تلویزیون جی پلاس
اخبار لوازم خانگی

جدیدترین لیست قیمت تلویزیون های جی پلاس + مشخصات تلویزیون

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، پس از خروج شرکت های کره ای از بازار لوازم خانگی ایران، شرکت گلدیران به ...

بهنام وحیدی | 4 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، پس از خروج شرکت های کره ای از بازار لوازم خانگی ایران، شرکت گلدیران به عنوان نماینده رسمی کمپانی ال جی در ایران تصمیم گرفت تا محصولات خود را با برند جدیدی به بازار ایران عرضه کند. بر همین اساس لوازم خانگی جی پلاس به بازار ایران معرفی شد. اولین محصول این فرزند تازه متولد شده گلدیران در بازار ایران، تلویزیون های جی پلاس بود. پس از چند ماه از حضور این برند در بازار لوازم خانگی ایران، در این گزارش قصد داریم جدیدترین لیست قیمت تلویزیون های جی پلاس را منتشر کنیم.

خواندن این مطلب را از دست ندهید:

محصولات جدید لوازم خانگی جی پلاس رونمایی شد/ کامبک رویایی گلدیران+گزارش ویدیویی

البته لوازم خانگی جی پلاس محدود به تلویزیون نمی شود و محصولات دیگری نظیر تصویه هوا، لباسشویی و یخچال نیز دارد که بنا بر اطلاعات منتشر شده قرار است به زودی به بازار ایران معرفی شوند.

آنچه در ادامه خواهید دید جدیدترین لیست قیمت تلویزیون های جی پلاس در بازار لوازم خانگی ایران است که توسط شرکت گلدیران منتشر شده است.

طی چند روز گذشته نوسانات ارزی باعث شده تا خریداران بازار لوازم خانگی نگرانی های در خصوص افزایش قیمت لوازم خانگی داشته باشند اما به نظر می رسد آینده بازار لوازم خانگی حداقل تا پایان سال 1398، افزایش را تجربه نکند. البته این مهم منوط به نظارت نهادهای مربوطه است چرا که همواره کوچکترین نوسانات ارزی در بازار لوازم خانگی ایران تاثیر گذار بوده است.

لیست قیمت تلویزیون های جی پلاس

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟