لوازم خانگی پارس
اخبار لوازم خانگی

خبرهای خوب از لوازم خانگی پارس/ هزینه تبلیغ در صدا و سیما سنگین است

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، یکی دیگر از غرفه های پر بازدید نوزدهمین نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی ...

بهنام وحیدی | 4 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، یکی دیگر از غرفه های پر بازدید نوزدهمین نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی تهران، غرفه لوازم خانگی پارس بود. آنطور که مدیران ارشد این شرکت می گفتند، نمایشگاه فرصت خوبی برای آنها بود تا محصولاتشان را به مشتریان خود معرفی کنند.

در همین رابطه زنگ آبادی؛ مدیر خدمات لوازم خانگی پارس به خبرنگار ال کا ایران گفت : به نظر می رسد که مردم به خرید کالای ایرانی علاقه مند شده اند و از این رو می بینیم که استقبال از این نمایشگاه بسیار خوب بوده است. به ویژه در روزهای آخر که به دلیل بهبود شرایط جوی و تعطیلی آخر هفته، استقبال بیشتر هم شده است.

وی با اشاره به وضعیت تولید در  این شرکت ادامه داد : به لطف خدا وضعیت تولید لوازم خانگی در سال جاری به شکلی بوده که آمارها نشان از رشد تولید در این گروه صنعتی را نشان می دهد.

زنگ آبادی گفت : پایه و اساس تولیدات در برند پارس، انواع یخچال در سایزهای مختلف است. همچنین در بخش شوینده ها به تولید ماشین لباسشویی نیز مشغول هستیم. از دیگر تولیدات ما می توان به کولر آبی و جارو برقی نیز اشاره کرد.

وی افزود : به زودی کالای جدید خودرا معرفی می کنیم اما مشکل در فروش محصولات ایرانی هنوز وجود دارد. ما برای اینکه بتوانیم محصولات خودرا به فروش برسانیم باید بتوانیم به خوبی آن را تبلیغ کنیم. این هزینه ها که شرکت های خارجی می توانند انجام دهند، در توان تولیدکنندگان داخلی نیست.

زنگ آبادی گفت : من فکر می کنم باید امکانات ویژه تبلیغاتی در صدا و سیمای جمهوری اسلامی، به تولیدکنندگان داخلی اختصاص داده شود. این موضوع مهمی است چراکه می تواند به رونق تولید هم کمک کند.

برای مشاهده جزئیات بیشتر این گزارش، ویدیو بالا را مشاهده کنید.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟