انتقاد دکتر انصاری از عملکرد صدا و سیما
اخبار لوازم خانگی

پایان ماراتن تولیدکنندگان لوازم خانگی/انتقاد دکتر انصاری از عملکرد صدا و سیما

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، جمعه گذشته که مصادف بود با 1 آذر ماه سال 1398، ماراتن تولیدکنندگان لوازم ...

بهنام وحیدی | 4 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، جمعه گذشته که مصادف بود با 1 آذر ماه سال 1398، ماراتن تولیدکنندگان لوازم خانگی در نوزدهمین نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی تهران به پایان رسید. دکتر حبیب الله انصاری؛ دبیر کل انجمن صنایع لوازم خانگی ایران در ساعات پایانی این نمایشگاه به گفتگو با خبرنگار ال کا ایران پرداخت و در خصوص عملکرد صدا و سیما از پوشش بزرگترین رویداد لوازم خانگی ایران انتقاد کرد.

دکتر حبیب الله انصاری؛ دبیر کل انجمن صنایع لوازم خانگی ایران به خبرنگار ال کا ایران گفت : در این نمایشگاه ما دو هدف اصلی را دنبال می کردیم، ضمن اینکه بازار داخل توسعه پیدا کند و مردم به باور خرید کالای ایرانی دست پیدا کنند، توجه به بازارهای صادراتی نیز بیشتر شود.

دکتر انصاری ادامه داد : بسیار تاسف بار است که ما همچنان با پدیده شوم لوازم خانگی قاچاق مواجه هستیم. نوزدهمین نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی تهران یک پیام ویژه مخابره کرد و آن هم اینکه مردم بیایند و ابعاد کیفیت کالای ایرانی را مورد بررسی قرار دهند.

وی گفت : این نمایشگاه فرصت خوبی برای تولیدکنندگان داخلی بود تا کیفیت کالاهای ایرانی را به مردم نشان دهند. بازدید مسئولین مختلف از نهاد علم و فناوری ریاست جمهوری گرفته تا وزارت صنعت، معدن و تجارت نشان از اهمیت این رویداد بزرگ ملی داشت.

دبیر کل انجمن صنایع لوازم خانگی ایران ادامه داد : نقش صدا و سیما در معرفی کالای با کیفیت ایرانی بسیار موثر است. من متاسفم که در این شرایط اقتصادی و در سالی که به نام رونق تولید نام گرفته، صدا و سیما در این نمایشگاه حضور مستمر نداشته است.

وی گفت : انتظار می رفت این نهاد موثر در معرفی کالای ایرانی در نوزدهمین نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی تهران مستقر باشد چرا که این خود یک نوع رونق تولید است. رونق تولید ابعاد مختلفی دارد که باید به آن توجه شود.

برای اطلاع از جزئیات بیشتر این گزارش، ویدیوی بالا را مشاهده کنید.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟