توقیف لوازم خانگی قاچاق
اخبار لوازم خانگی

توقیف لوازم خانگی قاچاق در بانه

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، فرمانده انتظامی استان از توقیف لوازم خانگی قاچاق در شهرستان “بانه ” خبر داد. ...

نفیسه رحیمی | 4 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، فرمانده انتظامی استان از توقیف لوازم خانگی قاچاق در شهرستان “بانه ” خبر داد.

سردار علی آزادی، فرمانده انتظامی استان کردستان عنوان کرد که یک دستگاه تویوتا و 120قلم انواع لوازم خانگی خارجی قاچاق در شهرستان بانه توقیف شده است.

سردار علی آزادی در این باره اظهار داشت: در پی اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا، ماموران انتظامی “بانه” حین کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی این شهرستان به یک دستگاه خودروی تویوتا حامل بار مشکوک و آن را توقیف کرده و موفق شدند در بازرسی از خودروی مذکور 120قلم انواع لوازم خانگی قاچاق فاقد مجوز کشف کنند.

فرمانده انتظامی استان کردستان با اشاره به اینکه در این رابطه یک نفر دستگیر شده است، گفت: کارشناسان ارزش کالاهای مکشوفه را یک میلیارد ریال برآورد کردند.

فرمانده انتظامی استان همدان از کشف پوشاک قاچاق در شهرستان ملایر و توقیف لوازم خانگی قاچاق در شهرستان بهار خبر داد.

وی با اشاره به اینکه برابر نظر کارشناسان ارزش اموال مکشوفه یک‌میلیارد و 100 میلیون ریال برآورد شده است گفت: پلیس با تمام توان و به کارگیری حداکثری امکانات خود با پدیده شوم قاچاق مبارزه خواهد کرد.

فرمانده انتظامی استان همدان در پایان سخنانش اظهار کرد: شهروندان نیز می‌توانند اخبار و اطلاعات خود را در زمینه قاچاق کالا با شماره تلفن 110 به پلیس گزارش دهند.

دبیرکل انجمن صنایع لوازم خانگی ایران خصوص شناسایی و توقیف لوازم خانگی قاچاق گفت:مبارزه واقعی با کالای قاچاق با معدوم کردن آنها یا برگشت دادن‌شان میسر می‌شود، زیرا در غیر این صورت، کالاهای قاچاق بخشی از سهم بازار را در اختیار گرفته و جایگزین تولیدات داخلی می‌شوند.

حبیب‌الله انصاری، دبیرکل انجمن صنایع لوازم خانگی ایران افزود: در مبارزه با کالای قاچاق، هدف ضبط این کالاها یا دستگیری قاچاقچیان نیست، بلکه جلوگیری از ورود این کالاها به بازار است.

وی در ادامه گفت:‌ هرچند از ابتدای سال ۹۷ ورود لوازم خانگی خارجی به کشور ممنوع شده، اما با گشتی در بازار متوجه وجود تعداد زیادی از برندهای خارجی در فروشگاه‌ها هستیم که همگی قاچاق هستند.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟