لوازم خانگی پلار
اخبار لوازم خانگی

دو مدل جاروبرقی جدید به سبد محصولات لوازم خانگی پلار اضافه شد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، اگر صنعت لوازم خانگی ایران را می شناسید، احتمالا نام یک برند قدیمی به نام ...

بهنام وحیدی | 4 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، اگر صنعت لوازم خانگی ایران را می شناسید، احتمالا نام یک برند قدیمی به نام لوازم خانگی پلار را شنیده اید. برندی که قدمت 70 ساله دارد و در نوزدهمین نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی تهران هم حضور دارد.

سید علیرضا مبلغ؛ مدیر فروش لوازم خانگی پلار در گفتگو با خبرنگار ال کا ایران علت حضور این برند لوازم خانگی در نمایشگاه نوزدهم را اینگونه توصیف کرد که : نمایشگاه امسال هم با استقبال خوب فعالین این حوزه مواجه بود و هم مردم کشور برای مشاهده آن آمده بودند.

وی ادامه داد : این نمایشگاه برای ما از دو منظر بسیار مهم است. اول آنکه همکاران خود در این حوزه را می بینیم و در مرحله دوم، ارائه محصولات جدید توسط شرکت های لوازم خانگی.

مبلغ با اشاره به وضعیت تولید در شرکت پلار گفت : تمرکز اصلی ما در تولید در حوزه سیستم های گرمایشی است، همانطور که در هفتاد ساله گذشته اینچنین بوده. طی چند وقته گذشته که مبحث تولید داخل داغ بوده است، ما نیز سعی کردیم سبد محصولات خودرا کامل تر کنیم.

وی افزود : در سال 98 چند مدل بخاری جدید، یخچال فریزر و دو مدل جاروبرقی جدید که فکر می کنم مورد استقبال مردم هم قرار بگیرد، به سبد محصولات پلار اضافه شده است.

سید علیرضا مبلغ همچنین با اشاره به فرهنگ خرید کالای با کیفیت ایرانی گفت : این باور که محصول ایرانی هم می تواند بسیار با کیفیت باشد، باید هم در تولیدکننده و هم در مصرف کننده داخلی به وجود بیاید.

برای اطلاع از جزئیات بیشتر این گزارش، ویدیو بالا را مشاهده کنیم.

انتهای پیام/

 

نظر شما چیست؟