گلکسی نوت 10 سامسونگ
فناوری

ثبت جهان با گلکسی نوت 10 سامسونگ

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، سری گلکسی نوت 10 سامسونگ ترکیبی است از پیشرفته‌ترین فناوری‌ها و نرم‌افزارهای ...

نفیسه رحیمی | 4 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، سری گلکسی نوت 10 سامسونگ ترکیبی است از پیشرفته‌ترین فناوری‌ها و نرم‌افزارهای تصویربرداری با قدرتمندترین سخت‌افزارهای موجود روی گوشی‌های هوشمند که توانسته عکاسی و فیلمبرداری با گوشی موبایل را یک قدم به جلو ببرد. با این محصول جدید، سامسونگ روش‌هایی جدید و نوآورانه‌‌ای برای ثبت و اشتراک‌گذاری خاطرات با دوستان و اعضای خانواده را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

چه دوربین پنج‎گانه گلکسی نوت 10 پلاس یا دوربین چهارگانه گلکسی نوت 10، هرکدام از این محصولات را که در اختیار داشته باشید، مجموعه‌ای از ابزارهای خلاقانه سری گلکسی نوت در اختیار شما خواهد بود که با آن می‎توانید پنجره‎ای نو رو به دنیای خودتان باز کنید. طراحی زیبا و قابلیت‌های متعدد این پرچمدار سامسونگ به شما امکان می‌دهد تمام لحظات و جهان اطراف‌تان را همانطور که می‎بینید ثبت کنید.

هر زمان از روز سلفی بگیرید

گلکسی نوت 10 سامسونگ

یکی از زیباترین لحظه‌ها برای عکس گرفتن، مخصوصا یک سلفی جذاب، گرگ و میش نزدیک غروب است. اما معمولا به دلیل زاویه نور خورشید و نیمه روشن بودن هوا، سلفی نهایی مات می‌شود. اما قابلیت نوآورانه Night Mode در گلکسی نوت 10 این مشکل را حل کرده است. با استفاده از این حالت شما بدون توجه به میزان روشنایی محیط می‌‎توانید عکس‌هایی کاملا واضح و روشن بگیرید.

ابزارهایی حرفه ای

با استفاده از گلکسی نوت 10 سامسونگ می‌توانید کل روند تولید محتوای تصویری برای خودتان را متحول کنید. زیرا این گوشی مجهز به یک مجموعه ابزار است که امکان تصویربرداری حرفه‌ای حتی توسط کاربران عادی را فراهم کرده و در عین حال به آنها اجازه می‌دهد تا تصاویر و فیلم‌های گرفته شده را در هر جایی، حتی در حال حرکت، روی گوشی تدوین کنند بدون اینکه به تجهیزات پیشرفته و اضافی و یا نرم افزارهای مجزا نیاز داشته باشند.

خلاقیت با AR

گلکسی نوت 10 سامسونگ

قابلیت AR Doodle در پرچمداران جدید سامسونگ با استفاده از الگوریتم‌های مختصات فضایی، سوژه‌های مختلف داخل عکس یا ویدیو را رهگیری کرده و به این ترتیب به کاربر امکان می‌دهد روی بخش‌های ثابت و متحرک تصویر طراحی و نقاشی کرده و نوعی واقعیت افزوده برای خود ایجاد کند. به این ترتیب شما می‎توانید ویدیوها و عکس‌های خود را جذاب و متمایز کنید.

دید سه‌ بعدی

قابلیت DepthVision روی گلکسی نوت 10 پلاس از یک لنز تشخیص عمق سه بعدی برای مپینگ محیط اطراف کاربر استفاده کرده و به این شکل تشخیص سه بعدی دقیق‌تری از شرایط پیدا می‌کند. با استفاده از این قابلیت امکان اندازه‌گیری‌ عمق یک سوژه و مپینگ دقیق‌تر آن فراهم می‎شود.

کنترل بیشتر با قلم S Pen

فرمان‌های اشاره‌ای قلم S Pen نحوه کار کاربر با گوشی گلکسی نوت 10 را بسیار کارآمدتر و موثرتر می‌کند. قابلیت‌های نوآورانه جدید در این قلم شامل امکان گرفتن عکس و فیلمبرداری Live Focus با استفاده از فرمان‌های قلم S Pen و از راه دور می‌شود. امکان زوم در حالت عکسبرداری و رسیدن به بهترین حالت در سلفی‌های گروهی هم یکی دیگر از قابلیت‌های Air Actions در قلم گلکسی نوت 10 است. این فرمان‌ها حتی به شما امکان می‌دهد پخش رسانه‌ در اپلیکیشن‌هایی مانند یوتیوب و اسپاتیفای را هم کنترل کنید.

انتهای پیام/

 

نظر شما چیست؟