لوازم خانگی ICEN
اخبار لوازم خانگی

گفتگو با رئیس هیئت مدیره لوازم خانگی ICEN در نمایشگاه لوازم خانگی

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، یکی از برندهای حاضر در نوزدهمین نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی تهران، ...

نفیسه رحیمی | 4 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، یکی از برندهای حاضر در نوزدهمین نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی تهران، برند لوازم خانگی ICEN بود که حضور پر رنگی در این نمایشگاه داشت.

به سراغ این برند رفتیم و به گفتگو با مهدی عقیلی؛ رئیس هیئت مدیره لوازم خانگی ICEN پرداختیم.

مهدی عقیلی؛ رئیس هیئت مدیره لوازم خانگی آیسن در خصوص برگزاری نوزدهمین نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی تهران به خبرنگار ال کا ایران گفت : نمایشگاه خوبی بود و برای تولیدکنندگان داخلی از حمایت دولت نیز برخوردار بود. باید از برگزارکنندگان این نمایشگاه تشکر کنیم که این نمایشگاه را در این شرایط برپا کردند، چرا که نسبت به سال ها گذشته بهتر برگزار شده است.

وی ادامه داد : در حال حاضر به تولید محصولاتی نظیر پنکه، اسپیکرهای بلند خانگی، چرخ گوشت، آسیاب مخلوط کن، جاروبرقی و … مشغول هستیم و در سراسر ایران نماینده خدمات پس از فروش داریم.

رئیس هیئت مدیره لوازم خانگی آیسن افزود : محصولات ما از کیفیت بسیار خوبی بهره می برند و شامل 24 ماه گارانتی رایگان می شوند.

مهدی عقیلی گفت : در نوزدهمین نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی تهران غرفه لوازم خانگی آیسن مشتریانی از کشور های منطقه داشته است. این مشتری ها از کشورهای عراق، تاجیکستان، سوریه و افغانستان بودند که از محصولات ما بازدید کردند.

برای مشاهده جزئیات بیشتر این گزارش، ویدیو بالا را مشاهده کنید.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟