رئیس اتحادیه لوازم خانگی
اخبار لوازم خانگی

مردم با خیال راحت خرید کنند/ بازگشت برندهای لوازم خانگی خارجی به ایران

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، رئیس اتحادیه لوازم خانگی تهران با حضور در نوزدهمین نمایشگاه لوازم خانگی ...

بهنام وحیدی | 4 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، رئیس اتحادیه لوازم خانگی تهران با حضور در نوزدهمین نمایشگاه لوازم خانگی تهران از این رویداد بزرگ ملی بازدید کرد.

مرتضی میری در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار ال کا ایران گفت : بازار لوازم خانگی در ثبات خوبی به سر می برد و به مردم این اطمینان را می دهیم که با خیال راحت خریدهای خودرا انجام دهند. هیچ افزایش قیمتی در راه نیست و مردم به هیچ وجه نگران این موضوع نباشند.

رئیس اتحادیه لوازم خانگی تهران افزود : شرایط سختی برای تولید وجود دارد اما با این حال تولید لوازم خانگی به اندازه کافی داریم و بازار هیچگونه کمبودی ندارد. جنس به وفور در بازار یافت می شود و در هیچ کالایی، مردم مشکلی برای خرید نخواهند داشت.

مرتضی میری در خصوص برندهای کره ای که از بازار ایران رفته بودند گفت : خبر خوب این است که این برندها جایگزین شده اند و شرکای تجاری آن ها با برندها جدید به بازار ایران بازگشته اند.

وی افزود : در خصوص سامانه 124 بیش از 70 درصد شرکت ها قیمت محصولات خودرا در این سامانه ثبت کرده اند. خریداران می توانند پیش از خرید لوازم خانگی قیمت کالاها را در سامانه 124 چک کنند.

نوزدهمین نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی تهران از تاریخ 28 آبان ماه آغاز به کار کرده و تا 1 آذر هم ادامه خواهد داشت. علاقه مندان می توانند همه روزه جهت بازدید از این نمایشگاه از ساعت 10 صبح ال 17 عضر در محل دائمی برگزاری نمایشگاه بین المللی حضور بهم رسانند.

به گزارش خبرنگار ال کا ایران، نوزدهمین نمایشگاه بین المللی تهران با رویکرد صادرات، توسعه بازار و تعمیق ساخت داخل به همت انجمن صنایع لوازم خانگی ایران برگزار شده است. در این نمایشگاه نسبت به سال گذشته حضور قطعه سازان پر رنگ تر است و امید می رود تعامل خوبی بین بخش تولید و صنعت قطعه سازی در بخش لوازم خانگی برقرار شود.

گزارش کامل این گفتگو را در ویدیو بالا مشاهده کنید.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟