لوازم خانگی ویداس
اخبار لوازم خانگی

مدیرعامل لوازم خانگی ویداس : بیش از 80 درصد قطعات مصرفی را داخلی سازی کردیم

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، نوزدهمین نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی تهران فرصت خوبی بود تا خریداران ...

بهنام وحیدی | 4 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، نوزدهمین نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی تهران فرصت خوبی بود تا خریداران ایرانی از شرکت های تولیدکننده لوازم خانگی داخلی بازدید کنند. فرصتی که بتوانند با مدیران ارشد این شرکت ها به گفتگو بنشینند و از جزئیات تولید محصولات با کیفیت ایرانی با خبر شوند. در همین رابطه خبرنگار ما به غرفه لوازم خانگی ویداس رفت و با مهدی ارجمندی؛ مدیرعامل ویداس گفتگویی در خصوص آخرین وضعیت این شرکت داشت.

پیش از خرید بخوانید:

نارضایتی از خدمات پس از فروش ویداس / قطعه ندارید کالا نفروشید

مهدی ارجمندی در خصوص آخرین وضعیت لوازم خانگی ویداس به خبرنگار ال کا ایران گفت : برند ویداس در سال 92 با یک محصول چرخ گوشت پا به عرصه تولید لوازم خانگی ایرانی گذاشت. خوشبختانه موفق شدیم که در سال 98 با 52 آیتم محصول لوازم خانگی روز دنیا که تماما ایرانی است، به تولید در کشور ادامه دهیم.

وی ادامه داد : تمامی محصولات ما با کیفیت جهانی و استانداردهای اجباری و غیر اجباری توسط مهندسان داخلی در کارخانه ویداس تولید می شود. نوآوری های بسیار زیادی در تولید محصولات جدید خود داشته ایم از همین رو تولید قطعات را به صورت کامل در ایران انجام داده ایم و امروز موفق به داخلی سازی 80 درصدی کالاهای خود شده ایم.

مهدی ارجمندی افزود : ما در لوازم خانگی ویداس از زمانی که قصد بر تولید محصول با کیفیت داشتیم، به بازار اروپا فکر کردیم و چین را مد نظر خود قرار ندادیم. محصولات ما از کیفیت بالایی برخوردار هستند و از این بابت جای هیچ نگرانی نیست.

ارجمندی گفت : نمی خواهم بگویم که بی اشتباه بودیم، اما بسیار کم اشتباه در عرصه تولید ظاهر شدیم و خدارو شکر امروز می توانیم مدعی باشیم که تمامی نیازهای خانم های خانه دار را با مد روز دنیا تولید می کنیم. محصولاتی که از لحاظ کیفیت در حد بسیار خوبی هستند.

برای مشاهده جزئیات بیشتر این گزارش، ویدیو بالا را مشاهده کنید.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟