مسابقه عکاسی امرسان
اخبار لوازم خانگی

برگزاری مسابقه عکاسی امرسان در نوزدهمین نمایشگاه لوازم خانگی تهران

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، اگر به نوزدهمین نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی تهران آمدید، حتما به غرفه ...

نفیسه رحیمی | 4 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، اگر به نوزدهمین نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی تهران آمدید، حتما به غرفه فضای باز لوازم خانگی امرسان سر بزنید. امرسان قصد دارد در این نمایشگاه مسابقه عکاسی برگزار کند که به برندگان آن جوایز نفیسی اهدا می شود.

مسابقه عکاسی امرسان تا آخرین روز نمایشگاه ادامه خواهد داشت که در آخرین روز نمایشگاه به قید قرعه به 15 نفر از برندگان، 15 ربع سکه بهار آزادی اهدا خواهد شد.

 

بر اساس این گزارش، مسابقه عکاسی امرسان به این صورت است که علاقه مندان پس از حضور در غرفه ی فضای باز امرسان در نوزدهمین نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی تهران، پس از عکاسی با محصولات این شرکت، یک کارت که بر روی آن شماره ای ثبت شده است، دریافت می کنند. در روز آخر نمایشگاه از بین کارت های اهدا شده به قید قرعه 15 فرد منتخب انتخاب شده و جوایز خودرا دریافت می کنند.

برای اطلاع از جزئیات مسابقه ویدیوی بالا را مشاهده کنید.

لوازم خانگی امرسان حضور پر رنگی در نوزدهمین نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی تهران دارد. بنا بر اظهارات دکتر فتاحی؛ رئیس هیئت مدیره و بنیان گذار لوازم خانگی امرسان، این شرکت قصد دارد تا با توسعه محصولات خود، بازار های صادراتی بیشتری را به تولیدات امرسان اختصاص دهد.

دکتر فتاحی معتقد است : شرایط فعلی کشور و تحریم های آمریکا بهانه ی خوبی برای کاهش تولید و یا تولید بی کیفیت نیست چرا که در این شرایط شرکت های تولیدی می توانند با تکیه بر توان داخلی به اهداف تولید خود برسند.

گزارش کامل این گفتگو به زودی در بخش ویژه اکسپو ال کا منتشر خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟