهران

به گزارش خبرنگار ال کا ایران، در ادامه این نشست خبری، دکتر حبیب الله انصاری به گفتگوی اختصاصی با خبرنگار ما پرداخت که در ویدیو بالا می توانید گزارش کامل این نشست و گفتگوی اختصاصی ال کا ایران را مشاهده کنید.

ال کا ایران به عنوان حامی رسانه ای نوزدهمین نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی تهران، در 4 روز برگزاری این نمایشگاه حضور پر رنگی خواهد داشت و علاقه مندان می توانند جهت اطلاع از آخرین اخبار، اطلاعات و رویدادهای این نمایشگاه بزرگ بین المللی به بخش ویژه اکسپو ال کا در صفحه اصلی سایت ال کا ایران سر بزنند. همچنین برای مشاهده ی آرشیو کل اخبار نیز می توانید به صفحه نوزدهمین نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی تهران مراجعه کنید.

بزرگترین رویداد بین المللی لوازم خانگی ایران از صبح فردا، سه شنبه مورخ 28 آبان ماه سال 1398 آغاز به کار کرده و به مدت 4 روز تا تاریخ 1 آذر ماه به فعالیت خود ادامه خواهد داد. علاقه مندان می توانند جهت حضور از این نمایشگاه، همه روزه از ساعت 9 الی 17 عصر به محل دائمی برگزاری نمایشگاه های بین المللی واقع در خیابان سئول مراجعه نمایند.

انتهای پیام/

 

نظر شما چیست؟

نظرات ثبت شده

  • Y.R | 27 آبان 1398 در 12:21 ب.ظ

    خيلی عالییییی بود?