کشف لوازم خانگی قاچاق
اخبار لوازم خانگی

کشف لوازم خانگی قاچاق در اسلام آباد غرب

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از کشف لوازم خانگی قاچاق با ارزش یک میلیارد و 200 ...

نفیسه رحیمی | 4 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از کشف لوازم خانگی قاچاق با ارزش یک میلیارد و 200 میلیون ریال در شهرستان اسلام آباد غرب خبر داد.

 سردار علی اکبر جاویدان در خصوص جزییات کشف لوازم خانگی قاچاق در اسلام آباد غرب اظهار داشت: ماموران پاسگاه حمیل حین کنترل خودروهای عبوری به پنج دستگاه خودروی وانت که به صورت کاروانی و پشت سرهم در حال حرکت بودند، مشکوک شدند.

وی ادامه داد: ماموران پاسگاه موفق شدند با شگرد خاصی هر پنج خودرو را توقیف و نسبت به بازرسی از آنها اقدام کنند.

جاویدان خاطرنشان کرد: در جریان این بازرسی، 13 دستگاه لوازم خانگی قاچاق شامل هشت دستگاه لباسشویی و پنج دستگاه یخچال ساید کشف شد.

به گزارش ایسنا، فرمانده انتظامی استان کرمانشاه، ارزش محموله قاچاق کشف شده را طبق نظر کارشناسان، یک میلیارد و 200 میلیون ریال ذکر کرد.

وی همچنین از دستگیری پنج متهم در این راستا و معرفی آنها به دستگاه قضائی جهت سیر مراحل قانونی و صدور حکم لازم خبر داد.

جاویدان با بیان اینکه مبارزه با پدیده قاچاق از مهمترین برنامه های پلیس کرمانشاه است، گفت: کشفیات لوازم خانگی های قاچاق در هشت ماهه امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل بالغ بر 35 درصد رشد داشته است.

علاوه براین، جانشین رئیس پلیس گلستان گفت: لوازم خانگی، تلفن همراه و لوازم آرایشی و بهداشتی بیشترین کالا‌های قاچاق کشف شده در استان است.

سرهنگ مسعود فروزان جانشین رئیس پلیس گلستان در رابطه با کشف لوازم خانگی قاچاق افزود: امسال هزار و ۸۴۶ پرونده قاچاق کالا و ارز به ارزش بیش از ۳۴ میلیارد تومان در استان تشکیل شده است.

مرتضی میری، رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی با اشاره به این که جمع آوری کالای قاچاق از بازار منجر به افزایش قیمت لوازم خانگی می شود، عنوان کرد: طرحی را با ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز در حال اجرا هستیم که به کالا‌ها شناسه دهیم تا پس از مدت زمانی اجناس قاچاق در بازار جمع آوری شود.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟