خانه هوشمند

هوش مصنوعی به کمک ایستگاه هواشناسی تمپست آمد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، تا همین چند وقت پیش برای اینکه از وضعیت آب و هوا اطلاع پیدا کنیم، تنها دو ...

رسول غروبی | 4 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، تا همین چند وقت پیش برای اینکه از وضعیت آب و هوا اطلاع پیدا کنیم، تنها دو راه پیش روی ما قرار داشت. اول آنکه برای اطلاع از وضعیت آب و هوا به سراغ روش های سنتی مانند تلویزیون و رادیو برویم، و اگر بخواهیم امروزی تر رفتار کنیم دستمان را به سمت گوشی موبایل هوشمند خود برده و توسط اپلیکیشن های مربوط به وضعیت آب و هوا، با انتخاب شهر مورد نظر از اطلاعاتی که لازم داشته ایم، با خبر شویم. اما حالا قرار است در مورد یک روش جدید صحبت کنیم، شما در ادامه این گزارش با ابزار هوشمندی به نام ایستگاه هواشناسی تمپست آشنا خواهید شد.

شاید در پاراگراف قبل برای شما این سوال پیش آمده باشد که چرا استفاده از رادیو و تلویزیون را روش سنتی خوانده ایم؟ جواب اش را در ادامه این مطلب می خوانید. زمانی که متوجه می شوید هوش مصنوعی آنقدر در حال گسترش است که می توانیم همه چیز را، حتی وضعیت آب و هوا را نیز از او بخواهیم.

در واقع گسترش چشمگیری خانه های هوشمند باعث شده تا مسیر زندگی بشر در حال تغییر باشد. به نظر می رسد به زودی وسعت سبک زندگی خانه هوشمند آن میزان افزایش پیدا کند که استفاده از اپلیکیشن های آب و هوا منسوخ شود. بنا براین باید منتظر تاسیس ایستگاه های هوا شناسی بسیار دقیق و در عین حال ساده، در منازل شخصی خود باشیم.

ایستگاه هواشناسی تمپست جدیدترین محصول آمریکایی ها است که بدون استفاده از هیچگونه قطعه متحرکی ساخته شده است. در حقیقت این دستگاه به کمک یک اپلیکیشن هوش مصنوعی با دریافت داده های دستگاه، می تواند وضعیت دقیق آب و هوا را مشخص کند.

ایستگاه هواشناسی تمپست

ایستگاه هواشناسی تمپست به دلیل نوع فعالیت و ساخته شدنش، شاید در نگاه اول یک محصول بی کیفیت به نظر بیاید اما اگر چنین فکری کرده اید، سخت در اشتباه هستید. این دستگاه هواشناسی از قطعات با کیفیتی ساخته شده و بسیار مقاوم است.

 

ارتباط ایستگاه هواشناسی تمپست با وسایل خانه

زندگی هوشمند می طلبد که از ابزارهای خاصی استفاده کنیم تا ایجاد ارتباط میان آن ها ممکن باشد. جالب است بدانید که تمپست از دستیارهای صوتی الکسا، گوگل هوم و … پشتیبانی می کند و شما می توانید به کمک فرمان صوتی از وضعیت آب و هوا با خبر شوید.

ایستگاه هواشناسی تمپست

اما همانطور که گفتیم امکان اتصال راحت این دستگاه با وسایل خانه نیز بسیار مهم است. ایستگاه هواشناسی تمپست این امکان را فراهم آورده که به کمک اپلیکیشن هوشمند خود ارتباط مستقیمی با وسایل خانه برقرار کند. به کمک آن شما می توانید دستوری به دستگاه هواشناسی خود بدهید که در صورت سرد شدن یا ابری شدن هوا، فرمان راه اندازی سیستم تهویه مطبوع برای گرم شدن منزل یا روشن شدن چراغ های خانه را صادر کند.

از دیگر ویژگی های این هواشناسی خانگی، طراحی بدون سیم آن است. برای استفاده از این وسیله لازم نیست سیم و یا کابلی را به جای خاصی وصل کنید چرا که این دستگاه انرژی لازم برای فعالیت خودرا از طریق نور خورشید تامین می کند.

ایستگاه هواشناسی تمپست

این ایستگاه سیار هواشناسی به حسگرهای متعدد اندازه گیری نور،رطوبت، فشار، شدت باران و برف و سیستم مافوق صوت برای اندازه گیری سرعت و جهت وزش باد مجهز شده است تا بتواند پاسخگوی نیاز کاربرانش باشد.اگر می خواهید بدانید که این وسیله دوس داشتنی که به بازار خواهد آمد باید تا مارس سال ۲۰۲۰ صبر کنید و در آن زمان برای خرید این محصول مبلغی معادل 260 دلار بپردازید.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟