افتتاح نوزدهمین نمایشگاه لوازم خانگی
اخبار لوازم خانگی

نوزدهمین نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی تهران افتتاح شد+گزارش کامل ویدیویی

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، نوزدهمین نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی تهران صبح امروز با حضور حسین مدرس ...

نفیسه رحیمی | 4 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، نوزدهمین نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی تهران صبح امروز با حضور حسین مدرس خیابانی؛ قائم مقام وزیر صنعت در امور بازرگانی، دکتر حبیب الله انصاری؛ دبیر کل صنایع لوازم خانگی و دکتر حسین زاده مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه بین المللی افتتاح شد.

افتتاح نوزدهمین نمایشگاه لوازم خانگی

حسین مدرس خیابانی؛ قائم مقام وزیر صنعت در امور بازرگانی در حاشیه بازدید از نمایشگاه با حضور در جمع خبرنگاران گفت : یکی از رویکرد اصلی نوزدهمین نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی حمایت از قطعه سازان و تعمیق ساخت داخل است. وسعت این نمایشگاه نسبت به سال گذشته رشد خوبی داشته و این نشان از اهمیت این نمایشگاه می دهد.

وی گفت : واردات بی رویه طی سال های گذشته معضلی بزرگی برای این صنعت مهم کشور بوده است. تحریم ها که به ظاهر تهدید خطرناکی برای صنعت کشور بود، به فرصت کم نظیری برای شکوفایی صنعت لوازم خانگی مبدل شد. ما معتقدیم که تولیدکنندگان می توانند به خوبی از این فرصت بهره ببرند.

افتتاح نوزدهمین نمایشگاه لوازم خانگی

قائم مقام وزیر صنعت ادامه داد : از طرفی هدف ما توسعه کالاهای ایرانی و ترغیب مصرف کننده ایرانی به خرید کالای ساخت داخل است. نقش اصلی در این وظیفه ملی را تولیدکنندگان بر عهده دارند چراکه تولید کالای با کیفیت می تواند خریدار ایرانی را مجاب به خرید لوازم خانگی ساخت داخل کند.

همچنین در ادامه این گزارش دکتر حبیب الله انصاری؛ دبیر کل صنایع لوازم خانگی ایران با اشاره به وضعیت تعمیق ساخت داخل گفت : در این نمایشگاه نگاه ویژه ای به بخش قطعه سازی خواهیم داشت چرا که معتقدیم رشد صنعت قطعه سازی به توسعه صنعت لوازم خانگی ایران کمک ویژه ای خواهد کرد.

افتتاح نوزدهمین نمایشگاه لوازم خانگی

وی در ادامه افزود : بر همین اساس حضور پر رنگ قطعه سازان را در نوزدهمین نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی می بینید که نسبت به سال گذشته فضای بیشتری در اختیارشان قرار گرفته است.

گزارش کامل مراسم افتتاح نوزدهمین نمایشگاه لوازم خانگی و گفتگو با قائم مقام وزیر صنعت و همچنین دبیر کل صنایع لوازم خانگی را می توانید در ویدیو بالا مشاهده کنید.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟