ماشین لباسشویی درب از بالا ال جی
اخبار لوازم خانگی

فناوری Turbo Clean 3D در لباسشویی درب از بالا ال جی

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، جدیدترین سری ماشین لباسشویی درب از بالا ال جی توسط این تولید کننده لوازم ...

نفیسه رحیمی | 4 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، جدیدترین سری ماشین لباسشویی درب از بالا ال جی توسط این تولید کننده لوازم خانگی رونمایی شد واین شرکت مدعی شده که این محصولات تازه وارد به لطف فناوری توربو کلین 3D (فناوری حرکت آهسته آب) می توانند کار شستشو را در کمتر از 40 دقیقه انجام دهند.

ماشین لباسشویی درب از بالا توربو کلین 3D ال جی شامل 9 مدل می شوند که از 6.5 تا 14 کیلویی متغیر است. از دیگر ویژگی های ماشین لباسشویی توربو کلین 3D Turbo Clean) 3D) ال جی می توان به درام چند حرکته، جت اسپری و پولساتور آب برای تمیز کردن بهتر لباس اشاره کرد.

 ماشین لباسویی ال جی با Turbo Clean 3D

مدل های 6.5 کیلویی با قیمت 879 دلار در اختیار مشتریان قرار می گیرند و برای خرید نسخه پریمیوم 14 کیلویی باید 1,919 دلار پرداخت کرد.

برد رید، مدیرمارکتینگ نمایندگی ال جی در استرالیا در این خصوص گفت: کاربران می توانند برای شستشوی لباس با مقدار کمتراز تنظیمات زمان شستشوی کوتاه این ماشین لباسشویی های ال جی استفاده کنند.

فناوری TurboClean3D ال جی از مزیت دوره pre-wash به منظور شستشوی تمیز تر بهره برده و به علاوه  یک موتور درایو مستقیم بدون تسمه برای اطمینان از عملکرد شستشوی لباس در این سری از محصولات ال جی تعبیه شده است.

قابلیت های هوشمند ماشین لباسشویی درب از بالا ال جی منجر شده تا امکان کنترل و عیب یابی از راه دور و از طریق اپلیکیشن گوشی هوشمند LG ThinQ فراهم شود.

ماشین لباسشویی درب از بالا ال جی با قابلیت هوشمند

تنظیمات سیستم عیب یابی هوشمند ال جی در سایر لوازم خانگی های هوشمند ال جی وجود دارد که هرگونه مشکلی را به صورت خودکار تشخیص می دهد. تنها کافی است که گوشی را در نزدیک ماشین لباسشویی قرار داده و سپس مشکل مورد نظر به کامپیوتر شرکت ارسال شده و در نهایت متخصص مورد نظر کاربران را در حل مشکل راهنمایی می کند.

ویژگی های این محصولات خانگی ال جی به این جا ختم نمی شود و می توان از قابلیت  self-cleaningو دیگ ضد استیل ضد زنگ  نام برد. این نوع استیل، خاصیت ضد باکتری داشته و بسیار بهداشتی است.

ماشین لباسشویی درب از بالا ال جی

فناوری 6 حرکت شستشو به این سری از محصولات شستشوی ال جی اضافه شده که با ایجاد تنوع در حرکات دیگ و چرخش آن از راست و چپ، بدون آسیب زدن به بافت پارچه شستشوی دقیق را به ارمغان آورده است.

کاربران با دانلود راهنمای شستشوی لباس از اپلیکیشن ThinQ ال جی به مجموعه‌ای متنوع از انواع خدمات خشکشویی و نحوه شستن انواع پارچه نظیر کتان و پشمی دسترسی خواهند داشت.

ماشین لباسشویی 14 کیلویی ال جی با فناوری  Allergy Care cycle عرضه می شود که برای از بین بردن گرد و غبار و انواع باکتری ها ایده آل است.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟