لومکس
اخبار لوازم خانگی

مسابقه عکاسی لومکس در نوزدهمین نمایشگاه لوازم خانگی تهران

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، لومکس یکی از تولیدکنندگان باند و اسپیکر در ایران بوده که با جدیدترین ...

بهنام وحیدی | 4 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، لومکس یکی از تولیدکنندگان باند و اسپیکر در ایران بوده که با جدیدترین محصولات خود در نوزدهمین نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی تهران حضور بهم رسانده است. اگر می خواهید در مسابقه عکاسی لومکس شرکت کنید حتما به غرفه این برند تولید کننده باند و اسپیکر در نمایشگاه سر بزنید.

خبرنگار ال کا ایران به غرفه برند لومکس رفت تا از آخرین اطلاعات و اخبار این برند مطلع شود. آنطور که مشخص است این برند تولیدکننده باند و اسپیکر یک مسابقه عکاسی اینستاگرامی برگزار کرده است.

بنا بر اعلام این برند، مسابقه عکاسی لومکس به این صورت است که بازدیدکنندگان باید پس از حضور در غرفه این شرکت، عکسی با محصولات و اسپیکرهای لومکس بگیرند و سپس در صفحه شخصی خود منتشر کنند. این مسابقه تا روز آخر نمایشگاه ادامه خواهد داشت و بعد از آن عکس هایی که بیشترین تعدا لایک را دریافت کنند، یکی از محصولات این شرکت را هدیه خواهند گرفت.

البته به دلیل اختلالات به وجود آمده اینترنت طی روزهای گذشته، علاقه مندانی که قصد شرکت در این مسابقه را دارند باید پس از برطرف شدن اختلالات، عکس مدنظر خودرا در صفحه اینستاگرامی شخصی خود منتشر و سپس به صفحه لومکس ارسال کنند.

به گزارش خبرنگار ال کا ایران، نوزدهمین نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی تهران تا روز جمعه مورخ 1 آذر 1398 به فعالیت خود ادامه خواهد داد. بسیاری از شرکت های قدرتمند تولیدکننده باند و اسپیکر در این نمایشگاه حضور داشته و به رقابت با همتاهان خود پرداخته اند.

آغاز مجدد تحریم ها اگرچه دورنمای بدی را برای صنعت ایران متصور می کرد اما تولیدکنندگان داخلی ما با تکیه بر توان داخل تهدیدها را به فرصت تبدیل کرده و با تمام توان به تولید محصولات پرداخته اند. هم اکنون شرکت های تولیدکننده اسپیکر در ایران فعالیت خوبی داشته و محصولات با کیفیتی را تولید می کنند.

برای اطلاع بیشتر از جزئیات این مسابقه ویدیو بالا را مشاهده کنید.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟