قیمت مواد اولیه لوازم خانگی
اخبار لوازم خانگی

افزایش قیمت بنزین تاثیری بر قیمت مواد اولیه لوازم خانگی ندارد

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، سخنگوی انجمن تولیدکنندگان لوازم خانگی تاکید کرد که قیمت بنزین تاثیری بر قیمت مواد ...

نفیسه رحیمی | 4 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، سخنگوی انجمن تولیدکنندگان لوازم خانگی تاکید کرد که قیمت بنزین تاثیری بر قیمت مواد اولیه لوازم خانگی و محصول نهایی ندارد.

محمدرضا غزنوی تصریح کرد: قیمت لوازم خانگی تابعی از قیمت مواد اولیه و دستمزد است و تا زمانی که تغییری در این دو عامل صورت نگیرد، قیمت لوازم خانگی نیز تغییر نمی‌کند.

وی افزود: قیمت ارز نیز بر قیمت مواد اولیه و قطعات وارداتی تاثیرگذار است.

سخنگوی انجمن صنفی تولیدکنندگان لوازم خانگی تاکید کرد که قیمت بنزین تاثیر مستقیم بر قیمت مواد اولیه لوازم خانگی و محصول نهایی ندارد.

به گزارش ایسنا، از ۲۴ آبان ماه قیمت هر لیتر بنزین سهمیه‌ای ۱۵۰۰ تومان و نرخ هر لیتر بنزین آزاد ۳۰۰۰ تومان تعیین شد.

نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی تهران روز گذشته به پایان رسید و حسین مدرس خیابانی – قائم مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت (صمت) در امور بازرگانی- در حاشیه نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی لوازم خانگی اظهار کرد: کیفیت و قیمت کالا می تواند بر کاهش قاچاق لوازم خانگی تاثیر بگذارد و  در صورت اقتصادی بودن قیمت و کیفیت کالاهای ایرانی، طبیعی است که کالای قاچاق شده نیز دیگر مشتری نداشته و قاچاق خود به خود متوقف می‌شود.

مرتضی میری، رئیس اتحادیه لوازم خانگی تهران نیز با حضور در نوزدهمین نمایشگاه لوازم خانگی تهران از این رویداد بزرگ ملی بازدید کردو در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار ال کا ایران گفت : بازار لوازم خانگی در ثبات خوبی به سر می برد و به مردم این اطمینان را می دهیم که با خیال راحت خریدهای خودرا انجام دهند. هیچ افزایش قیمتی در راه نیست و مردم به هیچ وجه نگران این موضوع نباشند.

وی افزود: بیش از 70 درصد شرکت ها قیمت محصولات خودرا در سامانه 124 ثبت کرده اند. خریداران می توانند پیش از خرید لوازم خانگی قیمت کالاها را در این سامانه چک کنند.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟