ثبات قیمت در بازار لوازم خانگی
اخبار لوازم خانگی

ثبات در بازار لوازم خانگی/افزایش قیمتی نخواهیم داشت

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، نصیری گفت: به نظر می‌رسد در نیمه دوم سال، افزایش قیمتی را در بازار لوازم آشپزخانه ...

نفیسه رحیمی | 4 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، نصیری گفت: به نظر می‌رسد در نیمه دوم سال، افزایش قیمتی را در بازار لوازم آشپزخانه شاهد نباشیم و ثبات در بازار لوازم خانگی ایجاد شده است.

فریدون نصیری رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی فلزی و آشپزخانه درباره وضعیت نرخ لوازم آشپزخانه در بازار اظهار کرد: به نظر می‌رسد در نیمه دوم سال، افزایش قیمتی را در بازار لوازم آشپزخانه شاهد نباشیم.

رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی فلزی و آشپزخانه در پاسخ به این پرسش که وضعیت نرخ در نیمه دوم سال به چه سقفی می‌رسد؟ تصریح کرد: قیمت‌ها در بازار ثبات دارد، مگر آنکه تغییری در نرخ ارز به وجود آید.

به گفته نصیری، میزان اشتغال‌زایی در این صنف بیشتر شده است، چرا که بیشتر مصرف‌کنندگان به سمت تولید داخل روی آورده‌اند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی فلزی و آشپزخانه در پاسخ به این سوال که تولیدات کشور در حوزه لوازم خانگی فلزی و آشپزخانه، نیاز بازار را تأمین می‌کند یا خیر؟ اظهار کرد: خوشبختانه کمبودی در این بازار نداریم و تولیدکنندگان لوازم خانگی با وجود کمبود مواد اولیه توانسته‌اند نیاز بازار را تأمین کنند.

نصیری در ادامه تصریح کرد: اگر بخواهیم در هر تولیدی موفق عمل کنیم باید به گذشته برگردیم و تحقیق کنیم که چه نوع محصولی را وارد کردیم که البته این آمار را می‌توان از اداره آمار اطلاعاتی در این زمینه که گویای نوع واردات یا تولیدات آن محصول است را اخذ کنیم.

گفتنی است، جای خالی برند‌های خارجی در حوزه لوازم خانگی فلزی فرصت مناسبی را جهت حضور پررنگ‌تر تولیدکنندگان داخلی فراهم آورده که اگر بدرستی و اصولی از آن بهره‌برداری شود می‌تواند گام بلندی جهت توسعه و برند شدن تولیدات داخلی باشد.

مرتضی میری در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار ال کا ایران گفت : بازار لوازم خانگی در ثبات خوبی به سر می برد و به مردم این اطمینان را می دهیم که با خیال راحت خریدهای خودرا انجام دهند. هیچ افزایش قیمتی در راه نیست و مردم به هیچ وجه نگران این موضوع نباشند.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟