دکتر حسن پور-رئیس بسیج اصناف کشور
اخبار لوازم خانگی

رئیس بسیج اصناف کشور : عملکرد انجمن صنایع لوازم خانگی قابل تقدیر است

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، رئیس بسیج اصناف بازاریان و فعالان اقتصادی کشور با حضور در نوزدهمین ...

بهنام وحیدی | 4 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، رئیس بسیج اصناف بازاریان و فعالان اقتصادی کشور با حضور در نوزدهمین نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی تهران، از این نمایشگاه بازدید کرد.

دکتر حسن پور پس از بازدید از نمایشگاه در گفتگو اقتصادی با خبرنگار ال کا ایران عنوان کرد : نمایشگاه امسال به همت انجمن صنایع لوازم خانگی ایران و شخص دکتر انصاری با چند مزیت ویژه برگزار شد که این عملکرد خوب انجمن صنایع لوازم خانگی قابل تقدیر است.

وی در ادامه افزود : افزایش حضور شرکت های ایرانی نسبت به سال گذشته قابل تقدیر است. نظم در برگزاری و استقبال خوب از این نمایشگاه از دیگر شاخص هایی است که نشان می دهد نوزدهمین نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی تهران در شرایط مناسبی برگزار شده است.

دکتر حسن پور ادامه داد : بعد از اتفاقاتی که در سال 1397 برای کشور ما رخ داد، تولید در کشور دچار جهش خوبی شد. تحریم ها نه تنها باعث عقبگرد تولید نشد بلکه روند تولید در ایران تغییر کرد و با استقبال خوب مشتریان همراه شد. برگزاری نمایشگاه با این وسعت و کیفیت نشان می دهد که مشتری برای خرید کالای ایرانی وجود دارد.

رئیس بسیج اصناف بازاریان و فعالان اقتصادی کشور با اشاره به راهکار های استقبال خریداران ایرانی از خرید کالای با کیفیت ایرانی گفت : باید فرهنگ خرید کالای ایرانی در میان تمامی مردم کشور نهادینه شود. یکی از مولفه های مهم، افزایش کیفیت محصولات است. از طرفی ارائه خدمات پس از فروش مناسب و همچنین قیمت های مناسب و رقابتی باعث خواهد شد تا خریدار ایرانی کالای تولیدی کشور را به کالای خارجی ترجیه دهد.

وی افزود : شرایط به وجود آمده و شرایط خوب تولید در کشور باعث شد تا ذهنیتی که در خصوص کیفیت کالاهای خارجی به وجود آمده بود شکسته شود. هم اکنون مردم اعتقاد پیدا کرده اند که کالای ایرانی با کیفیت نیز ارزش خرید دارد اما بنده معتقدم که این مسیر هنوز جای کار دارد و باید به آن توجه شود.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟