لوازم آشپزخانه ایگل
اخبار لوازم خانگی

حضور قدرتمند لوازم آشپزخانه ایگل در نوزدهمین نمایشگاه لوازم خانگی تهران

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، بازار لوازم خانگی طی سال های گذشته میزبان برندهای جدیدی بوده که توسط جوان ...

بهنام وحیدی | 4 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، بازار لوازم خانگی طی سال های گذشته میزبان برندهای جدیدی بوده که توسط جوان های مستعد راه اندازی شده و سال رونق تولید و تعمیق ساخت داخل فرصت خوبی برای این برندهای نوظهور است تا سهم بیشتری از بازار را به خود اختصاص داده و فعالیت خود را گسترش دهند. شرکت تولید کننده لوازم آشپزخانه ایگل با هدف معرفی محصولات خود در نوزدهمین نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی تهران حضور پرررنگی داشته و براساس گفته های مدیرعامل این شرکت به خبرنگار ال کا ایران، شرکت ایگل به منظور عرضه محصولات با کیفیت و تجهیزات آشپزخانه هوشمند نزدیک به 4 سال است که فعالیت خود را در بازار لوازم خانکی ایران آغاز کرده است.

آقای سلطانی، مدیرعامل شرکت ایگل طی مصاحبه با خبرنگار ال کا ایران افزود:ما در زمینه تولید انواع لوازم آشپزخانه نظیر هود، اجاق گاز، فر و سینک در دو نوع گرانیتی و استیل فعالیت کرده و تفاوت ما با سایر برندهای موجود در بازار، حرکت به سمت آشپزخانه هوشمند است.

وی درخصوص گارانتی لوازم آشپزخانه ایگل عنوان کرد: این شرکت علاوه بر ارائه گارانتی دو ساله، برای کاربران خود گارانتی تعویض محصولات را نیز در نظر گرفته که در هنگام ویا حتی پس از نصب در صورت بروز مشکل فنی، محصول نو جایگزین می شود.

مدیرعامل شرکت تولید کننده لوازم آشپزخانه ایگل با اشاره به اینکه 1500 نمایندگی خدمات پس از فروش در سراسر ایران مشغول به کار هستند، گفت: پیش بینی های لازم انجام شده و در استان هایی که حتی فروش محصولات وجود ندارد، نمایندگی های خدمات پس از فروش مستقر شده اند.

علاقه مندان می توانند با حضور در سالن میلاد دو به غرفه شرکت ایگل سر بزنند و از محصولات آن ها بازدید کرده در صورت نیاز اقدام به خرید کنند.

برای کسب اطلاع از جزئیات این گزارش، ویدیو بالا را مشاهده کنید.

انتهای پیام/

 

نظر شما چیست؟

نظرات ثبت شده

  • سارا | 30 آبان 1398 در 10:55 ب.ظ

    وسایلاشون خوشگله ولی چجوری اطمینان کنیم بخریم؟ ال کا ایران معرفی محصولاتشون را بذار دیگه