یخچال دکوراتیو ایستکول
اخبار لوازم خانگی

معرفی یخچال دکوراتیو ایستکول در نمایشگاه لوازم خانگی تهران

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»،شرکت تکران مبرد با برند ایستکول در نوزدهمین نمایشگاه بین المللی لوازم ...

نفیسه رحیمی | 4 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»،شرکت تکران مبرد با برند ایستکول در نوزدهمین نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی تهران حضور داشت. یکی از محصولات جدید این شرکت، یخچال دکوراتیو ایستکول بود که مورد استقبال بازدیدکنندگان نیز قرار گرفت.

در همین رابطه حامد عسگری؛ کارشناس بازریابی شرکت ایستکول به خبرنگار ال کا ایران گفت : شرکت تکران مبرد با برند ایستکول همه ساله با قدرت کامل در این نمایشگاه حضور پیدا می کند. در نوزدهمین نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی تهران محصولات جدید خودرا معرفی کردیم تا مورد بازدید مردم قرار بگیرد.

وی افزود : یخچال دکوراتیو ایستکول از جدیدترین محصولات شرکت است. پیش تر فکر می شد که یخچال های کوچک که به یخچال های هتلی معروف هستند، نمی توانند از لحاظ طراحی شیک باشند. ما با تولید این محصولات خواستیم بگوییم که حتی این یخچال های کوچک هم می توانند به طراحی دکوراسیون منزل کمک کند.

عسگری گفت : یخچال های کوچک که پیش تر توسط شرکت های دیگر تولیدکننده لوازم خانگی به بازار عرضه می شد، طراحی و عملکرد ساده ای داشت. ما در نسل جدید یخچال های کوچک ایستکول سعی کرده ایم تغییراتی در نوع عملکرد آن ها نیز ایجاد کنیم. علاوه بر طراحی ظاهری، داخل این یخچال ها نیز تغییراتی داشته است. یکی از تغییرات عملکردی این یخچال، نصب برد دیجیتال بر روی آن است.

وی ادامه داد : این یخچال ها به دلیل نوع طراحی و رنگ بندی های متفاوت، این امکان را به خانم های خانه دار می دهد تا اگر دلشان خواست بتوانند یخچال را هم با دیگر وسایل خانه ست کنند.

به گزارش خبرنگار ال کا ایران، شرکت تکران مبرد فعالیت خودرا  از سال 1356 آغاز کرد. این شرکت در ابتدا با تولید یخچال های صنعتی در استان قم فعالیت می کرد اما در ادامه و در دهه های 70 و 80 تولیدات خود را در زمینه یخچال و فریزرهای سایز کوچک توسعه و گسترش داد.

نظر شما چیست؟